Het eerste en laatste deel van je post.quote:
Welkom terug. ja dat is met die Ethiopiër.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Leuk je te zien, ik kom terug van een weekje rondfietsen langs vrienden en familie!
Dat is die aflevering met die Ethiopiër? Zag een stukje en ben wel benieuwd.
Jeruzalem was een soort luilekkerland.
Zal je vertellen wat ik ervan vind.
Het titel van het stukje dat je quote stelt: "Former Israeli soldiers disclose routine mistreatment of Palestinian children."quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het laatste deel van je post.
Dat zijn slechts jouw woorden. Wat mij betreft kan de illegale bezetting en de manier waarop niet genoeg bekritiseerd worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:16 schreef DeParo het volgende:
Nou beweer ik niet dat alle 'mensenrechtenorganisaties' tegenstanders zouden zijn van Israel maar wel degelijk dat veel van hen zich onevenwichtig vaak tegen Israel keren
Van de kant van Israel en zijn medestanders, ja.quote:Dat is overigens ook niet iets wat slechts ik alleen zeg maar al langer een veel gehoorde kritiek op dit soort organisaties.
Wat betreft het eerste deel, in Israel worden mensen die misdaden hebben gepleegd (dus ook tegen Palestijnen) vervolgd, wanneer is de laatste keer dat de Palestijnen iemand hebben veroordeeld die zich schuldig heeft gemaakt aan terrorisme? Wanneer is het voor de laatste keer geweest dat Syrie (voor of na de revolutie maakt niet uit) dergelijke misdadigers liet voorkomen of een willekeurig ander regime bijvoorbeeld, en ook op een eerlijke manier, een proces heeft laten houden of beter gezegd toegestaan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het eerste en laatste deel van je post.
Dat zijn dus niet slechts mijn woorden wat je hieronder ook lijkt te bevestigen, desalniettemin staan de nederzettingen hier voor een groot deel los van, het gaat om het presenteren van een algeheel representatief beeld waarbij inderdaad beide kanten fouten maken die allebei aangekaart moeten worden maar wel op een eerlijke manier en dat is dus niet wat er gebeurd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn slechts jouw woorden. Wat mij betreft kan de illegale bezetting en de manier waarop niet genoeg bekritiseerd worden.
Dan ben ik in ieder geval al niet de enigequote:Van de kant van Israel en zijn medestanders, ja.
Nou, dat vervolgen stelt zeer weinig voor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat betreft het eerste deel, in Israel worden mensen die misdaden hebben gepleegd (dus ook tegen Palestijnen) vervolgd,
Dat beweer je op basis van wat eigenlijk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, dat vervolgen stelt zeer weinig voor.
De geschiedenis van de afgelopen tientalen jaren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat beweer je op basis van wat eigenlijk?
Vaag, te vaag, wees eens aub wat specifieker!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De geschiedenis van de afgelopen tientalen jaren.
Je kan beginnen met het teruglezen van 92 Israel-topics. Daar zijn ze voor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vaag, te vaag, wees eens aub wat specifieker!
Vooral reacties van mij (en Kees22 met wie primair de discussie loopt) zijn het lezen waard.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan beginnen met het teruglezen van 92 Israel-topics. Daar zijn ze voor.
Daar heb ik toch menig keer deel van uitgemaakt en daarom vraag ik je, nu weer, wat specifieker te zijn graag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan beginnen met het teruglezen van 92 Israel-topics. Daar zijn ze voor.
Kees22, mag ik je epistel en dan laat ik je verder met rustquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
In dat topic wordt enorm veel over oorlogsrecht geluld, vraag maar eens aan Kees22 wat hij vind van de IDF wat betreft oorlogsrecht en je krijgt een 2000-woorden tellend epistel voorgeschoteld (met bronvermelding!).
Ik weet niet hoe ik het nog makkelijker kan uitleggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:15 schreef DeParo het volgende:
Onzin, maar laat ik de vraag anders stellen want dit is niet wat ik bedoel, ik bedoel niet waarom jij het om wat voor reden dan ook een oneerlijke verdeling vindt maar waarom de Palestijnen dat toentertijd vonden.
Jij vraagt 'hoezo' zij met geweld begonnen, dat weet ik niet. Wil je niet weten OF ze het gedaan hadden? Anyway, bron heb ik even niet bij de hand, maar die komt nog wel.quote:Nu zeg je het weer, en opnieuw vraag ik je, hoezo begonnen de Joden met geweld kom eens met een bron aanzetten die dat stelt?
In 1967 is het gebied afgepakt.quote:Wanneer zou dat gebied dan zijn afgepakt, en vooral, waarom?
Ik heb dat niet verzonnen hoor. Gebieden waar Joden leefden zijn er ook op afgebeeld. Gebieden waar GEEN Joden leefden zijn Palestijns gebied(Brits mandaat Palestina). Joden nemen het land waar zij wonen, wat er over blijft is Palestijns land, zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Ik heb het niet over het VN-verdelingsplan, dat weet je best, ik het over jouw kaartje waar je zo trots mee loopt te pronken van voor dat plan waar hele gebieden als Palestijns worden afgeschilderd terwijl dat zeer twijfelachtig is. Ik vraag je nogmaals hoe je denkt dat te kunnen en te mogen verantwoorden want ik vind het zeer raar.
Nou hou je je toch echt van de domme. Topic na topic worden hier de misdaden van de Israëli's besproken, en nu moet ik daar plotseling voorbeelden van noemen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar heb ik toch menig keer deel van uitgemaakt en daarom vraag ik je, nu weer, wat specifieker te zijn graag.
Incorrect, volgens mij ging het ging om de Palestijnse misdaden, daarnaast vroeg ik je naar een voorbeeld van jouw stelling dat Israel eigen soldaten of burgers niet of nauwelijks veroordeelt. Als je dat denkt en zo plaatst mag je ook met argumenten komen wat he kennelijk niet kan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou hou je je toch echt van de domme. Topic na topic worden hier de misdaden van de Israëli's besproken, en nu moet ik daar plotseling voorbeelden van noemen?![]()
Oud discussie truukje, maar daar trap ik niet in.
Deze topic-reeks staat vol met voorbeelden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Incorrect, volgens mij ging het ging om de Palestijnse misdaden, daarnaast vroeg ik je naar een voorbeeld van jouw stelling dat Israel eigen soldaten of burgers niet of nauwelijks veroordeelt. Als je dat denkt en zo plaatst mag je ook met argumenten komen wat he kennelijk niet kan.
Geef er een dan als het er vol mee staat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze topic-reeks staat vol met voorbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |