De naam Celtic is groter dan de 11 spelers die er nu op het veld stonden. De club heeft een Premier League-achtige allure, maar dan zonder het geld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Leuk dat we een groter budget hebben, maar alles wat zo beetje op het veld staat komt uit onze jeugdopleiding.
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.quote:
Behalve Lukokiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.
Dit, absoluut... geeft me geloof voor het komende seizoen.quote:
Lukoki en Blind waren matig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.
your point beingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De naam Celtic is groter dan de 11 spelers die er nu op het veld stonden. De club heeft een Premier League-achtige allure, maar dan zonder het geld.
In dat geval vond ik Celtic ook heel goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij was nog altijd een stuk beter dan ik.
Zou Dijks niet centraal kunnen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies de 2 posities waar een versterking wel welkom is maar niet tegen elke prijs.
Meesterlijk. Die finesses.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval vond ik Celtic ook heel goed.
Omtoveren dan maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, speelt volgens mij de hele jeugd al als back.
Ja, maar zodra Boilessen fit is (quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft daar nooit gespeeld. Hij komt ook vaak op, dus zou zonde zijn.
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 20:47:51Viktor Fischer wordt in zijn officieuze debuutwedstrijd in de ArenA uitgeroepen tot Ajacied van de Wedstrijd. #ajacel http://t.co/s1XAFsDp reageer retweet
Daarom is hij juist in de OP.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, kan Jan Vertonghen - nu hij verkocht is - uit de OP?
NEEquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, kan Jan Vertonghen - nu hij verkocht is - uit de OP?
Boilesen is eigenlijk een centrale verdediger, dan gaan ze het eerder andersom doen lijkt me.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar zodra Boilessen fit is (), zou hij mss weleens centraal kunnen proberen? Nouja, als hij er echt nooit gespeeld heeft snap ik dat het lastig is.
Ja logisch. Maar mij lijkt Dijks verdedigend better en Boilesen aanvallend beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen is eigenlijk een centrale verdediger, dan gaan ze het eerder andersom doen lijkt me.
Oh, okee. Ik dacht: nu hij weg is, kan hij weg... Maar ja, een stukje nostalgie is nooit weg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom is hij juist in de OP.
Op dat wij niet vergeten
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik dacht: nu hij weg is, kan hij weg... Maar ja, een stukje nostalgie is nooit weg.
Alleen dat hķķfd...![]()
Excuse my french.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Contract van Fischer snel verlengen naar 2016. Dan hoeven we daar niet aan te denken.
Jij hebt me door.quote:
Oh jij bent zo persoontje die telkens denkt aan iets wat een keer voorgevallen is in het seizoen voor afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij hebt me door.![]()
Nee hoor, ik ben al lang blij dat Jan zijn liedjes voortaan in het Engels zingt.
quote:Ajax overklast Celtic in oefenduel
Sulejmani, Boerrigter, Janssen, Eriksen en Van der Wiel ontbreken nog
Ja, ik ben daar heel dwangmatig in.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh jij bent zo persoontje die telkens denkt aan iets wat een keer voorgevallen is in het seizoen voor afgelopen seizoen
Jep en Schone is erbij gekomen. Maarja we zien wel. Het is nog geen 31 augustus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar heel dwangmatig in.![]()
Maar wie wordt de nieuwe Jan Vertonghen?
Moisander, Viergever, Douglas, Nuytinck, Muniesa: er komen wel namen voorbij, maar vervolgens blijft het stil.
Narsingh? Wel-niet-wel-niet-toch-misschien. Assaidi dan maar. Toch? Ja-nee-ja-misschien.
Ryo van Arsenal? Ja. Misschien. Nee, joh. Ben je gek?
Tot nu toe staat de teller op één speler: uit het tweede van PSG. En dat is het. Toch?
Assaidi kun je wel wegstrepen, die zou naar Galatasaray maar die willen geen 1,5 miljoen salaris betalen. Dat gaat Ajax ook niet doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar heel dwangmatig in.![]()
Maar wie wordt de nieuwe Jan Vertonghen?
Moisander, Viergever, Douglas, Nuytinck, Muniesa: er komen wel namen voorbij, maar vervolgens blijft het stil.
Narsingh? Wel-niet-wel-niet-toch-misschien. Assaidi dan maar. Toch? Ja-nee-ja-misschien.
Ryo van Arsenal? Ja. Misschien. Nee, joh. Ben je gek?
Tot nu toe staat de teller op één speler: uit het tweede van PSG. En dat is het. Toch?
O ja, twee dus. Ik begin een beetje ongeduldig te worden en wil namen zien.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jep en Schone is erbij gekomen. Maarja we zien wel. Het is nog geen 31 augustus.
Ik heb allang mijn hoop in Sulejmani verlorenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er trouwens nog Ajacieden die hopen dat Sulejmani blijft!?
Die heeft in die jaren echt veels te weinig kunnen brengen, wat mij betreft. Op een gegeven moment is het krediet toch gewoon op en moet je afscheid nemen van zo'n gozer...!?
Contract tot 2013? 2014? Moet hij weg?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
Die heeft in die jaren echt veels te weinig kunnen brengen, wat mij betreft. Op een gegeven moment is het krediet toch gewoon op en moet je afscheid nemen van zo'n gozer...!?
Van mij mag hij wel weg, het is volgens mij niet iemand die Ajax ooit echt beter kan maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
www.youtube.comquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef wspa_ het volgende:
iemand de goals? Hoorde dat de 1e wel aardig was
http://eredivisielive.nl/quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef wspa_ het volgende:
iemand de goals? Hoorde dat de 1e wel aardig was
en nog 2 of 3 gasten bij de a1 (oa die spits van Az)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jep en Schone is erbij gekomen. Maarja we zien wel. Het is nog geen 31 augustus.
Theoquote:'Met deze selectie zijn we niet titelkandidaat nummer één'
Zaterdag, 21 juli 2012 om 20:20
Theo Janssen hoopt dat Ajax nog wat gaat ondernemen op de transfermarkt. De middenvelder zag ervaren krachten als Jan Vertonghen, Dmitri Bulykin en André Ooijer vertrekken en merkt op dat de selectie van de landskampioen nu wel heel erg jong is. "We hebben op dit moment erg weinig ervaring in de ploeg en daar maak ik me soms wel wat zorgen over", zei Janssen.
De Arnhemmer kwam zaterdagavond niet in actie wegens een lichte blessure en vond in de rust van het duel tussen Ajax en Celtic tijd om Eredivisie Live te woord te staan. "Er moet nog wel wat bijkomen", zei Janssen. "We hebben nu een erg jonge groep en het is een team dat nog moet laten zien hoe het omgaat met tegenslagen. Vorig jaar hadden we een paar spelers die daarin belangrijk waren, maar daar zijn er een paar van weg."
"Er zullen nu andere spelers moeten opstaan", vervolgde Janssen, "maar er moet nog wel wat bijkomen willen we weer titelkandidaat nummer één zijn. Ik denk niet dat we dat met deze selectie zijn, ik denk wel dat we nog wat jongens nodig hebben. Jan Vertonghen is weg en ik denk dat daar gewoon een goede speler voor moet terugkomen. Iemand die een leider kan zijn, dat missen we nu wel. Ik kan het wel doen, maar je hebt meer van dat soort spelers nodig in een elftal."
Siem heeft ons de laatste tijd wel vaker naar de titel geholpen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop dat dit het seizoen van Siem gaat worden, lekker excelleren dit jaar. En Ajax naar de titel helpen, 15/20 goals, kom maar Siem.
Blind onze nieuwe rechtsbuitenquote:
Vraag het je vriend , wat hij leuk vindtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef Tyron het volgende:
Ik weet overigens geen raad meer met een deel van mijn kapsel.
De bovenkant om precies te zijn.
Dacht dat dit de slowchat wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vraag het e vriend , wat hij leuk vindt
Leuke grap trouwens. Lachen geblazen hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vraag het je vriend , wat hij leuk vindt
Ja man , ik lig ook nog steeds op de grond van het lachenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Leuke grap trouwens. Lachen geblazen hier.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja man , ik lig ook nog steeds op de grond van het lachen [ afbeelding ]
Dit gaat het seizoen van de definitieve doorbraak van Siem De Jong worden, let maar opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:15 schreef mabo11 het volgende:
Doelpunten Ajax - Celtic
1-0 De jong
2-0 Sigthorsson
3-0 Serero
4-0 Blind
Die is toch al lang doorgebroken? Voor mij wel iig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit gaat het seizoen van de definitieve doorbraak van Siem De Jong worden, let maar op
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom post je dat hier?
Oh laatmaarzie het al.
Hij is al doorgebroken ja, anders zou hij geen captain zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is toch al lang doorgebroken? Voor mij wel iig.
Eerste seizoenshelft was mwa, tweede was anders uitstekend.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is al doorgebroken ja, anders zou hij geen captain zijn.Maar vorig seizoen was het helaas matig, als hij zijn niveau van 2 jaar terug kan oppakken zou het geweldig zijn.
Blind (5,5) en Lukoki (4) waren slecht. Rest deed het gewoon prima, Fischer MotM (8), Dijks zag er ook prima uit, zelfverzekerd en kwam vaak mee op. Serero deed het ook erg leuk, raakte de bal wel een aantal keer heel makkelijk kwijt.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand een lijstje van hoofdpunten en dieptepunten qua spelers? Heb 't niet gezien
Klopt, maar nog steeds niet het niveau van 2 jaar terug met Pantelic voor hem. Toen was hij echt een van de betere.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:12 schreef davihaa het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft was mwa, tweede was anders uitstekend.
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blind (5,5) en Lukoki (4) waren slecht. Rest deed het gewoon prima, Fischer MotM (8), Dijks zag er ook prima uit, zelfverzekerd en kwam vaak mee op. Serero deed het ook erg leuk, raakte de bal wel een aantal keer heel makkelijk kwijt.
Gemiddeld een 7.
A1 en daarvoor ergens uit Denemarken.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus wat speelt die Fischer leuk. Waar komt die vandaan? Zie m nu voor het eerst.
Heb je Serero wel eens zien draaien?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:21 schreef TJV het volgende:
Als Serero met zijn rug naar het doel staat is het niets bijzonders, maar in de combinatie is hij echt een raspaardje.
Daar gaat Eriksen en Schone nog lastig mee krijgen. Een aangezien hij het liefst linkshalf of linksvoor staat, moet Boerrigter niet al te vaak geblesseerd zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus wat speelt die Fischer leuk. Waar komt die vandaan? Zie m nu voor het eerst.
Ja, maar een 180° draai is een stuk moeilijker dan een 90° draai. Hij leed balverlies als hij niet direct vooruit kon passen, toen de Jong wat meer naar binnen trok ging dat veeeel beter.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je Serero wel eens zien draaien?Dat gaat zoo snel.
Dus als hij de bal netjes in zijn voeten krijgt aangespeeld zal hij altijd opendraaien naar het doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |