Sommige zijn wel aardig, maar er zitten ook hele rare arrogante lui bij.quote:
Ze hebben ook rare gewoontes. Ik was een keer bij een vergadering in Frankrijk, duurde iets van 2 uur, geen kop koffie gekregen, blijkbaar was dat heel normaal daar.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige zijn wel aardig, maar er zitten ook hele rare arrogante lui bij.
Geen idee, ik weet wel dat ze heel uitgebreid lunchen. Hadden ze ook geen wijn bij die vergadering, daar zijn ze gek op.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben ook rare gewoontes. Ik was een keer bij een vergadering in Frankrijk, duurde iets van 2 uur, geen kop koffie gekregen, blijkbaar was dat heel normaal daar.
Nee helemaal niets. Wel bij de lunch daarna. Maar tijdens de vergadering niet, je zat de hele tijd op een droogje.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat ze heel uitgebreid lunchen. Hadden ze ook geen wijn bij die vergadering, daar zijn ze gek op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie kan een nazi vertellen waar Frits zit? Gewoon verklappen dat ie achter die tafel verstopt zitJan Janssen lijkt me wel z,on hardcore jodenhaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie kan een nazi vertellen waar Frits zit? Gewoon verklappen dat ie achter die tafel verstopt zitGewoon een paar Hell's Angels bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, juist ja...quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jan Janssen lijkt me wel z,on hardcore jodenhater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |