SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee dat hoofd van johanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie die man rechtsonder. Blijf jij daar ook steeds naar kijken?en dat schattige hondje
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ik heb liever een leuke puppyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
nee dat hoofd van johanen dat schattige hondje
![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Kan Derksen zijn bek houden? Die zeikende stem alleen al
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Viel me ook al op dat het vandaag heel slecht isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
Geluidskwaliteit is op een historisch dieptepunt.
Het is net of Johan's mic in zijn hol zit.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
Het is net of Johan's mic in zijn hol zit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Er zit een flinke ruis bij idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
Het is net of Johan's mic in zijn hol zit.
gr gr![]()
Je kan moeilijk een bek verkopen. Alleen een gegeven paard in de bek kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Kan Derksen zijn bek houden? Die zeikende stem alleen al![]()
Hahahaha. Dat kan ook een andere gek zijnOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Ik houd Van GeneeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Rechtsachter is nu al leuker dan de rondemiss.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat waren nog eens tijden met de t-mobile ploegquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die steigert behoorlijk op dr zadel iddquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:42 schreef marcodej het volgende:
Rechtsachter is nu al leuker dan de rondemiss.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:42 schreef marcodej het volgende:
Rechtsachter is nu al leuker dan de rondemiss.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gedachten van de rondemiss bij het opkomen: "Rechts, links, recht, links...""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Is dit een grapOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:44 schreef vincerusso het volgende:
Leef als een zigeuner
Lach als een clown![]()
en ook al heb je down
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Kom op, deze ziet er gewoon goed uit. Beetje bol, mag bestBol?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:44 schreef vincerusso het volgende:
Leef als een zigeuner
Lach als een clown![]()
en ook al heb je down![]()
![]()
Ik dacht dat genee een grap maakte over haar supermarktdroom.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Dick de wielrenner wel inderdaad.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Cavendish was oppermachtigOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vond het wel een leuk meisje
Ze kijkt alleen of je net in haar oog gespoten hebt of 'm een week niet gewassen hebt en voor d'r gezicht houdt
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Snelste etappe sinds 2009Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:46 schreef tralalala het volgende:
Volgend jaar maken we screens van de rondemissen en koppelen we deze aan het FOK! ratingsysteem.Ik ben voorzitter van de jury dan.
![]()
Of we doen dat nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:46 schreef tralalala het volgende:
Volgend jaar maken we screens van de rondemissen en koppelen we deze aan het FOK! ratingsysteem.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dries...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wil ik volgend jaar ook ronde Misters.![]()
Vorig jaar zag ze er beter uit dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:47 schreef Whipper het volgende:
https://m.facebook.com/manon.alles?refid=9![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:47 schreef Whipper het volgende:
https://m.facebook.com/manon.alles?refid=9
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig jaar zag ze er beter uit dus.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft hier 100% gelijk!![]()
Wiggins is de terechte winnaar.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd als ze maar wel alles doet![]()
![]()
Gertje heeft gewoon gelijkOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Massaverkrachter wordt assistent van Louis van GaalOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Inderdaad, dat jou dat opvalt. Ik dacht ik zeg er niets over, dat is echt zo een vrouwending.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze had haar nagels ook wel wat beter kunnen lakken![]()
Niks mis met deze tattoo hoor..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Reclame.
Tijd om Jordi Clasie aan die rondemiss te koppelen![]()
Oh kutquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, dat jou dat opvalt. Ik dacht ik zeg er niets over, dat is echt zo een vrouwending.Zat net ook al in een bijna enkel vrouwentopic. Ik zal toch niet.... ?
![]()
Jordy wel, deze miss nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jordi heeft een lesje Engels nodig.![]()
![]()
Zie de laatste tijd bizar veel vrouwen met tatoeages. Op hun voeten. Is dat in ofzo? Godvergeten lelijk. Dat wel.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kutZat net ook al in een bijna enkel vrouwentopic. Ik zal toch niet.... ?
Vast niet, je bent gewoon een beetje gevoelig
![]()
![]()
Ik verheug me al op Red mijn Vakantie.quote:![]()
Camping de Bercktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verheug me al op Red mijn Vakantie.
Fort Oranje![]()
![]()
Die is altijd pas later om een of andere reden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:57 schreef Djokotron het volgende:
Geen Chilly commercial, what is this world comin to?![]()
Oh okequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]Vast niet, je bent gewoon een beetje gevoelig
![]()
![]()
![]()
Terecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is altijd pas later om een of andere reden.![]()
Beter dan die Ben. Dekker blijft tenminste lekker rustig.quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
SPAMOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
nu heb je nog geen last van kutrot?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is altijd pas later om een of andere reden.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Die masseverkrachterOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Bewijs is geleverd, Gert speelt geen toneel want acteren kan hij nietOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoor alweer de lach van Gijpquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zwakquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
Durft hij massaverkrachter niet te herhalen?![]()
![]()
Al sinds de halve finale van Portugal - Spanje manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat? Is Van Gaal bondscoach?
Dan heb ik toch iets gemist op vakantie.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat? Is Van Gaal bondscoach?
Dan heb ik toch iets gemist op vakantie.ja
![]()
ja als wraak neukt ie truus van goalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij is Kluivert echt niet zo'n meeloper..![]()
En ik maar denken dat die renners ogen hadden in hun achterhoofdOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:01 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
ja als wraak neukt verkracht ie truus van goalMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-Blind-assistent.htm
Whehe.
Die 6e ging ik precies op vakantie. Ik kom er echt nu pas achter.
gr gr![]()
Als je die koplopers laat rijden, win je sowieso niet. Als je achtervolgt, heb je in ieder geval nog een hele kleine kans.![]()
Van Gaal wordt een massamoordenaar. Hij heeft er in ieder geval de stem voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:03 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Zou van gaal.ook bij due massa horen ?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik snap de logica van Gertje niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
lolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Whehe.
Die 6e ging ik precies op vakantie. Ik kom er echt nu pas achter.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Whehe.
Die 6e ging ik precies op vakantie. Ik kom er echt nu pas achter.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Van Gaal wordt een massamoordenaar. Hij heeft er in ieder geval de stem voor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik ga maar niet het filmpje van Van Gaal posten met de karatekick op het Museumplein, om de fans van PSV en Feijenoord niet voor het hoofd te stoten![]()
![]()
oke Bossiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Deze is geniaalquote:![]()
![]()
"Het was ook... ja... ja... HaHA!"
Tankink.
Ze presteren ook niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef Sheepcidus het volgende:
wel zielig voor VCS en Argos ze worden nooit genoemd![]()
Helpt bij sommige mensen niet. Gaat alleen je hart naar de klote. Kan ik ze ook weer niet aanraden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
Tankink moet wat meer bamihappies eten, hij is zo dun.![]()
![]()
Diekstra vind ik wel een van de leukste stukjes van de show.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Diekstra vind ik wel een van de leukste stukjes van de show.![]()
En wat spagetti dan van kokkie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Helpt bij sommige mensen niet. Gaat alleen je hart naar de klote. Kan ik ze ook weer niet aanraden.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zijn er eigenlijk geen grote negers op tv vanavond?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk geen grote negers op tv vanavond?Diekstra vind ik ook wel een leuke vent trouwens
![]()
![]()
Pffff popie jopie vent is hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helaas nietDiekstra vind ik ook wel een leuke vent trouwens
![]()
Is dat Gunter, achter Erik DekkerOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar zijn de wielrennegers eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk geen grote negers op tv vanavond?![]()
Dit levert voor Rabobank zoveel meer publiciteit op dan ze aan geld erin stoppen. Vacansoleil en Argos worden ook nu weer 0x genoemd.![]()
Negatieve reclame is ook reclame, maar zó negatief is ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Dit levert voor Rabobank zoveel meer publiciteit op dan ze aan geld erin stoppen. Vacansoleil en Argos worden ook nu weer 0x genoemd.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik zit bij de DSBquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
morgen lekker overstappen naar de Abn AmroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maja, dat ze wielrennen sponsoren boeit eigenlijk niet, daar draait die bank niet op dus dan kun je maar beter vaak genoemd worden
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wtf is "Argos" eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Marcoss het volgende:
Dit levert voor Rabobank zoveel meer publiciteit op dan ze aan geld erin stoppen. Vacansoleil en Argos worden ook nu weer 0x genoemd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit bij de DSBbofkontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar je ziet nu ook weer (en bij de ritzege van LLS eerder) dat het ook wel weer positiever wordt. Als ze uiteindelijk geen ritzege hadden gepakt, was het anders geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Negatieve reclame is ook reclame, maar zó negatief is ook weer niet goed.![]()
Ja. Daar komt bij dat Rabo geen fuck aan die prestaties kan doen. Dat er een team bij fietst wat slecht presteert wil niet zeggen dat de bankzaken bij Rabo ook kut gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet nu ook weer (en bij de ritzege van LLS eerder) dat het ook wel weer positiever wordt. Als ze uiteindelijk geen ritzege hadden gepakt, was het anders geweest inderdaad.
Dus eigenlijk boeit het niet en kan de naam ze niet vaak genoeg genoemd worden.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nee, dat gezin is de schuldige. Gilbert kan ik volledig begrijpen als je daar met 50 aan komt kachelen en zo'n bejaard stel denkt niet na.quote:![]()
GIlbert, de snuivende kutbelg moet een keer in stukjes worden gereden door een bus ofzo.
Verder is het een aardige vent.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dries Mertens erbij. Allemaal in zo'n loopbal van een hamster van de top van de Mont Ventoux afrollenquote:![]()
misselijk mannetje iddquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dries Mertens erbij. Allemaal in zo'n loopbal van een hamster van de top van de Mont Ventoux afrollen![]()
Eigenlijk is het openbare weg ... Ik weet niet hoe de regels in Frankrijk zijn op moment van de tour ... Of beesten aangelijnd moeten zijn ...![]()
Mooi wezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:19 schreef Paxcon het volgende:
Wat is eigenlijk de functie van de miss naast de kok?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
mag hij pas in als hij 6 isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Driesje zou makkelijk in zo'n hamsterloopbal kunnen![]()
Ben van Beurten had wat wikipuhdia-pagina's uit zijn hoofd geleerd."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
nooit geweten dat een afwasser dingen kan onthoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:21 schreef marcodej het volgende:
Ben van Beurten had wat wikipuhdia-pagina's uit zijn hoofd geleerd.![]()
dat is voor hem wel de kampioensdagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch, dan kan hij pas net de buitenwereld in![]()
Wel zielig voor die mensen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Gilbert in actie.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nooit geweten dat een afwasser dingen kan onthouden![]()
![]()
je bedoelt zn kale knetter ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:21 schreef marcodej het volgende:
Ben van Beurten had wat wikipuhdia-pagina's uit zijn hoofd geleerd.![]()
Hier wordt je niet echt vrolijk van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon nog een keer die hond loslaten op hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Gilbert in actie.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: