Tis ook echt een beer als je hem ziet. Ik vind hem aanvallend technisch alleen nog niet zo... Hij zal verdedigend mss wel weer beter zijn...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie die Dijks voor het eerst spelen maar ik zie nu al dat het een toppertje gaat worden
quote:
Verdedigend is hij goed bezig ja en hij denkt ook mee, staat vaak vrij, vraagt de balquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tis ook echt een beer als je hem ziet. Ik vind hem aanvallend technisch alleen nog niet zo... Hij zal verdedigend mss wel weer beter zijn...
PSVquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef Gwunnik het volgende:
Op welk niveau moet ik Celtic eigenlijk inschatten?
Niveautje Groningen / Heerenveen / Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef Gwunnik het volgende:
Ik heb zojuist te horen gekregen dat hij lachend voor de tv zit om het niveau van Celticquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik krijg zojuist te horen dat Brands huilend voor de tv zit.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef Gwunnik het volgende:
quote:
Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist te horen gekregen dat hij lachend voor de tv zit om het niveau van Celtic
Altijd nog hoger dan Athletic Bilbao 2quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist te horen gekregen dat hij lachend voor de tv zit om het niveau van Celtic
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd nog hoger dan Athletic Bilbao 2
Als je uit Zuid-Afrika komt mag het.quote:
Het is gewoon een Afrikaan, laat gaan joh. Als ie dat leuk vind moet ie dat gewon blijven doen, als hij z'n goaltjes maar paktquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt toch helemaal niks man die vriendschappelijke wedstrijden
Ajax gaat de sjempions liek gewoon winnequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:33 schreef Syntix het volgende:
Dit Celtic moet over een week door de CL voorronde
Aanvallend gaat het lekker ja, verdedigend gaat het zo nu en dan nog wat paniekerigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Siggy is godverdomme sterk aan de bal
Zeker, viel me net ook al op. Heerlijk om zo iemand in de spits te hebben staan zeg...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Siggy is godverdomme sterk aan de bal
denk dat je weinig aanvallendere backs gaat vinden dan dijksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:36 schreef Gwunnik het volgende:
Kan Dijks eigenlijk ook links centraal staan? Dan zou iemand die aanvallend beter is evt op linksback kunnen...
Hoeveel gelijk wil je krijgen? Dit is érg leuk om naar te kijken.quote:
Is dat zo? Ken hem eerlijk gezegd (nog) niet zo goed... en deze pot is hij nog niet heel aanvallend. Ook met oog op zijn fysiek leek het me een goede CV.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
denk dat je weinig aanvallendere backs gaat vinden dan dijks
Boilesen maar goed die gaat denk ik sowieso wel spelen zodra hij dat weer kan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
denk dat je weinig aanvallendere backs gaat vinden dan dijks
Jij zegt het jij staat achter je woorden. Waarom geen februari?quote:
Dan is het nog te koud. Maart is al een stuk beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij zegt het jij staat achter je woorden. Waarom geen februari?
Dat is leuk maar spelen zoals Spanje is ook geweldig met een middenvelder (De Jong) als aanvaller in de spits. Krijg je nog meer combinatievoetbal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat Siggy een beetje fit blijft. Is echt een kanjer van een spits, sterk, balvast en ook makkelijk scorend. En Lukoki vind ik ook wat hebben, dreigend en snel. Moet nog wel veel leren natuurlijk, is nog wisselvallend maar heb er wel vertrouwen in dat ie zijn waarde gaat hebben.
Ik sla ze zelfs nog een stukje hoger aan. Niveau Ajax.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
Celtic is van niveau PSV/AZ/Twente. Heb heel veel vertrouwen inhet volgende seizoen
Als je toch bezig bent. Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax gaat de sjempions liek gewoon winne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |