quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Casie kan uit de OP, die komt niet.
Ja dat is diequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Pitabroodje >> whiskey cocktailsaus >> bacon >> sla >> tomaat >> cheddar>> whiskeycocktailsaus >> pitabroodje
Pitabroodje >> kruidenkaas >> zalm >> sla >> tomaat >> kruidenkaas >> pitabroodje![]()
En als antwoord op de LaPo: Is dat System_overload? Zo ja dan nee
Wegstoppen in een loonybin dan!quote:
ja is haarquote:Is dat System_overload? Zo ja dan nee
nee we moeten juist haar met open armen ontvangen. jullie hebben fouten gemaakt.quote:
Ik heb niks gedaan, ik was niet op die ene meet. Maar ik had haar op een andere meet gezien en ik weet genoegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee we moeten juist haar met open armen ontvangen. jullie hebben fouten gemaakt.
Was gezellig.quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
hallo. wie vind ook dat strawberry_hill terug moet komen?
Wij hebben geen fouten gemaakt, zij heeft gewoon issues en zolang ze die niet oplost is ze alleen maar een last.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
nee we moeten juist haar met open armen ontvangen. jullie hebben fouten gemaakt.
maar ze klinkt lief, en ze is lief.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben geen fouten gemaakt, zij heeft gewoon issues en zolang ze die niet oplost is ze alleen maar een last.
Nee dat niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
As mad as a hatter?
With a very small blatter?
ik zocht hem al.quote:
Wat een gevolg is van d'r eigen gedrag als ik het goed begrepen had....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar ze klinkt lief, en ze is lief.
het is alleen dat ze nogal moeite heeft met het maar laten zitten dat ze dingen definitief kwijt is en gewond is geraakt enzo.
Moet ze lekker boos op zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het is alleen dat ze nogal moeite heeft met het maar laten zitten dat ze dingen definitief kwijt is en gewond is geraakt enzo.
Iemand die je nog 400 euro moet betalen, gaat je waarschijnlijk gewoon negeren. Dat geld ben je kwijt en contact met haar gaat je niet lukken. En als het wel lukt is het alleen omdat ze denkt nog meer geld uit je los te krijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik zocht hem al.
@myraela. nu misschien iemand serieus kan antwoorden of het nu wel of niet kan, want ik heb vragen enzo:
ik moet dit nog (steeds) uitvoeren. dit is normaal gedrag toch?:
stel nou ik bel gewoon.
en dan zeg ik : "hoi met fluffy.....
als e dan zegt "wie", dan zeg ik terug "ja fluffy die je 8duizend gegeven heeft en nog 400 euro van je krijgt."
en dan ga ik verder met : "heb je tijd?"
dan is ze wel verplicht om te zeggen of ze tijd heeft om te bellen. en als ze tijd heeft dan is ze eigenlijk ook wel soort van verplicht om een gesprek met me aan te gaan toch? (moreel en qua etikette gezien toch? )
en als ze geen tijd heeft dan hang ik op, en dan bel ik een paar dagen later weer met hetzelfde tot ze wel tijd heeft.
zo blijf ik toch precies "normaal"en dit is normaal gedrag toch?
geloof dat ik heel wat gemist heb!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik zocht hem al.
@myraela. nu misschien iemand serieus kan antwoorden of het nu wel of niet kan, want ik heb vragen enzo:
ik moet dit nog (steeds) uitvoeren. dit is normaal gedrag toch?:
stel nou ik bel gewoon.
en dan zeg ik : "hoi met fluffy.....
als e dan zegt "wie", dan zeg ik terug "ja fluffy die je 8duizend gegeven heeft en nog 400 euro van je krijgt."
en dan ga ik verder met : "heb je tijd?"
dan is ze wel verplicht om te zeggen of ze tijd heeft om te bellen. en als ze tijd heeft dan is ze eigenlijk ook wel soort van verplicht om een gesprek met me aan te gaan toch? (moreel en qua etikette gezien toch? )
en als ze geen tijd heeft dan hang ik op, en dan bel ik een paar dagen later weer met hetzelfde tot ze wel tijd heeft.
zo blijf ik toch precies "normaal"en dit is normaal gedrag toch?
het gaat zo vaak fout.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet ze lekker boos op zichzelf zijn.
Zij is ons de hele avond niets anders dan last geweest, wij hebben lang genoeg voor der gezorgd terwijl zij maar door bleef gaan met der achterlijke gedrag. Dan is het ook haar eigen schuld als het fout gaat, we zijn geen babysitters op zo'n avond.
Ze moet dr eigen niet aanstellen. Ze heeft alles aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Gaat het nou nogsteeds over dat kind?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moet dr eigen niet aanstellen. Ze heeft alles aan zichzelf te danken.
is er enige kans om de kans op "als het wel lukt" hierboven te vergroten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand die je nog 400 euro moet betalen, gaat je waarschijnlijk gewoon negeren. Dat geld ben je kwijt en contact met haar gaat je niet lukken. En als het wel lukt is het alleen omdat ze denkt nog meer geld uit je los te krijgen.
Kinderen begin er niet aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat het nou nogsteeds over dat kind?
Waarom zou je haar geld geven????quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is er enige kans om de kans op "als het wel lukt" hierboven te vergroten.
ik heb ook al gedacht aan meteen mezezlf overal heen werpen om haar meer geld te geven enzo, als ik haar maar zie ofzo.
maar ik denk dat het juist averechts werkt.
ik heb er ook over nagedacht om zzoiets te doen dat ze me wel ook wil zien enzo. maar ik weet niets.
maar dat telefoongesprek is toch normaal gedrag? dat schrikt haar nog niet af toch
Ook als ze die avond niet verdwaald was had ze der kansen bij mij nu wel verspild hoor. Het was dat ze der ogen niet open kon houden van de drank, anders had ik der ook nog wel een knal voor der bakkes gegeven met dat achterlijke gedoe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het gaat zo vaak fout.
maar waar het mis gig is dat ze drama maakte dat ze verdwaalde en haar bril kwijt was, en krasjes op haar benen had van de parkbosjes ofzoiets.
ze had ook gewoon er wat beter proberen mee om te gaan dan blijven roepen : ik was jullie kwijt.
enzo
Jij bent toch zeker wel al onderweg naar Gorinchem hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook als ze die avond niet verdwaald was had ze der kansen bij mij nu wel verspild hoor. Het was dat ze der ogen niet open kon houden van de drank, anders had ik der ook nog wel een knal voor der bakkes gegeven met dat achterlijke gedoe.
En ik ben echt niet snel zo geïrriteerd.
Je moet haar geen geld meer geven, daar schiet je helemaal niets mee op. Ze is niet oprecht, ze zal nooit oprecht worden. Je moet haar gewoon uit je hoofd gaan zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb ook al gedacht aan meteen mezezlf overal heen werpen om haar meer geld te geven enzo, als ik haar maar zie ofzo.
ik heb er ook over nagedacht om zzoiets te doen dat ze me wel ook wil zien enzo. maar ik weet niets.
maar dat telefoongesprek is toch normaal gedrag? dat schrikt haar nog niet af toch
Wat deed ze wat zo irritant was?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook als ze die avond niet verdwaald was had ze der kansen bij mij nu wel verspild hoor. Het was dat ze der ogen niet open kon houden van de drank, anders had ik der ook nog wel een knal voor der bakkes gegeven met dat achterlijke gedoe.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn broodjes waren echt eng lekker wel!!
Neen, ik ga zo BBQ'en.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch zeker wel al onderweg naar Gorinchem he
Ik zal je straks het hele verhaal vertellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat deed ze wat zo irritant was?
[..]
Gelukkig maar
stel nou iemand is heel irritant, maar het lukt hem niet om niet irritant te zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga huilen hoor!!quote:
Stap 1 is en blijft erkennen dat je gedrag irritant kan zijn. Pas als je het zelf herkend kan je er iets aan doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
stel nou iemand is heel irritant, maar wil liever niet irritant zijn.
hoe kan hij dat verbeteren. (voor me eigen zelfreflectie)
Ja, ik ben wel jaloers op je parasol.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga huilen hoor!!
Heb je gezien op fb dat ik op mijn balkon een dolfijnenparasol heb
Terecht welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel jaloers op je parasol.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dramaqueenen, huilen, schreeuwen, schelden en aan mn vent zitten.
Met mensen blijven praten, doorhebben dat je irritatie opwekt en proberen dat te veranderen. En soms gewoon accepteren dat het niet gaat werken met bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
stel nou iemand is heel irritant, maar het lukt hem niet om niet irritant te zijn.
hoe kan hij dat verbeteren. (voor me eigen zelfreflectie)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dramaqueenen, huilen, schreeuwen, schelden en aan mn vent zitten.
Ben jij toevallig autistisch en heeft ze altijd onverklaarbare dingen waardoor ze je geld af moet troggelen (aka oplichster/naar wijf?)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Wait whut, heb je iemand die je niet kent 8000 euro gegeven? Heb je een steekje los?
en stel je hebt met iedereen dat je pas te laat opmerkt dat mensen zich aan je ergeren. en dan druk in je hoofd enzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mensen blijven praten, doorhebben dat je irritatie opwekt en proberen dat te veranderen. En soms gewoon accepteren dat het niet gaat werken met bepaalde mensen.
Huilen kan je ook niet hebben als het is van "Niemand mag mij, boeehoeehoeee, nu wil ook al niemand mijn wiet hebben, boehoehoe, jullie haten mij allemaal, waarom ben ik hier eigenlijk, maar ik heb helemaal niemand en ik wil gewoon dood, boehoehoe." Zegmaar, meteen vanaf het begin terwijl we nog geen 5 minuten zaten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]Hmz huilen sjah kan ik nog wel hebben, maar schreeuwen schelden en aan je vent zitten
![]()
Heb jij zo'n lekkere vent dan?
Ik snap het echt nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij toevallig autistisch en heeft ze altijd onverklaarbare dingen waardoor ze je geld af moet troggelen (aka oplichster/naar wijf?)
Zeg tegen mensen die je vertrouwd dat je graag hebt dat ze op een normale manier zeggen dat je gedrag irritaties opwekt. Op die manier kan jij het gaan herkennen en veranderen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en stel je hebt met iedereen dat je pas te laat opmerkt dat mensen zich aan je ergeren. en dan druk in je hoofd enzo.
en dan kan je niet eerder al merken dat mensen zich aan je ergeren, want sociaal incapable enzo
Uitleggen hoe het voor jou werkt en dat je er aan wilt veranderen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en stel je hebt met iedereen dat je pas te laat opmerkt dat mensen zich aan je ergeren. en dan druk in je hoofd enzo.
en dan kan je niet eerder al merken dat mensen zich aan je ergeren, want sociaal incapable enzo
Ik denk dat het een quotefaaltje wasquote:
passieve agressie is iets waar ik heeeeeeel slecht tegen kan. Als mensen echt denken dat niemand ze mag, en als mensen er echt mee zitten gaan ze er denk ik tenzij ze een ander ermee willen opzadelen en met schuldgevoel het eea voor elkaar willen krijgen anders mee om!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huilen kan je ook niet hebben als het is van "Niemand mag mij, boeehoeehoeee, nu wil ook al niemand mijn wiet hebben, boehoehoe, jullie haten mij allemaal, waarom ben ik hier eigenlijk, maar ik heb helemaal niemand en ik wil gewoon dood, boehoehoe." Zegmaar, meteen vanaf het begin terwijl we nog geen 5 minuten zaten.
En uiteraard.
.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg tegen mensen die je vertrouwd dat je graag hebt dat ze op een normale manier zeggen dat je gedrag irritaties opwekt. Op die manier kan jij het gaan herkennen en veranderen.
Ik denk dat ze voortborduurde op mijn vraagquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het een quotefaaltje was
qoutefaal..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het een quotefaaltje was
Niet echt. Je geeft aan dat je aan jezelf wil werken, hulde daarvoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
.
oh oke, ja dankje.
nu komt het. wek ik nu steeds meer irritaties op het laatste half uur?
Ben jij toevallig autistisch en heeft ze altijd onverklaarbare dingen waardoor ze je geld af moet troggelen (aka oplichster/naar wijf?)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb er ook al lang over nagedacht wat ik kan doen dat ze mij gewoon uit haar zelf weer wil zien. maar ik weet niets.
Ik denk niet dat jij iemand bent die snel irriteert, zeker in het echt niet. Je bent alleen soms lastig te begrijpen en soms erg koppig wat een beetje frustrerend kan zijn omdat we je dan dezelfde fouten zien maken telkens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
.
oh oke, ja dankje.
nu komt het. wek ik nu steeds meer irritaties op het laatste half uur?
oh. hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij iemand bent die snel irriteert, zeker in het echt niet. Je bent alleen soms lastig te begrijpen en soms erg koppig wat een beetje frustrerend kan zijn omdat we je dan dezelfde fouten zien maken telkens.
oh omdat ze deed alsof ze me leuk vond.quote:
Indedaad... Iemand die je niet kent en je geld vraagt of die een " vriend" van je is zal dat niet van je vragen!quote:
Myraela heeft je toch al 2 keer gezien?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh. hoe weet je dat?
bedoel je alleen op internet ofzo? of zie je dat heel snel aan mensen ofzo?
[..]
oh omdat ze deed alsof ze me leuk vond.
maar nu genoeg over mij, ik moet het over anderen hebben want anders ben ik egoistisch, en interesse hebben voor de anderen.
ik voel me nu helemaal vreemd
ja maar niet 2 keer vet lang. en ik moet dingen doen op dat soort momenten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myraela heeft je toch al 2 keer gezien?
Niks mis met niet normale mensenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar niet 2 keer vet lang. en ik moet dingen doen op dat soort momenten.
misschien dat ik het beter kan . aardig en vooral normaal lijken enzo
Tot op zekere hoogte dus!quote:
In het echt kom je een stuk normaler over dan op Internet of over de telefoon. Maak je daar maar niet druk om.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar niet 2 keer vet lang. en ik moet dingen doen op dat soort momenten.
misschien dat ik het beter kan . aardig en vooral normaal lijken enzo
Dat ligt er maar net aan inderdaad!quote:
Duh, maar dat geldt voor alles; alles is het beste met matequote:
Drink met maten, geen flessen maar vatenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Duh, maar dat geldt voor alles; alles is het beste met mate
Met de nadruk op 'lijken'. Iedereen heeft een verhaal of een rugzak, bij de één is het soms alleen wat sneller te merken dan bij de ander. Ik zou zeker niet het beeld van je medemens gaan idealiseren en je daarmee vergelijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja daarom ja doet iedereen dat . normaal lijken enzo
Je weet dat ik op 3 hoog woon, zonder lift!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drink met maten, geen flessen maar vaten
Omdat ik het niet kan laten, haters gaan haten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel dom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh. hoe weet je dat?
bedoel je alleen op internet ofzo? of zie je dat heel snel aan mensen ofzo?
[..]
oh omdat ze deed alsof ze me leuk vond.
maar nu genoeg over mij, ik moet het over anderen hebben en interesse hebben voor de anderen.want anders ben ik egoistisch.
ik voel me nu helemaal vreemd
En je koter is geblesseerd, dus dan moet ik alles zelf naar boven sjouwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik op 3 hoog woon, zonder lift!
Proostquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feestje in Gorinchemquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb zin om kansloos dronken te worden, maar ik heb geen maten...
Ah!Gelukt!
Wat precies; het kansloos dronken worden of het hebben van maten?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb zin om kansloos dronken te worden, maar ik heb geen maten...
Ah!Gelukt!
Ik zie geen probleemquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik op 3 hoog woon, zonder lift!
Ik stuur Max wel naar beneden om je te helpenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je koter is geblesseerd, dus dan moet ik alles zelf naar boven sjouwen.
Nou lekker dan
quote:
ik schrijf nog weleens een keer wat het is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij toevallig autistisch en heeft ze altijd onverklaarbare dingen waardoor ze je geld af moet troggelen (aka oplichster/naar wijf?)
Arme Max, je komt zelf maar, luie donderquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stuur Max wel naar beneden om je te helpen
Dat ligt daar naast de A27 toch?quote:
Ik ben kansloos dronken aan het worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef MohMi het volgende:
Wat precies; het kansloos dronken worden of het hebben van maten?
Ja daar waar dagelijks een dikke file staatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ligt daar naast de A27 toch?
[..]
Ik ben kansloos dronken aan het worden.Hertog voor Hertog. Zo nog even een fles wodka halen om het af te maken vanavond.
Ja, bekend van de radio!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja daar waar dagelijks een dikke file staat
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ligt daar naast de A27 toch?
[..]
Ik ben kansloos dronken aan het worden.Hertog voor Hertog. Zo nog even een fles wodka halen om het af te maken vanavond.
Das idd niet ver dan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, bekend van de radio!Dat is nog geen half uur rijden, op een dag als vandaag!
Yup, vanmorgen mijn ex geholpen met wat meubeltjes... Stiekem toch wel kut, zeker omdat ik het nog steeds een mooi meisje vind.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
Eén van dat soort dagen dus?
Ik ga het rustig aan doen vandaag, gisteren eigenlijk genoeg bier gedronken voor de rest van het weekend
En morgen moet ik weer
Ik woon mooi centraal. Vlakbij Amersfoort. Kan alle kanten op!quote:
Ik ga vanavond aan de thee denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
[..]Eén van dat soort dagen dus?
Ik ga het rustig aan doen vandaag, gisteren eigenlijk genoeg bier gedronken voor de rest van het weekend
En morgen moet ik weer
Fijn is dat!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup, vanmorgen mijn ex geholpen met wat meubeltjes... Stiekem toch wel kut, zeker omdat ik het nog steeds een mooi meisje vind.![]()
Nu heb ik wat mensen bericht, maar niemand reageert, dus ben maar vast in mijn eentje begonnen. En weet je... Het kan me niks verrotten als ik het ook alleen af moet maken, op dit moment.
Was gezellig dus gister?Ben je nog de stad in geweest, of heb je het bij het station gehouden?
[..]
Ik woon mooi centraal. Vlakbij Amersfoort. Kan alle kanten op!
Wat is dit dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan de thee denk ik
Dat geloof je toch niet echt he?quote:
Lief! En ik zit net mijn tweede weg te harken dus rijden geen bezwaar, maar...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn is dat!
Jammer dat je al gedronken hebt anders was je welkom hoor
Waz met jou!?quote:
RIP aan de nabestaanden alvastquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal mij benieuwen of ik morgen nog opsta
Ah!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat geloof je toch niet echt he?
* Huppelmuts neemt een slok van een blikje passoa/jus._!
Nou u is welkom, neem een luchtbed mee. Enne proost!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lief! En ik zit net mijn tweede weg te harken dus rijden geen bezwaar, maar...
[..]
Waz met jou!?
Nou ja, je bent de jongste niet meer natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je ons niet meer kunt bijhoudenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt he?
* Huppelmuts neemt een slok van een blikje passoa/jus._!
1 voordeel!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal mij benieuwen of ik morgen nog opsta
Oh wacht maar jij!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, je bent de jongste niet meer natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je ons niet meer kunt bijhouden
Klopt, maar ze mogen me ook wel in de vaart flikkeren hoor, dood is dood..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 voordeel!
Een kleine kist is niet zo heel duur
Ik huil niet Hups.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht maar jij!
Je zal jankend op de grond liggen smeken of ik aub wil ophouden met drinken omdat je het niet bij kunt houden!
Zo. Op het werk. Niks te doen. Ik zit klaar voor jullie sterke drankverhalen, de genante foto´s en wat poker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht maar jij!
Je zal jankend op de grond liggen smeken of ik aub wil ophouden met drinken omdat je het niet bij kunt houden!
En dan alle vissen vergiftigen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar ze mogen me ook wel in de vaart flikkeren hoor, dood is dood..
Oh ja kut, foto'squote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo. Op het werk. Niks te doen. Ik zit klaar voor jullie sterke drankverhalen, de genante foto´s en wat poker.
Hartverwarmend dit!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou u is welkom, neem een luchtbed mee. Enne proost!
Kan mij de vissen nou schelen, als mijn lijk het niet doet, doen de schepen het welquote:
Soms.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hartverwarmend dit!
Luister je metal?
En mijn luchtbed past op dit moment niet in mijn auto...
Jij hoeft dat proces niet te versnellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan mij de vissen nou schelen, als mijn lijk het niet doet, doen de schepen het wel
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik heb net mijn luchtbed staan inladen enzo, ik had dus gewoon op de bank kunnen crashen
En plaatsen he! Ik zit vol verwachting te wachten op de "awwshit, did I really did this?"-picca´s!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft dat proces niet te versnellen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:58 schreef Barbusse het volgende:
En de daaropvolgende rel in feedback natuurlijk.
Gelukkig staan die rivieren hier in de omgeving ook totaal niet met elkaar in verbinding natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Daar merk jij toch niks van joh, jij zit in Gorkum en ik zit vanavond in Barendrecht..
JE MOETquote:
Jaquote:
Ik moet helemaal niksquote:
Ik wil best een luchtbedje hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik heb net mijn luchtbed staan inladen enzo, ik had dus gewoon op de bank kunnen crashen
En niet eens even een kleine opmerking van: 'Laat hem leeglopen dan!' Nee, gewoon meteen, bam! Er is ook een bank!quote:
Op de foto jij, in genante dronken houdingquote:
Ik vind jou meer het type voor keiharde actiefilmsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Evie het volgende:
[..]
ik ooken dan wijvenfilms kijken huilen chocola eten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type voor keiharde actiefilms
That's it!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op de foto jij, in genante dronken houding
Die hard?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]alleen als ze heeeel heeeeel slecht zijn
Dus tot straksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En niet eens even een kleine opmerking van: 'Laat hem leeglopen dan!' Nee, gewoon meteen, bam! Er is ook een bank!
Mooi dit.
Dat zijn de meeste he, maar dat geeft niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]alleen als ze heeeel heeeeel slecht zijn
Welnee, B'drecht is dichter naar de zeequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig staan die rivieren hier in de omgeving ook totaal niet met elkaar in verbinding natuurlijk
Ook geen jarretels?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it!!
Ik doe dus geen jurkje aan vanavond
Die heb ik nog nietquote:
Meer van detectives en arthousefilms..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste he, maar dat geeft niks.
Van die foute jaren 80/90 actiefilms
JAWEL! Zo´n heul foute met tijgerprint! Perfecte combinatie met tequila!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it!!
Ik doe dus geen jurkje aan vanavond
Ik zal het niet tegen je gebruikenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Meer van detectives en arthousefilms..En heel slechte films ..
en kostuumdrama's o hopelijk leest niemand dit
Rampenfilmsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Het kan altijd erger mijn zusje vindt kleine huis op prairequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JAWEL! Zo´n heul foute met tijgerprint! Perfecte combinatie met tequila!
Niet haten op het kleine huis Tijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan altijd erger mijn zusje vindt kleine huis op praire
Ik erger me aan mensen die hun zin nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens!!
Samzz heeft mijn jurkjes uitgekozen! Ze zijn dus smaakvol en sexy
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bepaalt de tequila welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens!!
Samzz heeft mijn jurkjes uitgekozen! Ze zijn dus smaakvol en sexy
Waarom niet?quote:
Dude!! Seriously?quote:
Ik geloof niet dat er tequila isquote:
Ja en?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die hun zin niet
Uitleg aub!quote:
Ik durf nog niet, nog ff een beetje moed indrinken! En wat is er eigenlijk vanavond?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat dat best leuk is om af en toe te kijken
We bijten niet hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik durf nog niet, nog ff een beetje moed indrinken! En wat is er eigenlijk vanavond?![]()
Roycooooooo!!!! Doe je heilige barmanplicht!quote:
Ik ben verhuisd en dat vier ik door een stel fokkers uit te nodigen die mn huis komen afbrekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik durf nog niet, nog ff een beetje moed indrinken! En wat is er eigenlijk vanavond?![]()
We?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Roycooooooo!!!! Doe je heilige barmanplicht!
[ afbeelding ]
Ik zal ook tequila mee nemen jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar heb ik dit eerder gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen zout? Wat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
IK HEB SOWIESO GEEN ZOUT EN CITROEN IN HUIS!!
Okay!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben verhuisd en dat vier ik door een stel fokkers uit te nodigen die mn huis komen afbreken
Een beetje met het sop spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga even dat grote lichaam van me afschrobben
Ghehe dan DM je maar voor het adres!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Okay!Kansloos dronken worden met een zooitje fokkers dus...
Klinkt op zich niet per sé als een heel slecht verhaal.
Als de mensen zo stil blijven als ze nu zijn, trek ik mijn stoute schoenen aan.
Squatten?quote:
Ben de afgelopen week al 4 keer boodschappen gaan doen en gewoon steevast zout vergeten te kopenquote:
Dat valt heul makkelijk op te lossen. Shotglass voor 2/3 vullen met tequila, 1/3 mouserende wijn voorzichtig bijschenken. Bierviltje d´rop. Optillen, en met 1 klap hard op tafel slaan. Direct daarna naar binnen gieten. Herhaal 5 maal. En je bent klaar voor de genante foto´s.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
IK HEB SOWIESO GEEN ZOUT EN CITROEN IN HUIS!!
Op jou kan ik bouwen *brofist*quote:
Dat kan ook zonderquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt heul makkelijk op te lossen. Shotglass voor 2/3 vullen met tequila, 1/3 mouserende wijn voorzichtig bijschenken. Bierviltje d´rop. Optillen, en met 1 klap hard op tafel slaan. Direct daarna naar binnen gieten. Herhaal 5 maal. En je bent klaar voor de genante foto´s.
Ik wil er ook bijzijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Okay!Kansloos dronken worden met een zooitje fokkers dus...
Klinkt op zich niet per sé als een heel slecht verhaal.
Als de mensen zo stil blijven als ze nu zijn, trek ik mijn stoute schoenen aan.
Je komt naar de begrafenis?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt heul makkelijk op te lossen. Shotglass voor 2/3 vullen met tequila, 1/3 mouserende wijn voorzichtig bijschenken. Bierviltje d´rop. Optillen, en met 1 klap hard op tafel slaan. Direct daarna naar binnen gieten. Herhaal 5 maal. En je bent klaar voor de genante foto´s.
Neen. Geloof me, NEENquote:
Dan kom je tochquote:
Kan ik je ergens oppikken?quote:
Dat overleef jij heul wel johquote:
Ik eet elke dag zoutquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben de afgelopen week al 4 keer boodschappen gaan doen en gewoon steevast zout vergeten te kopen
Ik zeg doenquote:
Malta airport jaquote:
Komt dat opgeblazen luchtbedje toch nog van pas!quote:
quote:
Ik moet werken/uit m´n neus vreten tot middernacht. Maar als je daarna een vliegtuig klaar hebt staan; top!quote:
Zodra je weer in NL bent kom je maar ff borrelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik moet werken/uit m´n neus vreten tot middernacht. Maar als je daarna een vliegtuig klaar hebt staan; top!
Komt helemaal goedquote:
Komt wel goed, schatjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup, vanmorgen mijn ex geholpen met wat meubeltjes... Stiekem toch wel kut, zeker omdat ik het nog steeds een mooi meisje vind.![]()
Nu heb ik wat mensen bericht, maar niemand reageert, dus ben maar vast in mijn eentje begonnen. En weet je... Het kan me niks verrotten als ik het ook alleen af moet maken, op dit moment.
Was gezellig dus gister?Ben je nog de stad in geweest, of heb je het bij het station gehouden?
Borrelen? Shots into oblivion you mean!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra je weer in NL bent kom je maar ff borrelen
Hoeveel had je op?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatjeWel bagger dat er uitgerekend nu niemand reageert
Volgende week in het zonnetje een sigaretje doen zal je misschien opvrolijken
Gister bij De Wagenmeester gebleven, tempo zat er weer goed inSjezus, blijkbaar is het bij mijn collega's heel normaal dat iedereen loeiladder zat wordt, zelfs de directeur tikte ze goed weg
Niet echt charmant, maar goed, verder wel gezellig.
Daarna nog 2 tellen in de Pub in DB geweest maar was zo gaarrr en niet-nuchter dat ik er vrij snel weer vandoor was
DEAL!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Borrelen? Shots into oblivion you mean!
Ik post wel even in Firefly's topic, hij heeft alle antwoordenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn wingmanskills zijn niet optimaal, ze willen er altijd met mij vandoor. Heeft iemand daar iets op bedacht?
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik post wel even in Firefly's topic, hij heeft alle antwoorden
Dat is best wel veelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Viel best mee imho, op de borrel een biertje of 9, daarna nog eentje bij de Pub
Dus wanneer ben je in NL?quote:
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Morgen op vakantie
Goeie combi wel, boot + booze
Lol!!quote:
Met kerst. Maar dan ben ik al helemaal volgeboekt met familiemeukquote:
Voor mij wel, en het ligt aan de tijd waarin ze dat heeft gedronkenquote:
Ja. Chica´s in bikini. Jammer. Maar niemand is perfect.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
mis jij niet een ding in zijn rijtje, barb?
Als er iemand een antwoord heeft is hij het wel. Ik zie eerlijk gezegd niemand in dit topic die een oplossing hiervoor aan kan dragen of heeft de George Clooney look-a-like er 1?quote:
Laat ik nou gewoon in oktober jarig zijn!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met kerst. Maar dan ben ik al helemaal volgeboekt met familiemeukDus misschien dat ik ergens in september of oktober ook even ga.
Ja. Wingman thuis laten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als er iemand een antwoord heeft is hij het wel. Ik zie eerlijk gezegd niemand in dit topic die een oplossing hiervoor aan kan dragen of heeft de George Clooney look-a-like er 1?
Dat gaat goedkomen.quote:
Oi. Mijn lever huilt nu al.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik nou gewoon in oktober jarig zijn!!
Partyyyyyyy
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Chica´s in bikini. Jammer. Maar niemand is perfect.
De mijne heeft al overplaatsing aangevraagdquote:
Dan moet je ophouden met het hosselen van saaie mutsen.quote:
Ik bedoel dat ik de wingman benquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je ophouden met het hosselen van saaie mutsen.
Jij snapt het niet. Geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de wingman benze zijn niet saai maar als ik mezelf thuislaat dan ben ik thuis, snap je?
Vet mooi ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef kt het volgende:
Jezelf zo super sexy vinden en het laten blijken aan alles en iedereen werkt serieus succesvol drommel? Kvind het een beetje een trieste zaak eerlijk gezegd.
Please do explainquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Geeft niet hoor.
AIO= alcoholist in opleidingquote:
sterkte. daar heb ik altijd zo'n enorm grote hekel aan, boodschappen doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:27 schreef MohMi het volgende:
Eindelijk maar eens boodschappen doen dan.
Als zelfs DE FOK!dwerg 10 bier al weinig vindt dan snap jij wel dat je nog een lange weg te gaan hebt voor je ook maar in de buurt van afgestudeerd alcoholist komt hequote:
Vooral op zaterdag!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
sterkte. daar heb ik altijd zo'n enorm grote hekel aan, boodschappen doen.
Dat jij je rol als wingman moet laten vallen en die nerd die zelf geen vrouw kan versieren thuis moet laten.quote:
KUT!!quote:
Dit is geen optie, dan ga ik me vervelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jij je rol als wingman moet laten vallen en die nerd die zelf geen vrouw kan versieren thuis moet laten.
Lol had dat gezegd had je mee kunnen rijdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:27 schreef MohMi het volgende:
Eindelijk maar eens boodschappen doen dan.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is geen optie, dan ga ik me vervelen
okquote:
Platvloers en ordinair. Geen wonder dat je saaie mutsen aan de haak slaat.quote:
Het zijn geen saaie mutsen maar als ik niet kan hosselen in de stad ga ik me vervelen, wat snap je niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Platvloers en ordinair. Geen wonder dat je saaie mutsen aan de haak slaat.
Dan moet je het toch beter uitleggen, meneer. Want ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het zijn geen saaie mutsen maar als ik niet kan hosselen in de stad ga ik me vervelen, wat snap je niet?
vertelt een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn wingmanskills zijn niet optimaal, ze willen er altijd met mij vandoor. Heeft iemand daar iets op bedacht?
Daarom ben ik ook gestoptquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zelfs DE FOK!dwerg 10 bier al weinig vindt dan snap jij wel dat je nog een lange weg te gaan hebt voor je ook maar in de buurt van afgestudeerd alcoholist komt he
Jij denkt dat ik alleen maar saaie mutsen er met mij vandoor willen of wat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je het toch beter uitleggen, meneer. Want dit
[..]
vertelt een heel ander verhaal
ik heb vandaag ook nog niks opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gestoptik drink niet meer
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, discussie gaat over wingen omdat ik niet meer voor mezelf kan hosselen
Hoe wing jij?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het zijn geen saaie mutsen maar als ik niet kan hosselen in de stad ga ik me vervelen, wat snap je niet?
Kijk eens op FB!quote:
Gewoon shit openen en die watervallen laten stromen en dan druk ik ze meestal niet al te subtiel met mijn pener tegen hun kont tegen die vriend van me aanquote:
Ik ook nietquote:
Jij zegt toch dat je je verveeld?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik alleen maar saaie mutsen er met mij vandoor willen of wat?
Dat klinkt niet echt als wingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon shit openen en die watervallen laten stromen en dan druk ik ze meestal niet al te subtiel met mijn pener tegen hun kont tegen die vriend van me aan[ afbeelding ]
Ik kan wel wingen als in zorgen dat de rest van haar vriendinnen de aandacht er niet bij hebben maar als iemand kapotveel hosselskills lacked hoe de fuck regel je die shit dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als wingen.Dat klinkt als hosselen en ditchen, in de hoop dat je vriend er daarna nog wat mee kan?
In elk geval niet door ze zelf te hosselen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan wel wingen als in zorgen dat de rest van haar vriendinnen de aandacht er niet bij hebben maar als iemand kapotveel hosselskills lacked hoe de fuck regel je die shit dan?
Dat snap ik, zover ga ik ook niet maar ik hoef alleen maar hoi te zeggen en ze willen me alquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
In elk geval niet door ze zelf te hosselen.
True, ik heb je gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat snap ik, zover ga ik ook niet maar ik hoef alleen maar hoi te zeggen en ze willen me al
Zulks een adonis ben jij ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat snap ik, zover ga ik ook niet maar ik hoef alleen maar hoi te zeggen en ze willen me al
Ja toen ik naar buiten liep zei de uitsmijter ook dat ik mijn piemel in mijn broek moest doen. Ik heb geen idee hoelang die er al uit wasquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gedaan!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit is geen grap. Die vriend van me is niet zo'n prettyboy als mij en heeft niet de ultieme hosselskills dus moet ik wel openen op vrouwen die iets onder mijn standaard zijn maar die squirten al bijna bij de aanblik van mijn squatbody
Dit is geen grap. Die vriend van me is niet zo'n prettyboy als mij en heeft niet de ultieme hosselskills dus moet ik wel openen op vrouwen die iets onder mijn standaard zijn maar die squirten al bijna bij de aanblik van mijn squatbody
Begin over squatten. En dan net zo veel en irritant als op FOK! Falen gegarandeerd!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar geef even wat insight Flips, jij hebt tieten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik jou en je vriendinnen aanspreek dat jullie er niet allemaal met mij vandoor willen gaan maar met die vriend van me?
Poging 2!quote:
Nee, ik moet het altijd voordoen en dan leer ik het ze.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin over squatten. En dan net zo veel en irritant als op FOK! Falen gegarandeerd!
Dan raad ik je aan om ook eens te gaan stappen als je wakker bentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik moet het altijd voordoen en dan leer ik het ze.
Wat is er zo moeilijk aan te gelovenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om ook eens te gaan stappen als je wakker bent
Allesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan te geloven
Lastig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar geef even wat insight Flips, jij hebt tieten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik jou en je vriendinnen aanspreek dat jullie er niet allemaal met mij vandoor willen gaan maar met die vriend van me?
Serieuze vraag dit?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan te geloven
Ja dat is ook geen probleem maar vriendinnen willen niet altijd dat hun vriendin er met die specifieke gozer vandoor gaat. Die chicks wegluren is geen kunst. Gewoon even voordoen hoe ze moeten squatten en ondertussen kan die vriend er gewoon met die andere even drinken gaan halen en ze zijn wegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig.Een keer was een van de jongens een vriendin en mij bezig aan het houden door en afstand te houden en ondertussen ook tof te doen/aandacht trekken. Weet niet, wij hebben het meestal wel door als we ruimte moeten maken.
Vrouwen die in de gaten hebben wat er van hen verwacht wordtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig.Een keer was een van de jongens een vriendin en mij bezig aan het houden door en afstand te houden en ondertussen ook tof te doen/aandacht trekken. Weet niet, wij hebben het meestal wel door als we ruimte moeten maken.
Zijn er nog mensen die Drommel serieus nemen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |