dit snap ik ook nietquote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef kwiwi het volgende:
Waarom zou het 400 euro kosten om het modem van de ene kamer naar de andere te verplaatsen? Of naar de gang?
Inderdaad, dat is toch wel te fixen met een flinke kabel ofzo?quote:
Dit dus. Een houten kastjequote:Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef padlarf het volgende:
Stukje zwart tape over de lichtjes van de modem misschien een idee?
Dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:02 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou op het moment dat hij de modem uitzet keihard muziek aanzetten. Boxen tegen zijn muur, eens kijken wat beter is voor zn nachtrust.
Dit gaat misschien net iets te ver, maar je hebt wel gelijk dat TS erg netjes isquote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef Jellereppe het volgende:
Ah, je bent wel netjes ts. Ik had hem waarschijnlijk helemaal gek gemaakt door extra hard te lopen, muziek en andere geluidsoverlast dat zijn nachtrust verstoort.
Dit is toch geen doen. Hij moet goddomme gewoon die modem aanlaten, faalhaas. Die huisbaas moet eigenlijk voor het verplaatsen zorgen en die gozer erop wijzen dat hij geen recht heeft om de modem uit te zetten.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:10 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Dit gaat misschien net iets te ver, maar je hebt wel gelijk dat TS erg netjes is
Als hij het internet uit zou doen als ik een verslag of iets anders belangrijks voor mn studie/werk moet doen, dan zou ik aan zn deur rammen tot hij open doet en een normale dialoog aangaan zonder te moeten mailen
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al eens een modem heb gehad waar ik niet door kon slapen; maakte continu een hele hoge pieptoon (was er overigens ook eentje van Ziggo).quote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef padlarf het volgende:
Wat een idioot, niet kunnen slapen van een modem
Het is maar goed dat jij geen huisbaas bent dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:15 schreef TonyVermicelli het volgende:
als ik de huisbaas was had ik die halve zool eruit gezet. Wel volgens de regeltjes met opzeg termijn en zo.
Ok, als de modem daadwerkelijk een vervelend geluid produceert, dan kan ik het begrijpen. Maar een goede modem doet dat niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al eens een modem heb gehad waar ik niet door kon slapen; maakte continu een hele hoge pieptoon.
Dan zou dit het wel zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef CafeRoker het volgende:
Verlengsnoertje en het modem op je kamer zetten. Officieel zal je kabelboer een vrij lage limiet aan de toegestane kabellengte hebben. Als je hem dan wil verplaatsen moet de plaats waar het signaal het huis in komt aangepast worden om niet over die 1,5 meter of wat het ook is heen te gaan en dat kost die 400 euro. Maar met een langere kabel werkt het 9 van de 10 keer ook gewoon dus ik zou dat eens proberen.
Ik ben te aardigquote:Op zondag 22 juli 2012 14:10 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Dit gaat misschien net iets te ver, maar je hebt wel gelijk dat TS erg netjes is
Als hij het internet uit zou doen als ik een verslag of iets anders belangrijks voor mn studie/werk moet doen, dan zou ik aan zn deur rammen tot hij open doet en een normale dialoog aangaan zonder te moeten mailen
Hahah dan had ie aan mij een mooie gehad, was ik met vrienden tot diep in de nacht vol aan de coke gegaan en dan gaat ie janken over dat drugsgebruikquote:Op zondag 22 juli 2012 14:39 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Dan zou dit het wel zijn.
Ik zal even een belletje naar mijn huisbaas doen met het voorstel om gewoon voor een langere kabel te kiezen.
[..]
Ik ben te aardigIk heb met deze gast ook al gedonder over bier (hij wil geen drank zien, in de koelkast kan nog maar net), de afwas die ik niet mag laten staan en 'geluidsoverlast' als ik in het weekend een paar mensen over de vloer heb.
De tering.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:39 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik ben te aardigIk heb met deze gast ook al gedonder over bier (hij wil geen drank zien, in de koelkast kan nog maar net), de afwas die ik niet mag laten staan en 'geluidsoverlast' als ik in het weekend een paar mensen over de vloer heb.
Echt een type dat ik binnen 2 weken lens zou slaan, je hebt overlast, en je hebt zeikerds, jouw huisgenoot behoort tot het 2e. Wordt waarschijnlijk zo'n oude verveldende bejaarde later.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:39 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Ik zal even een belletje naar mijn huisbaas doen met het voorstel om gewoon voor een langere kabel te kiezen.
[..]
Dat issie nu al.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:51 schreef A-mineur het volgende:
Wordt waarschijnlijk zo'n oude verveldende bejaarde later.
400 eur vind ik nog best redelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef kwiwi het volgende:
Waarom zou het 400 euro kosten om het modem van de ene kamer naar de andere te verplaatsen? Of naar de gang?
Jij bent hier de probleem TS, niet hij. Ik zou ook allerlei domme eisen stellen als jij zo over je heen laat lopen. No offensequote:Op zondag 22 juli 2012 14:39 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Is hij de baas in huis ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:39 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
[..]
Lekker boeiend en zijn probleem? Moet hij maar niet met huisgenoten gaan wonen? Als jij zegt dat je zijn kop niet meer wilt zien, rot ie dan ook op?quote:...hij wil geen drank zien...
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:03 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Lekker boeiend en zijn probleem? Moet hij maar niet met huisgenoten gaan wonen? Als jij zegt dat je zijn kop niet meer wilt zien, rot ie dan ook op?
Of verleng die kabel zelf even, daar hoef je je huisbaas toch niet bij te halen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef Maanvis het volgende:
bouw zelf een kastje om die modem, lamme tak!!!!
'Hallo huisbaas? De afwas is niet gedaan'quote:Op zondag 22 juli 2012 17:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Of verleng die kabel zelf even, daar hoef je je huisbaas toch niet bij te halen.
Mijn modem zit vast aan 25 meter kabel (quote:Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef CafeRoker het volgende:
Verlengsnoertje en het modem op je kamer zetten. Officieel zal je kabelboer een vrij lage limiet aan de toegestane kabellengte hebben. Als je hem dan wil verplaatsen moet de plaats waar het signaal het huis in komt aangepast worden om niet over die 1,5 meter of wat het ook is heen te gaan en dat kost die 400 euro. Maar met een langere kabel werkt het 9 van de 10 keer ook gewoon dus ik zou dat eens proberen.
en dan je deur goed op slot en de muziek aanquote:Op zondag 22 juli 2012 17:49 schreef Tchock het volgende:
TS, als je zo ver bent dat je dat modem verplaatst hebt naar je kamer... Dan doe je 'm toch wel uit als je het huis uit gaat?
En dan gewoon een dagje wegquote:Op zondag 22 juli 2012 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan je deur goed op slot en de muziek aan
Die zijn niet Zenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
"want die wifi golven verstoren mijn innerlijke rust"
meid.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:53 schreef Tchock het volgende:
Ons modem maakt trouwens ook een raar zoemgeluidje. Kan me voorstellen dat het vervelend is als het modem niet naast de voordeur hangt, maar naast je bed.
Veel modems hebben tegenwoordig een ingebouwde wifi-router.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef MrBaas het volgende:
Is het een modem of een router?
Een modem bevat toch geen straling?
Ja, sorry hoor... Het klinkt misschien lullig, maar ik kan er eigenlijk geen medelijden mee hebben. Als je zo'n ding koopt verdien je eigenlijk ook niet beter. Waar is het gezond verstand gebleven? Ik wou dat ik die scam bedacht had. Even een katvanger op een BV'tje en verkopen maar.quote:
Dit!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:37 schreef Palomar het volgende:
Misschien dat je eerst even duidelijk moet krijgen of hij nou last heeft van de lampjes, de wifi-straling of iets anders (zoemgeluidjes?).
Aanbesteding? Wel Europees mag ik hopen?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
De huisbaas is hiervan op de hoogte gebracht en hij heeft een aanbesteding gedaan bij Ziggo met het idee de modem gewoon te verplaatsen.
Ik doe het voor 300.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
De huisbaas is hiervan op de hoogte gebracht en hij heeft een aanbesteding gedaan bij Ziggo met het idee de modem gewoon te verplaatsen. Helaas zou dit veel te veel geld gaan kosten (400 euro?!)
Hihihih je zei storneren!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:17 schreef Ebbao het volgende:
¤400 betalen, groene kabel verlengen, dan ¤400 storneren.
Je huisgenoot heeft psychische problemen. Dit zit volledig tussen z'n oren.quote:een huilie huilie verhaal van dat hij al nachten slecht sliep en dat hij een verband voelde tussen zijn slaapgebrek en het aanstaan van de modem
Lolquote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bouw een kast om die zeiksnor heen. De tering zeg.
wel niet vergeten om hem eerst uit te zettenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bouw een kast om die zeiksnor heen. De tering zeg.
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:09 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
wel niet vergeten om hem eerst uit te zetten
nee, ze hoeft nu alleen nog maar 3 maanden over dr heen te laten lopenquote:
Dat is nog kleiner dan een pauperbalkon van 2 m².quote:Op maandag 23 juli 2012 11:13 schreef VGA4xZoom het volgende:
Nee, ik heb hier aan dakterras van 10/12m^2
Klopt, die 8333 cm2 zijn niet echt indrukwekkendquote:Op maandag 23 juli 2012 14:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is nog kleiner dan een pauperbalkon van 2 m².
Dit sowieso.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:04 schreef RenRen- het volgende:
De internetkosten die je wél betaalt maar niet krijgt op hem verhalen?
Kun jij het hele topic lezen?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef Sessy het volgende:
Kan TS met de huisgenoot niet kamers ruilen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |