abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2012 @ 21:52:01 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116622080
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:50:21 #202
pi_116645731
quote:
quote:
De Occupy-beweging mag weer permanent demonstreren op het Malieveld. De rechter vindt dat de gemeente Den Haag niet goed duidelijk heeft kunnen maken waarom de actievoerders 's nachts weg moesten.

Door de uitspraak kunnen de demonstranten weer een permanent kamp opzetten. Ze moeten er wel voor zorgen dat er altijd een aanspreekpunt is voor de politie en de gemeente. Die persoon is ook verantwoordelijk voor wat er zich in het kamp afspeelt.

[ Bericht 90% gewijzigd door Papierversnipperaar op 11-09-2012 15:58:30 ]
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:59:05 #203
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116646132
quote:
De Occupy'ers zijn "hartstikke blij" met de beslissing, zegt woordvoerder Edgar, die geen achternaam wil noemen. Veel mensen denken volgens hem dat Occupy uit een verzameling daklozen en junks bestaat. "Nu kunnen we eindelijk laten zien waar we voor staan. We komen in een verbeterde versie terug, met duidelijke spelregels. Occupy is een drank- en drugsvrije zone."
Eindelijk... ze gaan laten zien waar ze voor staan *O* het zou tijd worden want gisteren tijdens de rituele verbranding kwamen ze weer niet verder dan; 'het moet anders' , de vraag 'hoe dan' werd weer beantwoord met het standaardantwoord: 'ik weet het niet maar het moet anders'.

Een ander wou een systeem van goederen die hij had en die hij dan wou verkopen....zeg maar 'een economie'. Immers is het nu ook zo dat als je goederen hebt, dat je deze kan verkopen maar ja,...als je nog nooit hebt gewerkt, dan heb je ook geen goederen om te verkopen.

Dus ik ben benieuwd en laat mij uiteraard verrassen. Maar u weet ook, als ze wederom gaan falen ben ik de eerste die dat zal benadrukken.
pi_116646164
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Leuk *O* Vond het al heel raar dat ze plotseling weg moesten. Nu hebben ze een nieuwe poging ondernomen en met tot nu met succes dus.

Dat wordt een keer weer een bezoekje brengen :P
pi_116646560
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Eindelijk... ze gaan laten zien waar ze voor staan *O* het zou tijd worden want gisteren tijdens de rituele verbranding kwamen ze weer niet verder dan; 'het moet anders' , de vraag 'hoe dan' werd weer beantwoord met het standaardantwoord: 'ik weet het niet maar het moet anders'.

Een ander wou een systeem van goederen die hij had en die hij dan wou verkopen....zeg maar 'een economie'. Immers is het nu ook zo dat als je goederen hebt, dat je deze kan verkopen maar ja,...als je nog nooit hebt gewerkt, dan heb je ook geen goederen om te verkopen.

Dus ik ben benieuwd en laat mij uiteraard verrassen. Maar u weet ook, als ze wederom gaan falen ben ik de eerste die dat zal benadrukken.
Heeft een Occupyer soms ooit tegen je zin in aan je privé-plekje gezeten ofzo?

Want waar komt die intense afgunst vandaan voor een ideologische stroming (die de wereld wil verbeteren), vraag ik me af. :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:17:20 #206
373754 mossad_agent
pi_116646954
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Heeft een Occupyer soms ooit tegen je zin in aan je privé-plekje gezeten ofzo?

Want waar komt die intense afgunst vandaan voor een ideologische stroming (die de wereld wil verbeteren), vraag ik me af. :D
Daarom ben ik zo benieuwd naar de nieuwe stroming, het gaat helemaal anders!! Daar waar ze vorig jaar hebben aangetoond niets toe te voegen maar alleen maar kritiek kunnen leveren....gaan ze nu echt met iets komen. Derhalve ben ik gewoon 'opgewonden'... ik bedoel..het is niet zomaar wat! Occupy 2.0, de verbeterde versie! Nou, ik laat me verrassen natuurlijk.

(de mensen die overigens gisteren op tv verkondigden dat het allemaal anders moest en vervolgens aangaven nog nooit te hebben gewerkt ..... werkt niet in het voordeel)

Waarom wil Edgar Neo zijn achternaam eigenlijk niet noemen??? Iets te verbergen?? Of wil hij niet dat men bij de Erasmus Universiteit weet dat een gastdocent dit soort dingen doet??

[ Bericht 7% gewijzigd door mossad_agent op 11-09-2012 16:22:56 ]
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:27:23 #207
pi_116647415
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef mossad_agent het volgende:

Waarom wil Edgar Neo zijn achternaam eigenlijk niet noemen??? Iets te verbergen??
Wie ben jij dan? Wat heb jij te verbergen?
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:31:17 #208
373754 mossad_agent
pi_116647601
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wie ben jij dan? Wat heb jij te verbergen?
Ik ben geen woordvoerder.
Ik sta niet in de krant.
Ik geef niet aan dat ze mijn achternaam niet mogen weten.

Op het moment, dat ik als woordvoerder in een krant ga staan, dan zal ik jou ook mijn volledige naam melden.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:13:57 #209
pi_116649235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:31 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik ben geen woordvoerder.
Edgar wel dan? Occupy heeft, net als Anonymous, geen officiële woordvoerders.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:43:48 #210
373754 mossad_agent
pi_116652393
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Edgar wel dan? Occupy heeft, net als Anonymous, geen officiële woordvoerders.
Occupy 2.0 wel.... sterker nog... ze hebben zelfs een 'leider' moeten aanstellen die het aanspreekpunt wordt voor politie en gemeente.

Maar ok, ontken het maar..... hij fungeert toch echt als woordvoerder, vandaar ook dat hij degene is die de vragen beantwoord aan deze verslaggever.

Ook 'hier' de verkondiger van wie wat waar en waarom:

http://occupy070.wordpress.com/author/edgarneo/

Overigens was beste Edgar al eerder de woordvoerder hoor:

http://hofstijl.nl/2011/1(...)met-edgar-neo-audio/
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:03:53 #211
pi_116669275
quote:
Occupy Wall Street invites you, the 99%, down to the Financial District for three days of education, celebration and resistance.

On #s17 Follow the Money, All Roads Lead to Wall Street

Last September 17th, as part of a wave of global protest, people from across the country raced to the heart of New York’s financial district to occupy Wall Street. In the face of big banks foreclosing on our homes, killing our jobs, buying up our democracy, and turning our environment into just another toxic asset, you showed up, and we became the 99%.

On September 15-17th, join us in this fight for our world – this fight for our lives.

For years, people all over the world have been crippled by the corporate greed of the 1%. They built their bonuses out of stolen pensions of teachers, civil servants, and our neighbors. We pay for their welfare. They bet and borrow against our future. We drown in debt. So who is really in debt to whom? Now our elected representatives want us to embrace austerity–work harder for less, retire later (if at all), and say goodbye to our fundamental labor protections. They’re betting on our obedience. They’re betting wrong.

Join us for three days of education, celebration and resistance to economic injustice with permitted convergences and assemblies, concerts, and mass civil disobedience.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:37:24 #212
373754 mossad_agent
pi_116676991
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 10:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

http://www.occupydenhaag.(...)-stempasverbranding/

quote:
Den Haag – 9 september 2012
Occupy wordt door media ten onrechte verbonden aan actie stempasverbranding

Wederom blijkt dat de media in haar berichtgeving haar bronnenonderzoek niet op orde heeft en weer klakkeloos aan knip en plak journalistiek doet. Deze smadelijke praktijken zijn Occupy een doorn in het oog, niet alleen omdat zonder grond een actie aan Occupy wordt toegeschreven, maar vooral omdat deze vorm van journalistiek niet geschikt is om op transparante wijze de feiten in berichtgeving weer te geven. Het betreft hier niet alleen minder serieus te nemen media maar ook de, met publieke gelden gesubsidieerde, gevestigde media als de NOS.

Het is de journalistiek zelf die zich daarmee voortdurend in haar voet schiet en haar verantwoordelijkheid ontloopt om feiten objectief weer te geven en haar bronnen op fatsoenlijke wijze te controleren alvorens tot berichtgeving over te gaan. Deze vorm van riooljournalistiek heeft Occupy bij voortduring in een onnodig kwaad daglicht gesteld. Los van de vraag of Occupy Den Haag deze actie van actiegroep ‘stop de leugen’ al dan niet onderschrijft, is het volkomen onjuist Occupy aan deze actie te verbinden. Het is dus pertinent onjuist dat Occupy zou oproepen tot stempas vernietiging.

Occupy Den Haag overweegt daarom gerechtelijke stappen richting de journalistiek om haar berichtgeving te rectificeren en de schade die door foute berichtgeving door de media ontstaat hersteld te zien. Dat dit geen loze uitspraak is, bewijst het kortgeding over de terugkeer van Occupy Den Haag op het Malieveld dat naar verwachting op maandag loopt.

Om de schade niet verder op te laten lopen eist Occupy Den Haag dat media per direct de koppeling tussen Occupy en stempasverbranding in haar berichtgeving stopt en melding maakt van haar foutieve eerdere berichtgeving.
Maar als Occupy geen leiders heeft...geen georganiseerde organisatie is en eigenlijk ALLES is wat met actie te maken heeft (de PV beweringen)...dan was dit toch ook Occupy? Of vinden ze het niet zo leuk dat ze negatieve reacties kregen??

Moet je maar duidelijk zijn in je acties.....dus PV, je ziet,..niet iedereen en alles die acties onderneemt kan dit doen onder de noemer "Occupy".

Nog even terug over de woordvoerder die er blijkens PV niet is:

http://www.occupydenhaag.org/author/edgarneo/

Edgar is de admin :)

Kortom...je weet het zelf niet (hetgeen ook wel bleek uit het niet reageren) dus voortaan eerst zelf even kijken voordat je zegt dat er geen officiele woordvoerders zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door mossad_agent op 12-09-2012 16:32:49 ]
  woensdag 12 september 2012 @ 18:55:40 #213
pi_116697624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:37 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

http://www.occupydenhaag.(...)-stempasverbranding/

[..]

Maar als Occupy geen leiders heeft...geen georganiseerde organisatie is en eigenlijk ALLES is wat met actie te maken heeft (de PV beweringen)...dan was dit toch ook Occupy? Of vinden ze het niet zo leuk dat ze negatieve reacties kregen??
Ja, nee.
quote:
Moet je maar duidelijk zijn in je acties.....dus PV, je ziet,..niet iedereen en alles die acties onderneemt kan dit doen onder de noemer "Occupy".
Dat kan dus juist wel.
quote:
Nog even terug over de woordvoerder die er blijkens PV niet is:

http://www.occupydenhaag.org/author/edgarneo/

Edgar is de admin :)
De admin van een website, dat maakt hem nog niet de woordvoerder van Occupy.
quote:
Kortom...je weet het zelf niet (hetgeen ook wel bleek uit het niet reageren) dus voortaan eerst zelf even kijken voordat je zegt dat er geen officiele woordvoerders zijn.
Er zijn geen officiële woordvoerders.
  woensdag 12 september 2012 @ 19:49:48 #214
pi_116700738
quote:
quote:
Deskundigen van de missie die in Athene moet toezien op het Griekse financiële beleid, de trojka van Europese Unie, de Europese Centrale Bank en het IMF, willen dat de Grieken die een baan hebben, meer kunnen werken.

Daarbij denken ze aan 6 dagen per week en 13 uur per dag. Ze dringen aan op liberalisering van de arbeidsmarkt, onder meer met de mogelijkheid 78 uur per week te werken in plaats van 40 uur in de huidige officiële werkweek.

"What truth?
"That you are a slave, Neo."
  woensdag 12 september 2012 @ 20:21:35 #215
373754 mossad_agent
pi_116702647
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De admin van een website, dat maakt hem nog niet de woordvoerder van Occupy.

[..]

Ik zeg ook niet DE woordvoerder maar één van de woordvoerders. Een van de leiders, waarvan jij stelt dat ze er niet zijn.
Je kan wel blijven herhalen dat er geen 'officiele woordvoerders' zijn maar dat is gelul in de ruimte. Als men ze erkent als woordvoerder en zij namens Occupy ook daadwerkelijk het woord voeren zijn het woordvoerders. Of jij het plaatje 'officieel' er perse aan wil hangen of niet.
  woensdag 12 september 2012 @ 20:24:21 #216
pi_116702812
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef mossad_agent het volgende:
Of jij het plaatje 'officieel' er perse aan wil hangen of niet.
Jij probeert hem officieel te maken.
  woensdag 12 september 2012 @ 20:31:12 #217
373754 mossad_agent
pi_116703203
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij probeert hem officieel te maken.
Je begrijpt mij best.
pi_116715270
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Je begrijpt mij best.
Ik niet. :?
  donderdag 13 september 2012 @ 09:39:52 #219
373754 mossad_agent
pi_116731819
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik niet. :?
Het is heel simpel maar ik zal het nog simpeler proberen uit te leggen:

Occupy heeft woordvoerders.
Edgar Neo is een van de hoofdwoordvoerders (beter woord zo pv??)
  woensdag 26 september 2012 @ 19:19:34 #221
pi_117283646
quote:
Black-tie activisten crashen chique belastingconferentie

Deze ‘black-tie’-activisten zien er dan misschien anders uit dan de gemiddelde Occupy’er, hun missie komt wel degelijk in de buurt: een eerlijk belastingsysteem, voor zowel arm als rijk. Met die boodschap crashten ze een conferentie over belastingzaken in Oxford, waar de omstreden voormalige top-fiscus David Hartnett zijn laatste speech hield.

Dave Hartnett was tot 31 juli de baas van de fiscus in Engeland. Hem wordt verweten dat hij veel te nauwe banden onderhield met grote bedrijven, terwijl kleinere bedrijven zich strikt aan de regels moesten houden. Hartnett zou tijdens zakelijke etentjes deals hebben gesloten met onder meer Vodafone en Goldman Sachs. Hij bewerkstelligde dat ze geen belasting meer hoefden te betalen over weggesluisd geld.
Het artikel gaat verder.

pi_117285649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Het is heel simpel maar ik zal het nog simpeler proberen uit te leggen:

Occupy heeft woordvoerders.
Edgar Neo is een van de hoofdwoordvoerders (beter woord zo pv??)
Volgens mij is hij gewoon een woordvoerder. Eentje die je vaker tegenkomt in de media en daarom door je op een voetstuk geplaatst wordt, gelabeld hoofdwoordvoerder.
pi_117311297
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:34:36 #224
pi_117390519
quote:
Today, Saturday, September 29th, a huge protest is planned: Spain, Greece and Portugal look to be the big ones. Smaller protests are expected in London, Rome and the Netherlands. It all starts at six pm (Madrid is six hours ahead of EST, so the protests will start at 12 noon - our time, 9 am PST). 40 cities in Spain will be joining the protest, calling it a global emergency and some have tweeted that the Revolution might happen today.
Grote demonstratie in Madrid II
  zaterdag 29 september 2012 @ 16:16:09 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_117391789
29/9/12 Anti USA demonstration in Karachi, Pakistan.

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')