Nee dan Vettel met z'n vingertjequote:Op zondag 22 juli 2012 14:54 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Die gast is bijna altijd irritant
Ik had dat gezicht van Horner wel willen zien na die actie van Lewis.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik lach me strax helemaal kapot als Vettel uitleg gaat halen na de race''Don't you toch me man, don't frikkin' touch me!''
Het zijn geen vrouwenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Laten hamilton en alonso elkaar maar eraf knallen
En jij denkt dat Alonso het zover laat komen met een achterligger, die zich wilt ontdubbelen? Dan schat je 'm toch veel te laag in en moet je eens wat meer races gaan kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Laten hamilton en alonso elkaar maar eraf knallen
Geeft iemand Olav de schuld van de reclame dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Stiggie het volgende:
Olav zit ook in z'n eentje in een hok in Hilversum. Give him a break. Ti's ook niet alsof hij reclame wil
Anonieme race ook, op die inhaalactie bij Hülkenberg naquote:
Reclame tijdens live sport mag niet in Nederland. Maar ja, RTL zendt officieel uit vanuit Luxemburgquote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Destijds bij SBS was er toch geen reclame tijdens de races?
Reclame tijdens sport
Die zal wel weer beginnen te huilen dat ze benadeeld zijn en dat de FIA geen actie heeft ondernomenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had dat gezicht van Horner wel willen zien na die actie van Lewis.
Kloptquote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Destijds bij SBS was er toch geen reclame tijdens de races?
Reclame tijdens sport
Tijdens een reclameblok, denk ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Button gaat Alonso inhalen, weet het zeker
Ja joh?!11!!!!1!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Button gaat Alonso inhalen, weet het zeker
Dat zegt Olav zekerquote:
Omdat dat te zien wasquote:Op zondag 22 juli 2012 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zegt Olav zekerJe hebt duidelijk niet goed gekeken naar de slo-mo waarbij die zich verremde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |