De naam Celtic is groter dan de 11 spelers die er nu op het veld stonden. De club heeft een Premier League-achtige allure, maar dan zonder het geld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Leuk dat we een groter budget hebben, maar alles wat zo beetje op het veld staat komt uit onze jeugdopleiding.
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.quote:
Behalve Lukokiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.
Dit, absoluut... geeft me geloof voor het komende seizoen.quote:
Lukoki en Blind waren matig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk iedereen wel goed.
your point beingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De naam Celtic is groter dan de 11 spelers die er nu op het veld stonden. De club heeft een Premier League-achtige allure, maar dan zonder het geld.
In dat geval vond ik Celtic ook heel goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij was nog altijd een stuk beter dan ik.
Zou Dijks niet centraal kunnen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies de 2 posities waar een versterking wel welkom is maar niet tegen elke prijs.
Meesterlijk. Die finesses.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval vond ik Celtic ook heel goed.
Omtoveren dan maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, speelt volgens mij de hele jeugd al als back.
Ja, maar zodra Boilessen fit is (quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft daar nooit gespeeld. Hij komt ook vaak op, dus zou zonde zijn.
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 20:47:51Viktor Fischer wordt in zijn officieuze debuutwedstrijd in de ArenA uitgeroepen tot Ajacied van de Wedstrijd. #ajacel http://t.co/s1XAFsDp reageer retweet
Daarom is hij juist in de OP.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, kan Jan Vertonghen - nu hij verkocht is - uit de OP?
NEEquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, kan Jan Vertonghen - nu hij verkocht is - uit de OP?
Boilesen is eigenlijk een centrale verdediger, dan gaan ze het eerder andersom doen lijkt me.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar zodra Boilessen fit is (), zou hij mss weleens centraal kunnen proberen? Nouja, als hij er echt nooit gespeeld heeft snap ik dat het lastig is.
Ja logisch. Maar mij lijkt Dijks verdedigend better en Boilesen aanvallend beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen is eigenlijk een centrale verdediger, dan gaan ze het eerder andersom doen lijkt me.
Oh, okee. Ik dacht: nu hij weg is, kan hij weg... Maar ja, een stukje nostalgie is nooit weg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom is hij juist in de OP.
Op dat wij niet vergeten
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik dacht: nu hij weg is, kan hij weg... Maar ja, een stukje nostalgie is nooit weg.
Alleen dat hķķfd...![]()
Excuse my french.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Contract van Fischer snel verlengen naar 2016. Dan hoeven we daar niet aan te denken.
Jij hebt me door.quote:
Oh jij bent zo persoontje die telkens denkt aan iets wat een keer voorgevallen is in het seizoen voor afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij hebt me door.![]()
Nee hoor, ik ben al lang blij dat Jan zijn liedjes voortaan in het Engels zingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |