Ze presteren ook niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef Sheepcidus het volgende:
wel zielig voor VCS en Argos ze worden nooit genoemd
Helpt bij sommige mensen niet. Gaat alleen je hart naar de klote. Kan ik ze ook weer niet aanraden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
Tankink moet wat meer bamihappies eten, hij is zo dun.
Diekstra vind ik wel een van de leukste stukjes van de show.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Diekstra vind ik wel een van de leukste stukjes van de show.
En wat spagetti dan van kokkie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Helpt bij sommige mensen niet. Gaat alleen je hart naar de klote. Kan ik ze ook weer niet aanraden.
quote:
Zijn er eigenlijk geen grote negers op tv vanavond?quote:
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk geen grote negers op tv vanavond?
Pffff popie jopie vent is hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helaas nietDiekstra vind ik ook wel een leuke vent trouwens
Waar zijn de wielrennegers eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk geen grote negers op tv vanavond?
Negatieve reclame is ook reclame, maar zó negatief is ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Dit levert voor Rabobank zoveel meer publiciteit op dan ze aan geld erin stoppen. Vacansoleil en Argos worden ook nu weer 0x genoemd.
Ik zit bij de DSBquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
morgen lekker overstappen naar de Abn Amro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf is "Argos" eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Dit levert voor Rabobank zoveel meer publiciteit op dan ze aan geld erin stoppen. Vacansoleil en Argos worden ook nu weer 0x genoemd.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit bij de DSBbofkontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar je ziet nu ook weer (en bij de ritzege van LLS eerder) dat het ook wel weer positiever wordt. Als ze uiteindelijk geen ritzege hadden gepakt, was het anders geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Negatieve reclame is ook reclame, maar zó negatief is ook weer niet goed.
Ja. Daar komt bij dat Rabo geen fuck aan die prestaties kan doen. Dat er een team bij fietst wat slecht presteert wil niet zeggen dat de bankzaken bij Rabo ook kut gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet nu ook weer (en bij de ritzege van LLS eerder) dat het ook wel weer positiever wordt. Als ze uiteindelijk geen ritzege hadden gepakt, was het anders geweest inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |