Zal met het verkrijgen van een schappelijke rating te maken hebben... Anders krijg je een soort Watchmen/V for Vendetta.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:34 schreef dumble het volgende:
Er was 1 dingetje dat mij opviel, t lijkt alsof de mensen van Gotham niet bloeden. Ik heb namelijk geen spatje gezien. Beetje vreemd als mensen worden opgeblazen, gestoken & neergeschoten..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:08 schreef Khaleesi het volgende:
Zo, cam afgekeken en kwali viel nog best mee. Wel jammer van die Amerikanen in de bios die op het eind beginnen klappen en joelen trouwens...![]()
Die was wel koning ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
plaats je handen voor je mond en praat engels met een iers accent, haal het einde van zinnen af en toe wat omhoog.
Wat ik overigens wel intimiderend vond van bane was zijn scene met Dagget: dat handje slapjes tegen zijn schouder leggen.
Zoals eerder aangegeven, heeft niks met geld te maken....quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan geen 10 euro missen voor de bioscoop?
Wil je niet aanvallen maar ik ben van mening dat je deze film niet mag beoordelen gebaseerd op een cam versie. Dat is de meest verneukte filmervaring in mijn ogen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven, heeft niks met geld te maken....
Snap wat je wil zeggen hoor benx en je hebt wel gelijk maar de enige opmerkingen die ik hierboven geplaatst heb kun je veilig concluderen regardless of je hem nou in de bios of van cam gezien hebt..... heb er al bij vermeld dat ik hem eerst beter moet bekijken voor verdere comments, en dat ga ik dan ook doen.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:51 schreef benx het volgende:
[..]
Wil je niet aanvallen maar ik ben van mening dat je deze film niet mag beoordelen gebaseerd op een cam versie. Dat is de meest verneukte filmervaring in mijn ogen.
"I paid you heftly!"quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:44 schreef dumble het volgende:
[..]
Die was wel koning ja.
"you really think you're in charge?"
Waar dan mee?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven, heeft niks met geld te maken....
Nope, wilde gewoon diezelfde avond nog de film zien, de nadelen van cammen op de koop toe nemend. Ging niet om het braggen, zat gewoon al lang op de film te wachten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:06 schreef kilozout het volgende:
[..]
Waar dan mee?
Of wil je gewoon kunnen zeggen dat je de film gekeken hebt?
Dit verhaal wordt steeds vreemder. Dus je keek al lang naar de film uit, en als dan eindelijk het moment daar is ga je een cam kijken, terwijl het geld voor de bios geen punt is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nope, wilde gewoon diezelfde avond nog de film zien, de nadelen van cammen op de koop toe nemend. Ging niet om het braggen, zat gewoon al lang op de film te wachten.
Sue me
BTW in de bios kijken kan je nauwelijks de optimale kijkervaring noemen, alle externe factoren in ogenschouw nemend
In een notendop is dat hoe het gegaan is jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit verhaal wordt steeds vreemder. Dus je keek al lang naar de film uit, en als dan eindelijk het moment daar is ga je een cam kijken, terwijl het geld voor de bios geen punt is.
Ik kan niet slapenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
In een notendop is dat hoe het gegaan is ja
- Als je bezorgd bent over de kwali van mijn kijkervaring - don't be, het was een acceptabele cam
- Als je meelij hebt met Nolan en Bale dat ik een film van ze zit te torrenten - ze liggen er niet wakker van
- Als je vindt dat ik geen mening over de film als geheel mag hebben op basis van een cam - jammer dandan verschillen we daarin van mening
Godsgeklaagd iddquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef kilozout het volgende:
Een film van deze schaal via een cam kijken.
Inderdaad zeg. Zelf ben Ik niet zo'n bioscoop figuur, kijk liever een dvd'tje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow veel plezier! Ben je er voor de Spelen??quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Nagil het volgende:
Maandag om 11 uur ga ik hem nog een keer in de IMAX in Londen kijken. Erg benieuwd, dat ding heeft toch altijd op mijn lijstje gestaan. Schermformaat 495m², versus de 150m² van de IMAX in Eindhoven. Dat wordt smullen.
jup, kon het niet laten om dan ook even een keer een echte IMAX beleving mee te pikken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:13 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Wow veel plezier! Ben je er voor de Spelen??
Ben erg benieuwd wat ze met de nieuwe Superman gaan doen, toch ook Nolan als producer. Met die trailer kan ik helaas niet zoveel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:15 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Hollywood nu met 300 donkere superhelden films komt omdat The Dark Knight trilogie een succes is -_-
Kick Ass is niet donker en heeft het super gedaan, Marvel films zijn niet donker en doen het goed... maar toch denk ik dat we nu heel veel donkere verfilmingen gaan krijgen...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt mij echt fantastisch!!! Enjoy itquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Nagil het volgende:
Maandag om 11 uur ga ik hem nog een keer in de IMAX in Londen kijken. Erg benieuwd, dat ding heeft toch altijd op mijn lijstje gestaan. Schermformaat 495m², versus de 150m² van de IMAX in Eindhoven. Dat wordt smullen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
In een notendop is dat hoe het gegaan is ja
Ik vond dat scherm in Eindhoven al achterlijk groot.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Nagil het volgende:
Vooral als je op rij 3 zatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vond dat scherm in Eindhoven al achterlijk groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een 8/10. TDK zou een 9/10 krijgen van mij.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef Syntix het volgende:
Mensen die deze film een 10/10 vinden
Mensen die emotioneel labiel zijn en ook maar enige vorm van snikken/huilen vertonen tijdens deze film
On:Stoere boy ben jij zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een 8/10. TDK zou een 9/10 krijgen van mij.Amen.
quote:
Ik moest me inhouden hoor...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef sjeppert het volgende:
klappen aan het eind van de film slaat ook nergens op
Heb ik ook nooit begrepen. Bij een musical kan ik het begrijpen, bedoel de acteurs staan op het podium... maar in de bios??? neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef sjeppert het volgende:
klappen aan het eind van de film slaat ook nergens op
Emotielozenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen. Bij een musical kan ik het begrijpen, bedoel de acteurs staan op het podium... maar in de bios??? nee
Het zal inderdaad met emotie te maken hebbenquote:
Klappen bij een film gebeurt uit enthousiasme. Vaker bij trailers dan bij films ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het zal inderdaad met emotie te maken hebbensimpele ziel
Waarom zou je klappen? Zal nolan je horen? Daarnaast klapte bij ons niemand in de zaal, waren zo'n 100 man ofzo.
Iedereen verbieden te klappen omdat jij het niet doet, dát is autistisch. Modewoord van het jaar en dan steevast in de verkeerde context gebruikt wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom zou je klappen? Zal nolan je horen? Het staat zo autistisch.
Ik verbied NIEMAND om te klappen. (begrijpend lezen??). Ik vraag me alleen af waarom je zou klappen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iedereen verbieden te klappen omdat jij het niet doet, dát is autistisch. Modewoord van het jaar en dan steevast in de verkeerde context gebruikt worden
Er is iemand geraakt hoor, bel de whaaaaaaambulance.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik verbied NIEMAND om te klappen. (begrijpend lezen??). Ik vraag me alleen af waarom je zou klappen.
Probeer het nog een keer. succes en probeer niet nog een keer te falen.
Je faalt dus weer opnieuw. Ik heb van NIEMAND last. Ik zeg gewoon dat ik het niet begrijp waarom mensen moeten gaan klappen in de bioscoop. Dat is mijn mening. Dat jij ineens allerlei andere dingen bij gaat verzinnen om maar je gelijk te proberen te halen..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is iemand geraakt hoor, bel de whaaaaaaambulance.
Als je nou eens gewoon leest hierboven dan zie je het antwoord voorbij komen. Ik kan ook gaan roepen in de bios "DIT VOND IK EEN HELE VETTE SCENE" maar daar worden NOG meer mensen gestoord van. Als je geen last van anderen wil hebben, wacht tot de DVD/Bluray te koop is ofzo
Hey, ik begon er niet over hoor? Dat jij het de moeite vindt om aan te geven dat je het niet begrijpt geeft al het een en ander weg...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je faalt dus weer opnieuw. Ik heb van NIEMAND last. Ik zeg gewoon dat ik het niet begrijp waarom mensen moeten gaan klappen in de bioscoop. Dat is mijn mening. Dat jij ineens allerlei andere dingen bij gaat verzinnen om maar je gelijk te proberen te halen..
quote:Maar goed. Krijg je maandag weer begrijpend lezen op school? Succes dan maar weer! Je hebt het nodig.
Tuurlijk begon je er niet over.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hey, ik begon er niet over hoor? Dat jij het de moeite vindt om aan te geven dat je het niet begrijpt geeft al het een en ander weg...
[..]ook van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |