Tis ook echt een beer als je hem ziet. Ik vind hem aanvallend technisch alleen nog niet zo... Hij zal verdedigend mss wel weer beter zijn...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie die Dijks voor het eerst spelen maar ik zie nu al dat het een toppertje gaat worden
quote:
Verdedigend is hij goed bezig ja en hij denkt ook mee, staat vaak vrij, vraagt de balquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tis ook echt een beer als je hem ziet. Ik vind hem aanvallend technisch alleen nog niet zo... Hij zal verdedigend mss wel weer beter zijn...
PSVquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef Gwunnik het volgende:
Op welk niveau moet ik Celtic eigenlijk inschatten?
Niveautje Groningen / Heerenveen / Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef Gwunnik het volgende:
Ik heb zojuist te horen gekregen dat hij lachend voor de tv zit om het niveau van Celticquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik krijg zojuist te horen dat Brands huilend voor de tv zit.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef Gwunnik het volgende:
quote:
Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist te horen gekregen dat hij lachend voor de tv zit om het niveau van Celtic
Altijd nog hoger dan Athletic Bilbao 2quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist te horen gekregen dat hij lachend voor de tv zit om het niveau van Celtic
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd nog hoger dan Athletic Bilbao 2
Als je uit Zuid-Afrika komt mag het.quote:
Het is gewoon een Afrikaan, laat gaan joh. Als ie dat leuk vind moet ie dat gewon blijven doen, als hij z'n goaltjes maar paktquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt toch helemaal niks man die vriendschappelijke wedstrijden
Ajax gaat de sjempions liek gewoon winnequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:33 schreef Syntix het volgende:
Dit Celtic moet over een week door de CL voorronde
Aanvallend gaat het lekker ja, verdedigend gaat het zo nu en dan nog wat paniekerigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Siggy is godverdomme sterk aan de bal
Zeker, viel me net ook al op. Heerlijk om zo iemand in de spits te hebben staan zeg...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Siggy is godverdomme sterk aan de bal
denk dat je weinig aanvallendere backs gaat vinden dan dijksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:36 schreef Gwunnik het volgende:
Kan Dijks eigenlijk ook links centraal staan? Dan zou iemand die aanvallend beter is evt op linksback kunnen...
Hoeveel gelijk wil je krijgen? Dit is érg leuk om naar te kijken.quote:
Is dat zo? Ken hem eerlijk gezegd (nog) niet zo goed... en deze pot is hij nog niet heel aanvallend. Ook met oog op zijn fysiek leek het me een goede CV.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
denk dat je weinig aanvallendere backs gaat vinden dan dijks
Boilesen maar goed die gaat denk ik sowieso wel spelen zodra hij dat weer kan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
denk dat je weinig aanvallendere backs gaat vinden dan dijks
Jij zegt het jij staat achter je woorden. Waarom geen februari?quote:
Dan is het nog te koud. Maart is al een stuk beterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij zegt het jij staat achter je woorden. Waarom geen februari?
Dat is leuk maar spelen zoals Spanje is ook geweldig met een middenvelder (De Jong) als aanvaller in de spits. Krijg je nog meer combinatievoetbal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat Siggy een beetje fit blijft. Is echt een kanjer van een spits, sterk, balvast en ook makkelijk scorend. En Lukoki vind ik ook wat hebben, dreigend en snel. Moet nog wel veel leren natuurlijk, is nog wisselvallend maar heb er wel vertrouwen in dat ie zijn waarde gaat hebben.
Ik sla ze zelfs nog een stukje hoger aan. Niveau Ajax.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
Celtic is van niveau PSV/AZ/Twente. Heb heel veel vertrouwen inhet volgende seizoen
Als je toch bezig bent. Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax gaat de sjempions liek gewoon winne
Doe je zo een nieuwe onderbroek aan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boh genieten man, geen enkele club in Nederland speelt zo mooi als AjaxHeerlijk om te zien dit.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt me duidelijk dat er voor Janssen geen plek is, ik zie liever Eriksen, Schöne of Serero spelen.
Janssen kan in goede doen heerlijke ballen geven, met een spits als Siggy komt het dan wel goed. Verder heeft Janssen wel wat meer ervaring en sterker uiterlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt me duidelijk dat er voor Janssen geen plek is, ik zie liever Eriksen, Schöne of Serero spelen.
Ik heb straks een nieuwe bank nodig, boh.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe je zo een nieuwe onderbroek aan?
Fisher kan volgens mij wel lekker voetballen. Bij Zenden had ik dat gevoel zelden...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Fisher heeft een dikke kont, van achteren doet hij me een beetje aan Zenden denken.
Kunnen PSV-ers niet doen tegen FC Eindhovenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe je zo een nieuwe onderbroek aan?
Oké man.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb vanmiddag 3x een nieuwe onderbroek aan moeten doen tijdens de wedstrijd tegen Bilbao hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:51 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Kunnen PSV-ers niet doen tegen FC Eindhoven
Omdat het zo'n schijtwedstrijd was zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 3x een nieuwe onderbroek aan moeten doen tijdens de wedstrijd tegen Bilbao hoor.
Niet dat dat bij Celtic iets uitmaakt, zeer zeer belabberd elftal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:50 schreef JesseOzil het volgende:
Wow ajax speelt met half jeugdelftal weet iemand of Celtic met de basisopstelling speelt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Gewonnen met 1-0 maar van een b ploeg van Bilbao zonder Javi Martinez en Muniainquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 3x een nieuwe onderbroek aan moeten doen tijdens de wedstrijd tegen Bilbao hoor.
Nee ik heb genoten van het geweldige spel van PSV. De eerste keer kwam ik klaar op Willems, de tweede keer op Van Bommel en de derde keer op Narsingh. Goed hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat het zo'n schijtwedstrijd was zeker
Als een paar spelers niet meedoen is het niet meteen een b-elftal. PSV wisselde ook al 5x.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Gewonnen met 1-0 maar van een b ploeg van Bilbao zonder Javi Martinez en Muniain
hommotjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee ik heb genoten van het geweldige spel van PSV. De eerste keer kwam ik klaar op Willems, de tweede keer op Narsingh en de derde keer op Narsingh. Goed he
Wat een waardeloze opmerkingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Gewonnen met 1-0 maar van een b ploeg van Bilbao zonder Javi Martinez en Muniain
Geen idee. Ik was afgeleid door zijn achterwerk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Fisher kan volgens mij wel lekker voetballen. Bij Zenden had ik dat gevoel zelden...
Ik dacht al wat ziet die Narsing wit...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee ik heb genoten van het geweldige spel van PSV. De eerste keer kwam ik klaar op Willems, de tweede keer op Narsingh en de derde keer op Narsingh. Goed he
quote:
Niveau hier jongens... wat zou FdB ervan zeggen?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was afgeleid door zijn achterwerk.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet dat dat bij Celtic iets uitmaakt, zeer zeer belabberd elftal.
Maar die van Rhijn..![]()
![]()
Heerlijk spelertje. Hopen dat het met niet zo verloopt als met VdW..
Valt wel mee hoor ze domineren het schotse voetbal met 2 vingers in de neus dus als dit het A elftal is geef ik je wel gelijk zegt ook wel wat over de Scottish premier leagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom nou weer ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat een waardeloze opmerking
Dus ik moet 100 van der Wiels meenemen naar het schoolplein om te ruilen tegen jouw Albert-Heijn van Rhijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:49 schreef Yi-Long het volgende:
Van Rhijn is sowieso geweldig. 100x beter dan Wiel.
Met Willems en Van Rhijn hebben we (Oranje) 2 prima backs voor de toekomst.
Zegt meer iets over de Schotse competitie dan over Celtic. Dit Celtic is ook in staat om met 4-0 van een Heerenveen te verliezen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor ze domineren het schotse voetbal met 2 vingers in de neus dus als dit het A elftal is geef ik je wel gelijk zegt ook wel wat over de Scottish premier league
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dus ik moet 100 van der Wiels meenemen naar het schoolplein om te ruilen tegen jouw Albert-Heijn van Rhijn?
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als een paar spelers niet meedoen is het niet meteen een b-elftal. PSV wisselde ook al 5x.
En tegen Eindhoven vond je ze zeker allemaal kut?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee ik heb genoten van het geweldige spel van PSV. De eerste keer kwam ik klaar op Willems, de tweede keer op Van Bommel en de derde keer op Narsingh. Goed he
Ik kijk pas vanaf de 30ste minuutquote:
Nee? Alleen de samenvatting gezien.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
En tegen Eindhoven vond je ze zeker allemaal kut?
Sterke gozer die Dijks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kijk pas vanaf de 30ste minuut
Die Dijks komt wel vaak op zeg, staat vaker linskbuiten dan Fischer
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
[..]
Niveau hier jongens... wat zou FdB ervan zeggen?!
quote:"Ik heb niets tegen die mensen, ik vind ze geweldig en draag zelf ook weleens een roze hemd."
-- Frank de Boer
Waarom? Omdat alleen al de wisselspelers van Bilbao in de top 10 van de Eredivisie mee kunnen. Verder ze maar 2/3 echte spelers misten, terwijl PSV na de rust ook al met zo'n 7 andere spelers speelden. A/B/C wat jij het wil noemen.quote:
Een vier voor Nederlands ja..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:57 schreef freaky40 het volgende:
Ajax speelt de sterren van de hemel en geeft voetballes. Beloofd wat voor het komend seizoen!
quote:
Ja maar Muniain en Javi Martinez en Llorente ook die zijn degene die Bilbao zo goed maken en die waren er allemaal nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom? Omdat alleen al de wisselspelers van Bilbao in de top 10 van de Eredivisie mee kunnen. Verder ze maar 2/3 echte spelers misten, terwijl PSV na de rust ook al met zo'n 7 andere spelers speelden. A/B/C wat jij het wil noemen.
Nee, hij heet het over leiders. Leiders heb je bij PSV al jaren niet. Die gemaakt leider van van Bommel gaat er ook niks van bakken.quote:
Zitten we hier op spelling.nl?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Over je spelling vriend.
Jij krijgt komend schooljaar een vier voor Nederlands van mij.quote:
Hou je er buiten snotneus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij krijgt komend schooljaar een vier voor Nederlands van mij.
Hij zei even dat De Jong geen leider was, vond ik wel mooi. Van Bommel is trouwens een prima leider.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, hij heet het over leiders. Leiders heb je bij PSV al jaren niet. Die gemaakt leider van van Bommel gaat er ook niks van bakken.
Dat zijn de buren en ze gluren soms over de schutting. Vandaar dat we zo voorzichtig en correct mogelijk zijn.quote:
Nee, je hebd geleik.quote:
Hij zei dat De Jong vorig jaar geen leider was en nu naar voren moet stappen. Leiders stappen zelf op, die koop je nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zei even dat De Jong geen leider was, vond ik wel mooi. Van Bommel is trouwens een prima leider.
PSV heeft Van Bommel niet gekocht. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij zei dat De Jong vorig jaar geen leider was en nu naar voren moet stappen. Leiders stappen zelf op, die koop je niet
Oh jullie hebben hem gratis gekregen, niemand anders wou die assistent bondscoach hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft Van Bommel niet gekocht. Probeer het nog eens.
1. de Jongquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:06 schreef KingRoland het volgende:
lekker 3-0 , net thuis voor ajax- celtic
hoeveel heeft de jong er gemaakt en van wie waren die 2 anderen?
Transfervrij noem je zoiets. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh jullie hebben hem gratis gekregen, niemand anders wou die assistent bondscoach hebben
tompsv18 is nog steeds gepikeerd dat er een normale discussie in zijn PSV topic was. Nu denkt hij ons terug te pakken door hier te reageren, het lijkt er alleen op dat hij nog steeds niet doorheeft dat het mij en zeer waarschijnlijk vele anderen geen ene reet boeit wat hij hier zegt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:07 schreef freaky40 het volgende:
Waarom gaat het hier nu over dat PSV ineens? Ontopic graag.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zei even dat De Jong geen leider was, vond ik wel mooi. Van Bommel is trouwens een prima leider.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tompsv18 is nog steeds gepikeerd dat er een normale discussie in zijn PSV topic was. Nu denkt hij ons terug te pakken door hier te reageren, het lijkt er alleen op dat hij nog steeds niet doorheeft dat het mij en zeer waarschijnlijk vele anderen geen ene reet boeit wat hij hier zegt.
Genoeg over PSV.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:08 schreef JesseOzil het volgende:
De Jong vind ik wel een leider hoor hij staat er altijd bij belangrijke momenten en presteert onder druk wat je niet van de psv-ers kan zeggen.
Ik reageerde gewoon normaal hoor, maar die clapclap josti begint steeds over PSV. Dan reageer ik even.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tompsv18 is nog steeds gepikeerd dat er een normale discussie in zijn PSV topic was. Nu denkt hij ons terug te pakken door hier te reageren, het lijkt er alleen op dat hij nog steeds niet doorheeft dat het mij en zeer waarschijnlijk vele anderen geen ene reet boeit wat hij hier zegt.
Je haalt jezelf hier een beetje onderuit vriend.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet normaal reageert. Zoals ik al een keer eerder tegen jou zei, je hoeft niet overal op te reageren hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon normaal hoor, maar die clapclap josti begint steeds over PSV. Dan reageer ik even.
Onder druk bijvoorbeeld als het er echt om gaat staat hij er altijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
De Jong als captain zou best eens goed kunnen uitpakken. Als Siem zich belangrijk voelt speet hij wel altijd beter.
Hopelijk de Klassieker in ere hersteld dit jaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor de competitie, dan zien we wel weer wie er de sterkste is
Eriksen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef JesseOzil het volgende:
de Jong en Anita spelen sws op het middeveld is wie denken jullie die op die ene plek gaat spelen die nog over is Eriksen ? Janssen ? Schone ?
Speelde wel heel slecht op het EK en vorig jaar was hij ook niet overtuigend op de cijfertjes na.quote:
Hij is erg belangrijk geweest.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:19 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Speelde wel heel slecht op het EK en vorig jaar was hij ook niet overtuigend op de cijfertjes na.
En ik vind hem in zn ontwikkeling afgelopen jaar niet vooruit gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is erg belangrijk geweest.
Raakt de bal wel snel kwijt, dat moet hij beter doen.
Ja of hij moet niet gedwongen worden om met de bal te gaan lopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is erg belangrijk geweest.
Raakt de bal wel snel kwijt, dat moet hij beter doen.
17 assists en 7 goals zijn idd baggerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:21 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
En ik vind hem in zn ontwikkeling afgelopen jaar niet vooruit gaan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rood voor Celtic speler
AJAX WEER GEHOLPEN DOOR SCHEIDS. KNJB
Hij had nog niet gescoord voor Ajaxquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Blind?dat moeten we niet hebben he..
Ja nog steeds niet want dit is niet officieelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, omdat hij nog nooit heeft gescoord in Ajax 1.
Oh, gaat dat zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij had nog niet gescoord voor Ajax
Dan is het ook nooit goed, vroeger speelde hij idd perfect en prachtig maar had hij geen rendement, werd er gezegd dat je niks aan hem hebt. En nu 17 assists en 7 goals en niet altijd even mooi, en staat hij stil in zijn ontwikkelingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:22 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel hele delen van de wedstrijd was hij onzichtbaar vaak.
Ja oke maar in de toppers laat hij zich zelden zien vind ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan is het ook nooit goed, vroeger speelde hij idd perfect en prachtig maar had hij geen rendement, werd er gezegd dat je niks aan hem hebt. En nu 17 assists en 7 goals en niet altijd even mooi, en staat hij stil in zijn ontwikkeling
Je moet niet vergeten dat Eriksen die 17 assists deels aan een B-voorhoede heeft gegeven, als gewoon iedereen fit was geweest waren het er wss meer geweest.
Vorig seizoen een een tijd geblesseerd geweest en daarna zo'n zwaar programma met de Next Gen erbij dat het niet echt verstandig was om hem er toen al bij te halen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dat ze die Fisher niet eerder bij het 1e hebben gehaald. Lijkt me een bijzonder goede voetballer.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik zag stevenmac in het publiek; hij riep een lid van de harde kern tot de orde.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik zag stevenmac in het publiek; hij riep een lid van de harde kern tot de orde.
Vorig jaar in de kampioenswedstrijd toch 2 assists (weet ik even uit mijn hoofd).quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ja oke maar in de toppers laat hij zich zelden zien vind ik.
M'kay. Ik begin me een beetje zorgen te maken. Zo'n goede speler, en dan ook nog met de kont van Zenden. Jullie stellen hem toch niet op tegen Twente?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorig seizoen een een tijd geblesseerd geweest en daarna zo'n zwaar programma met de Next Gen erbij dat het niet echt verstandig was om hem er toen al bij te halen.
Tegen VVV was dat he ? ik had het over PSV,AZ,Twente en Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar in de kampioenswedstrijd toch 2 assists (weet ik even uit mijn hoofd).
Allemaal Homo's dus zou Frank zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het valt me erg op dat al die spelers van Celtic een erg slechte motoriek hebben...
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het valt me erg op dat al die spelers van Celtic een erg slechte motoriek hebben...
Dat hebben volgens mij veel Britten. Het gaat bij hun veel meer op snelheid/kracht/lengte ipv flexiblitiet/wendbaarheid/motoriekquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
JAWELquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
M'kay. Ik begin me een beetje zorgen te maken. Zo'n goede speler, en dan ook nog met de kont van Zenden. Jullie stellen hem toch niet op tegen Twente?
Ik had het over Fc Twente de 3-1quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Tegen VVV was dat he ? ik had het over PSV,AZ,Twente en Feyenoord.
Ik probeer steeds de opmerking "maar Celtic is ook wel érg slecht" voor me te houden...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ik had het over zn ontwikkeling in zijn laatste jaar dus 2011-2012quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik had het over Fc Twente de 3-1Zijn twee assists op de Jong.
De spits loopt in en....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
+1quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Allemaal Homo's dus zou Frank zeggen.
Ik kan me niet precies herinneren wat Eriksen allemaal in de topwedstrijden heeft gedaan, maar de 1-0 tegen Feyenoord in de Kuip weet ik nog wel. Goal van pure klasse.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
En ik had het over zn ontwikkeling in zijn laatste jaar dus 2011-2012
Ja oke 1 uitzondering.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan me niet precies herinneren wat Eriksen allemaal in de topwedstrijden heeft gedaan, maar de 1-0 tegen Feyenoord in de Kuip weet ik nog wel. Goal van pure klasse.
26 spelers jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef GGMM het volgende:
Vond er nou een wissel plaats? Lette ff niet op.
Die gasten zijn toch allemaal stomdronken johquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef Syntix het volgende:
Vraag me af hoe ze over Ajax denken op Celtic fora
Hoogtepunt uit z'n cariere joh, Normaal mag hij niet zoveel zeggen. Dit komt op z'n cv te staan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Je zult het maar moeten omroepen..
quote:If this is their B team then it's scary!!! Might be a friendly but it's worrying.
Really shows the state of the SPL.
http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=123846quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef Syntix het volgende:
Vraag me af hoe ze over Ajax denken op Celtic fora
quote:this is pretty humiliating, getting skelped off ajax reserves, if we get to the group stages we will finish bottom of the group with 0 points with this team
Voordat ze elkaar verstaan zijn ze al 30 pagina's op weg. Daarvoor is het allemaal dronken gelal.quote:
Pagina 23quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=123846
Wel kenners daarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=123846
quote:Should be interesting to see how Ajax do in Europe this coming season. They're back to being Dutch champions, which is always the first step towards greatness.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pagina 23Tijdens de goal van Siem
quote:Holy jesus. What a strike.
quote:Ajax the sleeping giant of european football.
That must make Celtic the comatosed giant of european football then.
quote:Our budget will be somewhat similar to ajax, perhaps they have a little more money, due the fact they qualified for the champions league.
quote:People seem to think just cos they're not household names they must be pish, but here's a rule for you: if they come through the Ajax academy then they're quality.
James Forrest is the best player to come through Celtic in years but he would just be average for Ajax's youths, they are so far ahead of us it's unbelievable.
Wat een zelf inzichtquote:A few of us have been talking about a lack of creativity on here for a while.
quote:Doesn't really matter how many youngsters they play. Fact is, they're always going to be quality players. Some of the guys we're playing against right now will be future Holland regulars.
die wordt nooit meer fitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen maar goed die gaat denk ik sowieso wel spelen zodra hij dat weer kan.
Het budget van Ajax is groter dan dat van Celtic.quote:Who do you lot want us to buy so that we beat Ajax?
We don't have a 60 million budget ffs.
This game is a lesson to some fans more than anything, can't believe so many of you expected us to win this!
It's not "embarrasing" at all, it's exactly what should be happening - they are better, so they are winning!
This is just the same as when we play Dunfermline or the huns or someone shit like that.
Grotendeels.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Speelt Celtic met een A-team (beste spelers)?
quote:thats not bangura is that not ibrahim bra or whatever his name is ???
totally unprofessional thats what celtic are like at times
totally amateurish
like tonight
Ja denk het wel ik zag en paar gasten lopen die bij FIFA ook in de basis staanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Speelt Celtic met een A-team (beste spelers)?
Leuk dat we een groter budget hebben, maar alles wat zo beetje op het veld staat komt uit onze jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het budget van Ajax is groter dan dat van Celtic.
[..]
Grotendeels.
Celtic forum, teveel Fokkers.quote:The server is too busy at the moment. Please try again later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |