abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114673594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 04:34 schreef dumble het volgende:
Er was 1 dingetje dat mij opviel, t lijkt alsof de mensen van Gotham niet bloeden. Ik heb namelijk geen spatje gezien. Beetje vreemd als mensen worden opgeblazen, gestoken & neergeschoten..
Zal met het verkrijgen van een schappelijke rating te maken hebben... Anders krijg je een soort Watchmen/V for Vendetta.
Amen.
pi_114674114
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 03:08 schreef Khaleesi het volgende:
Zo, cam afgekeken en kwali viel nog best mee. Wel jammer van die Amerikanen in de bios die op het eind beginnen klappen en joelen trouwens... :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Je kan geen 10 euro missen voor de bioscoop? _O-
pi_114674235
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

plaats je handen voor je mond en praat engels met een iers accent, haal het einde van zinnen af en toe wat omhoog.

Wat ik overigens wel intimiderend vond van bane was zijn scene met Dagget: dat handje slapjes tegen zijn schouder leggen.
Die was wel koning ja.

"you really think you're in charge?"
Veni, vidi, vodka.
pi_114674345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef kilozout het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven, heeft niks met geld te maken.... :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:51:31 #255
305022 benx
Siktigit
pi_114674395
quote:
15s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Wil je niet aanvallen maar ik ben van mening dat je deze film niet mag beoordelen gebaseerd op een cam versie. Dat is de meest verneukte filmervaring in mijn ogen.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_114674445
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:51 schreef benx het volgende:

[..]

Wil je niet aanvallen maar ik ben van mening dat je deze film niet mag beoordelen gebaseerd op een cam versie. Dat is de meest verneukte filmervaring in mijn ogen.
Snap wat je wil zeggen hoor benx en je hebt wel gelijk maar de enige opmerkingen die ik hierboven geplaatst heb kun je veilig concluderen regardless of je hem nou in de bios of van cam gezien hebt..... heb er al bij vermeld dat ik hem eerst beter moet bekijken voor verdere comments, en dat ga ik dan ook doen..... :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:55:55 #257
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114674505
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:44 schreef dumble het volgende:

[..]

Die was wel koning ja.

"you really think you're in charge?"
"I paid you heftly!"
-"And this gives you... Power? Over me?"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114675586
Ik weet, vijf dagen nadat ik 'm gezien heb, nog steeds niet of ik de film écht goed vind. De film zit te vol, er zat te veel vaart in en de kijker wordt te veel aan het handje gehouden. De stem van Bane vond ik ook niet helemaal overtuigend, de stem uit de trailer vind ik beter bij 'm passen (de trailers heb ik gisteren pas voor het eerst gezien).

Daar staan natuurlijk ook wel wat hele goede dingen tegenover.

Ik ben er nog niet helemaal uit, ik heb gemengde gevoelens.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2012 11:30:14 ]
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:42:41 #259
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114675991
ik hoopp dat de voor de Blu-ray de soundmix van Bane weer veranderen... want het is nu alsof je echt naar een gedubte film zit te kijken :P
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:46:14 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114676087
Ik heb dat niet zo met de stem van Bane, maar goed. Ik vond het apart klinken, maar op zich wel ok.

Het enige waarvan ik echt zoiets van "kom op zeg" was de dood van Talia. Dat vond ik echt slecht gespeeld.
Er zaten wel meer dingen in die niet helemaal klopten en dat kon ik nog wel hebben, maar dat stukje vond ik echt tenenkrommend :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114697073
quote:
15s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Waar dan mee?

Of wil je gewoon kunnen zeggen dat je de film gekeken hebt?
pi_114697231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:06 schreef kilozout het volgende:

[..]

Waar dan mee?

Of wil je gewoon kunnen zeggen dat je de film gekeken hebt?
Nope, wilde gewoon diezelfde avond nog de film zien, de nadelen van cammen op de koop toe nemend. Ging niet om het braggen, zat gewoon al lang op de film te wachten.

Sue me :P

BTW in de bios kijken kan je nauwelijks de optimale kijkervaring noemen, alle externe factoren in ogenschouw nemend :)
pi_114697587
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nope, wilde gewoon diezelfde avond nog de film zien, de nadelen van cammen op de koop toe nemend. Ging niet om het braggen, zat gewoon al lang op de film te wachten.

Sue me :P

BTW in de bios kijken kan je nauwelijks de optimale kijkervaring noemen, alle externe factoren in ogenschouw nemend :)
Dit verhaal wordt steeds vreemder. Dus je keek al lang naar de film uit, en als dan eindelijk het moment daar is ga je een cam kijken, terwijl het geld voor de bios geen punt is.
pi_114697955
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef Symer het volgende:

[..]

Dit verhaal wordt steeds vreemder. Dus je keek al lang naar de film uit, en als dan eindelijk het moment daar is ga je een cam kijken, terwijl het geld voor de bios geen punt is.
In een notendop is dat hoe het gegaan is ja :P

- Als je bezorgd bent over de kwali van mijn kijkervaring - don't be, het was een acceptabele cam
- Als je meelij hebt met Nolan en Bale dat ik een film van ze zit te torrenten - ze liggen er niet wakker van
- Als je vindt dat ik geen mening over de film als geheel mag hebben op basis van een cam - jammer dan :P dan verschillen we daarin van mening ;)
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:40:11 #265
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114698835
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

In een notendop is dat hoe het gegaan is ja :P

- Als je bezorgd bent over de kwali van mijn kijkervaring - don't be, het was een acceptabele cam
- Als je meelij hebt met Nolan en Bale dat ik een film van ze zit te torrenten - ze liggen er niet wakker van
- Als je vindt dat ik geen mening over de film als geheel mag hebben op basis van een cam - jammer dan :P dan verschillen we daarin van mening ;)
Ik kan niet slapen
Gr Nolan
pi_114698902
Een film van deze schaal via een cam kijken. :')
pi_114699303
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef kilozout het volgende:
Een film van deze schaal via een cam kijken. :')
Godsgeklaagd idd :')
pi_114700241
Voor al die klagers over Bane zijn stem. Misschien nog eens een kans geven met de Blu-ray/DVD. In sommige bioscopen met de speakers keihard aan, kan het minder/slecht klinken.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:38:46 #269
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_114704521
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef kilozout het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Zelf ben Ik niet zo'n bioscoop figuur, kijk liever een dvd'tje.

Vorige week Batman Begins (weer) gezien (was op veronica), afgelopen zondag The Dark Night en toen had ik wel zoiets, laat mij die laatste maar in de bios kijken (IMAX). Geen moment spijt gehad.

Geniale film en mooie kwaliteit via IMAX.

9 euro trouwens :P

Ik ga denk ik volgende week weer :)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:50:56 #270
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_114704922
Afgelopen dinsdag eindelijk gezien:

The Dark Knight Rises
Toch wel verrassend om eens een keer een trailer van een film te zien die niet liegt: "the epic conclusion".
Episch was het zeker. Eén van de beste trilogieën ooit krijgt het slotstuk dat het verdiend. Nolan heeft de donkere toon van de eerste twee delen voortgezet met een fantastische Tom Hardy als bad guy Bane.
Met twee uur en drie kwartier duurt de film wel wat te lang voor een blockbuster en had er best wat geknipt mogen worden (want raar genoeg vond ik de rol van Anne Hathaway maar weinig toevoegen). En hoewel er af en toe (vooral in het eerste deel) iets meer vaart in had gemogen (en voor andere dingen meer tijd genomen had mogen worden) verveelt de film wel nergens.

Met weer een prachtige muzikale score en een daverende tweede helft krijgen we een geweldige climax, waar helaas ook meteen het (voor mij) enige nadeel van de film zit: het einde. Dat bezorgde me een dikke portie kippenvel (met Caine`s speech als prachtig middelpunt) en als Nolan en de studio echt ballen hadden gehad was het één van de beste en meest memorabele eindes aller tijden geweest.
Nu krijgen we op het allerlaatst een kleine anti-climax en kun je slechts hopen op dat wat het had kunnen (en misschien wel moeten) zijn...

Maar zoals Nolan de film nu af heeft geleverd is het nog steeds een meer dan waardig einde aan een geniale trilogie. En wie had gedacht dat ooit te kunnen zeggen over een reeks superhelden films?

9,0/10
pi_114705293
Maandag om 11 uur ga ik hem nog een keer in de IMAX in Londen kijken. Erg benieuwd, dat ding heeft toch altijd op mijn lijstje gestaan. Schermformaat 495m², versus de 150m² van de IMAX in Eindhoven. Dat wordt smullen :9~ .
pi_114705595
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Nagil het volgende:
Maandag om 11 uur ga ik hem nog een keer in de IMAX in Londen kijken. Erg benieuwd, dat ding heeft toch altijd op mijn lijstje gestaan. Schermformaat 495m², versus de 150m² van de IMAX in Eindhoven. Dat wordt smullen :9~ .
Wow veel plezier! Ben je er voor de Spelen??
pi_114705636
Ik hoop alleen niet dat Hollywood nu met 300 donkere superhelden films komt omdat The Dark Knight trilogie een succes is -_-

Kick Ass is niet donker en heeft het super gedaan, Marvel films zijn niet donker en doen het goed... maar toch denk ik dat we nu heel veel donkere verfilmingen gaan krijgen...
pi_114705754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:13 schreef kossikvassik2 het volgende:

[..]

Wow veel plezier! Ben je er voor de Spelen??
jup, kon het niet laten om dan ook even een keer een echte IMAX beleving mee te pikken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:15 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Hollywood nu met 300 donkere superhelden films komt omdat The Dark Knight trilogie een succes is -_-

Kick Ass is niet donker en heeft het super gedaan, Marvel films zijn niet donker en doen het goed... maar toch denk ik dat we nu heel veel donkere verfilmingen gaan krijgen...
Ben erg benieuwd wat ze met de nieuwe Superman gaan doen, toch ook Nolan als producer. Met die trailer kan ik helaas niet zoveel.
pi_114708291
Morgen/vandaag ga ik weer, nu naar IMAX _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')