RIP aan de nabestaanden alvastquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal mij benieuwen of ik morgen nog opsta
Ah!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat geloof je toch niet echt he?
* Huppelmuts neemt een slok van een blikje passoa/jus._!
Nou u is welkom, neem een luchtbed mee. Enne proost!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lief! En ik zit net mijn tweede weg te harken dus rijden geen bezwaar, maar...
[..]
Waz met jou!?
Nou ja, je bent de jongste niet meer natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je ons niet meer kunt bijhoudenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt he?
* Huppelmuts neemt een slok van een blikje passoa/jus._!
1 voordeel!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal mij benieuwen of ik morgen nog opsta
Oh wacht maar jij!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, je bent de jongste niet meer natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je ons niet meer kunt bijhouden
Klopt, maar ze mogen me ook wel in de vaart flikkeren hoor, dood is dood..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 voordeel!
Een kleine kist is niet zo heel duur
Ik huil niet Hups.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht maar jij!
Je zal jankend op de grond liggen smeken of ik aub wil ophouden met drinken omdat je het niet bij kunt houden!
Zo. Op het werk. Niks te doen. Ik zit klaar voor jullie sterke drankverhalen, de genante foto´s en wat poker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht maar jij!
Je zal jankend op de grond liggen smeken of ik aub wil ophouden met drinken omdat je het niet bij kunt houden!
En dan alle vissen vergiftigen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar ze mogen me ook wel in de vaart flikkeren hoor, dood is dood..
Oh ja kut, foto'squote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo. Op het werk. Niks te doen. Ik zit klaar voor jullie sterke drankverhalen, de genante foto´s en wat poker.
Hartverwarmend dit!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou u is welkom, neem een luchtbed mee. Enne proost!
Kan mij de vissen nou schelen, als mijn lijk het niet doet, doen de schepen het welquote:
Soms.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hartverwarmend dit!
Luister je metal?
En mijn luchtbed past op dit moment niet in mijn auto...
Jij hoeft dat proces niet te versnellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan mij de vissen nou schelen, als mijn lijk het niet doet, doen de schepen het wel
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik heb net mijn luchtbed staan inladen enzo, ik had dus gewoon op de bank kunnen crashen
En plaatsen he! Ik zit vol verwachting te wachten op de "awwshit, did I really did this?"-picca´s!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft dat proces niet te versnellen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:58 schreef Barbusse het volgende:
En de daaropvolgende rel in feedback natuurlijk.
Gelukkig staan die rivieren hier in de omgeving ook totaal niet met elkaar in verbinding natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Daar merk jij toch niks van joh, jij zit in Gorkum en ik zit vanavond in Barendrecht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |