JE MOETquote:
Jaquote:
Ik moet helemaal niksquote:
Ik wil best een luchtbedje hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik heb net mijn luchtbed staan inladen enzo, ik had dus gewoon op de bank kunnen crashen
En niet eens even een kleine opmerking van: 'Laat hem leeglopen dan!' Nee, gewoon meteen, bam! Er is ook een bank!quote:
Op de foto jij, in genante dronken houdingquote:
Ik vind jou meer het type voor keiharde actiefilmsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Evie het volgende:
[..]
ik ooken dan wijvenfilms kijken huilen chocola eten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type voor keiharde actiefilms
That's it!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op de foto jij, in genante dronken houding
Die hard?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]alleen als ze heeeel heeeeel slecht zijn
Dus tot straksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En niet eens even een kleine opmerking van: 'Laat hem leeglopen dan!' Nee, gewoon meteen, bam! Er is ook een bank!
Mooi dit.
Dat zijn de meeste he, maar dat geeft niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]alleen als ze heeeel heeeeel slecht zijn
Welnee, B'drecht is dichter naar de zeequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig staan die rivieren hier in de omgeving ook totaal niet met elkaar in verbinding natuurlijk
Ook geen jarretels?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it!!
Ik doe dus geen jurkje aan vanavond
Die heb ik nog nietquote:
Meer van detectives en arthousefilms..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste he, maar dat geeft niks.
Van die foute jaren 80/90 actiefilms
JAWEL! Zo´n heul foute met tijgerprint! Perfecte combinatie met tequila!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it!!
Ik doe dus geen jurkje aan vanavond
Ik zal het niet tegen je gebruikenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Meer van detectives en arthousefilms..En heel slechte films ..
en kostuumdrama's o hopelijk leest niemand dit
Rampenfilmsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Het kan altijd erger mijn zusje vindt kleine huis op prairequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JAWEL! Zo´n heul foute met tijgerprint! Perfecte combinatie met tequila!
Niet haten op het kleine huis Tijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan altijd erger mijn zusje vindt kleine huis op praire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |