abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:07:51 #161
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116048978
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waar refereer je naar?
Het eerste en laatste deel van je post.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116049115
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Leuk je te zien, ik kom terug van een weekje rondfietsen langs vrienden en familie!
Dat is die aflevering met die Ethiopiër? Zag een stukje en ben wel benieuwd.
Jeruzalem was een soort luilekkerland.
Zal je vertellen wat ik ervan vind.
Welkom terug. ja dat is met die Ethiopiër.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116049446
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het laatste deel van je post.
Het titel van het stukje dat je quote stelt: "Former Israeli soldiers disclose routine mistreatment of Palestinian children."

Vervolgens wordt dit slechts herhaald in de woorden van:

"According to Gerard Horton, of Defence for Children International – Palestine (DCI), the testimonies reflect and confirm a pattern of behaviour uncovered by his organisation's extensive research into the treatment of Palestinian children by the Israeli security forces.

DCI and other human rights organisations say Palestinian children are routinely arrested at night, handcuffed, blindfolded, mistreated and denied access to their parents or a lawyer."

Nou beweer ik niet dat alle 'mensenrechtenorganisaties' tegenstanders zouden zijn van Israel maar wel degelijk dat veel van hen zich onevenwichtig vaak tegen Israel keren en dat verwijt dus ook vaak gemaakt kan worden. Daarom stel ik dat tegenstanders van Israel dit roepen, uit dit artikel blijkt niet dat heel het Israelische leger dit zou doen, dat proberen sommige mensen er echter wel van te maken en dat is toch betreurenswaardig.

Dat is overigens ook niet iets wat slechts ik alleen zeg maar al langer een veel gehoorde kritiek op dit soort organisaties. Dat betekent niet dat Israel dit niet zou moeten onderzoeken maar wel dat de internationale media er correct melding van zou moeten maken en niet slechts de woorden van een paar critici moeten overnemen dat zou toch als zeer spijtig mogen worden betiteld als je het mij vraagt ja.
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:17:56 #164
pi_116049522
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:16 schreef DeParo het volgende:

Nou beweer ik niet dat alle 'mensenrechtenorganisaties' tegenstanders zouden zijn van Israel maar wel degelijk dat veel van hen zich onevenwichtig vaak tegen Israel keren
Dat zijn slechts jouw woorden. Wat mij betreft kan de illegale bezetting en de manier waarop niet genoeg bekritiseerd worden.

quote:
Dat is overigens ook niet iets wat slechts ik alleen zeg maar al langer een veel gehoorde kritiek op dit soort organisaties.
Van de kant van Israel en zijn medestanders, ja.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_116049603
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het eerste en laatste deel van je post.
Wat betreft het eerste deel, in Israel worden mensen die misdaden hebben gepleegd (dus ook tegen Palestijnen) vervolgd, wanneer is de laatste keer dat de Palestijnen iemand hebben veroordeeld die zich schuldig heeft gemaakt aan terrorisme? Wanneer is het voor de laatste keer geweest dat Syrie (voor of na de revolutie maakt niet uit) dergelijke misdadigers liet voorkomen of een willekeurig ander regime bijvoorbeeld, en ook op een eerlijke manier, een proces heeft laten houden of beter gezegd toegestaan?
pi_116049724
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat zijn slechts jouw woorden. Wat mij betreft kan de illegale bezetting en de manier waarop niet genoeg bekritiseerd worden.
Dat zijn dus niet slechts mijn woorden wat je hieronder ook lijkt te bevestigen, desalniettemin staan de nederzettingen hier voor een groot deel los van, het gaat om het presenteren van een algeheel representatief beeld waarbij inderdaad beide kanten fouten maken die allebei aangekaart moeten worden maar wel op een eerlijke manier en dat is dus niet wat er gebeurd.

[..]

quote:
Van de kant van Israel en zijn medestanders, ja.
Dan ben ik in ieder geval al niet de enige ;) ;) volgens mij.
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:39:06 #167
pi_116050771
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat betreft het eerste deel, in Israel worden mensen die misdaden hebben gepleegd (dus ook tegen Palestijnen) vervolgd,
Nou, dat vervolgen stelt zeer weinig voor.
pi_116051106
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou, dat vervolgen stelt zeer weinig voor.
Dat beweer je op basis van wat eigenlijk?
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:46:50 #169
pi_116051178
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat beweer je op basis van wat eigenlijk?
De geschiedenis van de afgelopen tientalen jaren.
pi_116051947
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De geschiedenis van de afgelopen tientalen jaren.
Vaag, te vaag, wees eens aub wat specifieker!
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:09:12 #171
pi_116052303
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vaag, te vaag, wees eens aub wat specifieker!
Je kan beginnen met het teruglezen van 92 Israel-topics. Daar zijn ze voor.
pi_116058210
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vooral reacties van mij (en Kees22 met wie primair de discussie loopt) zijn het lezen waard.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116064684
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daar heb ik toch menig keer deel van uitgemaakt en daarom vraag ik je, nu weer, wat specifieker te zijn graag.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:12:32 #174
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116067635
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

In dat topic wordt enorm veel over oorlogsrecht geluld, vraag maar eens aan Kees22 wat hij vind van de IDF wat betreft oorlogsrecht en je krijgt een 2000-woorden tellend epistel voorgeschoteld (met bronvermelding!).
Kees22, mag ik je epistel en dan laat ik je verder met rust :)
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_116071575
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:15 schreef DeParo het volgende:
Onzin, maar laat ik de vraag anders stellen want dit is niet wat ik bedoel, ik bedoel niet waarom jij het om wat voor reden dan ook een oneerlijke verdeling vindt maar waarom de Palestijnen dat toentertijd vonden.
Ik weet niet hoe ik het nog makkelijker kan uitleggen :?
Jantje en Kees spelen met lego. Jantje krijgt 10 legosteentje waarvan 5 kapot zijn en Kees krijgt 50 gloednieuwe legosteentje. Dit vind Kees niet eerlijk. Zoiets :?

quote:
Nu zeg je het weer, en opnieuw vraag ik je, hoezo begonnen de Joden met geweld kom eens met een bron aanzetten die dat stelt?
Jij vraagt 'hoezo' zij met geweld begonnen, dat weet ik niet. Wil je niet weten OF ze het gedaan hadden? Anyway, bron heb ik even niet bij de hand, maar die komt nog wel.

quote:
Wanneer zou dat gebied dan zijn afgepakt, en vooral, waarom?
In 1967 is het gebied afgepakt.

quote:
Ik heb het niet over het VN-verdelingsplan, dat weet je best, ik het over jouw kaartje waar je zo trots mee loopt te pronken van voor dat plan waar hele gebieden als Palestijns worden afgeschilderd terwijl dat zeer twijfelachtig is. Ik vraag je nogmaals hoe je denkt dat te kunnen en te mogen verantwoorden want ik vind het zeer raar.
Ik heb dat niet verzonnen hoor. Gebieden waar Joden leefden zijn er ook op afgebeeld. Gebieden waar GEEN Joden leefden zijn Palestijns gebied(Brits mandaat Palestina). Joden nemen het land waar zij wonen, wat er over blijft is Palestijns land, zo moeilijk kan dat niet zijn.
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:30:42 #176
pi_116074993
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Daar heb ik toch menig keer deel van uitgemaakt en daarom vraag ik je, nu weer, wat specifieker te zijn graag.
Nou hou je je toch echt van de domme. Topic na topic worden hier de misdaden van de Israëli's besproken, en nu moet ik daar plotseling voorbeelden van noemen? :')

Oud discussie truukje, maar daar trap ik niet in.
pi_116075635
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou hou je je toch echt van de domme. Topic na topic worden hier de misdaden van de Israëli's besproken, en nu moet ik daar plotseling voorbeelden van noemen? :')

Oud discussie truukje, maar daar trap ik niet in.
Incorrect, volgens mij ging het ging om de Palestijnse misdaden, daarnaast vroeg ik je naar een voorbeeld van jouw stelling dat Israel eigen soldaten of burgers niet of nauwelijks veroordeelt. Als je dat denkt en zo plaatst mag je ook met argumenten komen wat he kennelijk niet kan.
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:48:54 #178
pi_116075663
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Incorrect, volgens mij ging het ging om de Palestijnse misdaden, daarnaast vroeg ik je naar een voorbeeld van jouw stelling dat Israel eigen soldaten of burgers niet of nauwelijks veroordeelt. Als je dat denkt en zo plaatst mag je ook met argumenten komen wat he kennelijk niet kan.
Deze topic-reeks staat vol met voorbeelden.
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:51:19 #179
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_116075760
Deel 92 alweer.
pi_116075763
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Deze topic-reeks staat vol met voorbeelden.
Geef er een dan als het er vol mee staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')