Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Grappig, m'n loopmaatje is in Frankrijk, dus heb voor het eerst weer eens alleen gelopen, en eindelijk weer eens 5,5 km gelopen. Had altijd het idee dat ik ook met haar wel op m'n eigen tempo liep, maar blijkbaar pas ik me toch onbewust aan.
Jaaaaa, door het bos baggeren is echt het leukst wat ik tot nog toe heb gedaan wat betreft lopen. Beetje om je heen kijken, geen auto's/fietsen en mooie natuur natuurlijk.
Rond de 6 min. zie je een piek wat betreft snelheid. Ik nam daar een zijweg (behoorlijk volgegroeid) en hier lagen na een tijdje echt 5 of 6 modderpoelen achter elkaar dus daar moest ik wat langzamer doorheen. Ik bagger dan liever door de modder dan dat ik door de brandnetels ren hoor.
Ik heb trouwens wel een schurfthekel aan die hekjes die midden op het pad staan zodat je er niet in kan met je fiets. Man man man, wat is dat smal/langzaam zeg. Bij de laatste stond er zelfs een familie náást, en oma met de kinderwagen erin. Loop door en ga aan de kant man.
Kwam precies uit met mijn training ook. Sommige stukken waren dus echt op achteraf paadjes waar je eigenlijk liever loopt dan rent door alle boomwortels en planten en sloten/bruggetjes, maar dat was wel vet.
Ik heb altijd 2 piekjes in m'n grafiekje waar ik heel snel ren, dacht eerst dat het gps fuckups waren, maar ik ga daar een viaduct onder, en de snelle pieken zitten waar ik omhoog ren
Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef sylvesterrr het volgende: Mijn aanmelding voor de Istanbul Eurasia Marathon (8km) is trouwens inmiddels bevestigd.
Ik heb altijd 2 piekjes in m'n grafiekje waar ik heel snel ren, dacht eerst dat het gps fuckups waren, maar ik ga daar een viaduct onder, en de snelle pieken zitten waar ik omhoog ren
Haha, bekend probleem ja. Het lijkt misschien niet logisch dat je dan harder gaat, maar toch.
Vandaag express een route genomen over asfalt. Door de bossen is wel mooi maar ook zwaarder. Gisteren nog mijn routeplannen iets gewijzigd, ik zag een tussendoorweggetje in plaats van door een dorp er buiten om. Bij dat weggetje aangekomen zag hetber mooi uit en was blij met mijn beslissing. Totdat het pad ophield en oerging in gras. Dus alsnog een paar kilometer door het gras kunnen lopen.
Hartslagband is opgestuurd ter reperatie dus kon niet op hartslag lopen. Desondanks wel mooi vlak gelopen zonder al teveel op mijn klokje te kijken. Laatste kilometer als bonus gelopen in een extra langzaam tempo om hopelijk al wat verzuring kwijt te raken.
Op zondag 22 juli 2012 13:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Vandaag express een route genomen over asfalt. Door de bossen is wel mooi maar ook zwaarder. Gisteren nog mijn routeplannen iets gewijzigd, ik zag een tussendoorweggetje in plaats van door een dorp er buiten om. Bij dat weggetje aangekomen zag hetber mooi uit en was blij met mijn beslissing. Totdat het pad ophield en oerging in gras. Dus alsnog een paar kilometer door het gras kunnen lopen.
Hartslagband is opgestuurd ter reperatie dus kon niet op hartslag lopen. Desondanks wel mooi vlak gelopen zonder al teveel op mijn klokje te kijken. Laatste kilometer als bonus gelopen in een extra langzaam tempo om hopelijk al wat verzuring kwijt te raken.
Ik heb 2 keer hetzelfde rondje gelopen, maar op het kaartje zit er zo'n 20 meter tussen. En wederom spikes in de snelheid die nergens op slaan. Ik vind het niet leuk meer, geen enkele activiteit is goedgegaan. En ik heb stilgestaan bij het zoeken naar satellieten.
Nou ja, ik wacht het mailtje naar de klantenservice maar af.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Op zondag 22 juli 2012 13:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Vandaag express een route genomen over asfalt. Door de bossen is wel mooi maar ook zwaarder. Gisteren nog mijn routeplannen iets gewijzigd, ik zag een tussendoorweggetje in plaats van door een dorp er buiten om. Bij dat weggetje aangekomen zag hetber mooi uit en was blij met mijn beslissing. Totdat het pad ophield en oerging in gras. Dus alsnog een paar kilometer door het gras kunnen lopen.
Ik heb 2 keer hetzelfde rondje gelopen, maar op het kaartje zit er zo'n 20 meter tussen. En wederom spikes in de snelheid die nergens op slaan. Ik vind het niet leuk meer, geen enkele activiteit is goedgegaan. En ik heb stilgestaan bij het zoeken naar satellieten.
Nou ja, ik wacht het mailtje naar de klantenservice maar af.
Jeetje, balen zeg! Ik had dat baalgevoel al toen Endomondo aan het kutten was, laat staan als je bewust zo'n duur ding er voor koopt .