Ik ben gek op sliertenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:56 schreef freecell het volgende:
Haha, jij liever dan ik Borisz
Niet zo gek op noedels.
Ik heb net noodles gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gek op slierten. zowel noodles(alle soorten en maten) als spaghetti, tagliatelle(ook wel overige pasta's) kan dat echt blijven eten.
.
Stickerboek, goed ideequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Hello Kitty en roze is echt de combinatie, echt! Loop een speelgoedzaak in en je kan uitzoeken
Een stickerboek vinden de meeste 3-jarigen helemaal gaaf
Lidl? Of toch Aldi? Kan ze niet op de website vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
Ik zag vandaag bij de LIDL knalroze hello Kitty dekbedovertrekken voor kinderbedden
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Sun, alles gaat goed hier! Gisteren lekker naar de sauna geweest
Niet echt veel nieuws van dit front. Niet zwanger, gewoon zelfde relatie & baan, nog steeds te dik en nog steeds veel op Fok!.
*boks!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gek op slierten. zowel noodles(alle soorten en maten) als spaghetti, tagliatelle(ook wel overige pasta's) kan dat echt blijven eten.
.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi SunFijn te lezen dat t goed met je gaat en gefeliciteerd met t afronden van je opleiding!
Ik heb sinds 1,5 maand een nwe baan en behalve het 's nachts opstaan (zodat ik doordeweeks niks leuks kan plannen) heb ik t er goed naar mn zin. Grappige gezellige mensen werken er
Mwoah.. ben bang dat mijn papiertje een stuk minder waard is dan die van jouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
't is ff werke maar dan hedde gij ook wa
Ja, sorry voor het misverstand.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maarehh.. ik moet nog een jaar hoorEen Masters degree krijg je niet zomaar ff ben ik wel achter
![]()
oooh nou n jaar is zo gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maarehh.. ik moet nog een jaar hoorEen Masters degree krijg je niet zomaar ff ben ik wel achter
![]()
Ja was gezellig! Lekker terrasje gedaan met een bandje er bij. Morgenmiddag de hardloopwedstrijd: snelle negers aanmoedigenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, sorry voor het misverstand.
Er hoort nog een jaar bij.![]()
Was het zomerfeest leuk? redelijke avond alhoewel geen lome zomeravond.
/ those were the days.
Jawel, zeker wel minder, want geen academische master. Meer vergelijkbaar met post-HBO al is het daar weer net te zwaar voor.. soort tussenvorm.. En geen banen met hoger salaris of wat dan ook mee te scoren vooral ook. Geeneens functies of taken op dit moment in de huidige cultuur binnen het onderwijs en de beleidsvorming van nu. Dus wel degelijk minder wat carrière betreft. Maar neemt niet weg dat het een verrijking van mijn professionaliteit is en daar gaat het me in beginsel omquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh nou n jaar is zo gebeurd![]()
En jouw papiertje is heus niet minder dan die van iemand anders. Alleen andere richting toch
Lidl, er lagen er nog 2 oid, dus wrs van vorige week.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lidl? Of toch Aldi? Kan ze niet op de website vinden
Zal ff kijken morgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Lidl, er lagen er nog 2 oid, dus wrs van vorige week.
Die clip!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hebben wij opgenomen voor een ander keer. Lijkt mij wel een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Kijk zo, ben een film op Ned2 aan t kijken.
Redelijk weer voor een bbq.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren een lange heavydag@work, daarna naar HHWaard voor een BBQ in de tuin van teamleider.
Had er niet zo'n zin in, maar het was hardstikke leuk om collega's te spreken die je normaal alleen maar even snel groet of een klein praatje mee houdt.
Op deze manier wordt (ook in tijden van grote crisis bij ons) het wel een echt team, die cardio
Alleen die uren in een tuin moet ik nu wel bekopen met een enOrme hooikoortsaanval
Klinkt toch hardstikke leukquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja was gezellig! Lekker terrasje gedaan met een bandje er bij. Morgenmiddag de hardloopwedstrijd: snelle negers aanmoedigenen dan 's avonds nog naar de band op het grote plein. Wordt ieder jaar gevormd door lokale mensen en ze spelen bekende nummers. Grote podium is de andere avonden voor veel te bekende acts waardoor er bijna geen dorpsgenoten terug te vinden zijn maar vooral mensen uit de omringende steden/dorpen. Geen zin in Miss Montreal bijvoorbeeld
Morgen avond is echter wel leuk dus dan gaan we nog ff kijken
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
Ik zag vandaag bij de LIDL knalroze hello Kitty dekbedovertrekken voor kinderbedden
Ja, voor Steerquote:
Hier is het droogquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Het regent weer. Ik dacht dat het vanaf vandaag droog zou worden!
Warm is het nog niet nee, en die paar buitjes komen hier ook niet voorbij als het goed is. Maar geloof dat de zon er hier vanmiddag weer doorkomt, moet wel op het terras kunnen zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook droog, niet erg warm.
Eerst bijkomen en relaxen 2.0 tavvie en gezellig om jullie hier ook weer even te zien!
Ik ook! Snak naar strand, zonnen en bbq's!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier is het droog
Vanaf maandag wordt het echt lekker geloof ikBen er ook wel aan toe!
Ga je Steer meeten ? Op het singles feestje in Tilburg?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Zomerfeesten klinkt leuk Tav!
Vnv hopelijk naar de kermis in Tilburg. Een vriendin ligt nu te kotsen van alles drank van vannacht..hopelijk wordt ze op tijd beter.
Klinkt als zomerfesten, leuk woordquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Zomerfeesten klinkt leuk Tav!
Vnv hopelijk naar de kermis in Tilburg. Een vriendin ligt nu te kotsen van alles drank van vannacht..hopelijk wordt ze op tijd beter.
Bedankt voor dit gesprek, ik bel nog wel hè?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga je Steer meeten ? Op het singles feestje in Tilburg?
Ooh is dat daar? Hahaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is hier niet ver vandaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:22 schreef AnneX het volgende:
/ Vijfhuizen. Woont André Kuipers daar? Zag ik op jeugdjournaal.![]()
Kermis, waar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
De kotsdame heeft afgezegd.
Als het andere meisje ook afzegt geen kermis vnv
Ik zie dat singleparty vrijdag 27 juli is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tilburg, nog nooit geweest en lijkt me erg leuk.quote:
Oh had je anders meegewild? Dat is heel lief Isaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Aye, Tilburg is wel héél ver weg voor mij
Ik was me net aan het bedenken wat ik vandaag eens kon gaan doen. Ross gaat vanavond raiden op de beta en ik eh...heb verder geen planquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh had je anders meegewild? Dat is heel lief Isa
Je mag langskomen hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was me net aan het bedenken wat ik vandaag eens kon gaan doen. Ross gaat vanavond raiden op de beta en ik eh...heb verder geen plan
Dat is balen! Kruidvat en Hema verkopen ze soms ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: nou, dan ga ik toch mooi weg! Hup, naar de Blokker voor een goedkoop treinkaartje. Uitverkocht
En daar komen jullie nu achter?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef borisz het volgende:
Overigens klein feestje. Bellefleur is gister 19 geworden
.
Ai ja, dat zeiden ze al dat het rap ging. Overigens doen ze het nu veel beter: het is een wegwerp chipkaart nu, dus geen geklooi met online invullen en uitprinten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: nou, dan ga ik toch mooi weg! Hup, naar de Blokker voor een goedkoop treinkaartje. Uitverkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
* MissHobje insert iets met, smorgens een dame, sávonds een damequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tilburg, nog nooit geweest en lijkt me erg leuk.
Maar ik voorzie dat het niet doorgaat. Dat het andere meisje ook af gaat zeggen. Ze zijn vannacht te heftig tekeer gegaan.
Klote want ik ben gisteravond thuis gebleven omdat ik vandaag graag mee wilde. Verstandig = saai maar wel beter alleen heeft geen zin als de anderen niet verstandig zijn en vanavond alsnog niet doorgaat.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef borisz het volgende:
Overigens klein feestje. Bellefleur is gister 19 geworden
.
's avonds een vent, 's ochtends uitslapenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
* MissHobje insert iets met, smorgens een dame, sávonds een dameofwel wat een watjes die 2
Het gaat ook niet meer door, officieel afgebeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
* MissHobje insert iets met, smorgens een dame, sávonds een dameofwel wat een watjes die 2
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen naar de Hanos geweest en allerlei prachtige zaken gehaald. Varkenswangen, kalfsmuis, kalfssucade, kalfstong, schenkels, amerikaanse ribeye mooi doorregen, etc.
Heb daarna een 15 liter pan opgezet met schenkels, een halve soepkip, een prei, knolselder, knoflook, kruiden, peen, bleekselder.
Deze boullion stond al een paar uur op en ik ga daar fond en soep van maken, maar, als helder idee, heb ik daar nu ook de twee kalfstongen opgebonden in gedaan, dan garen ze prachtig erin, krijgen een mooie smaak en geven smaak af.
Vanavond karbonade, morgen kalfstong in madeirasaus met morieljes.
Jum jum jum, een heerlijk weekend.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben aan t wandelen en liep langs de Italiaanse ijssalon. Hoor ik opeens 'He dame, kom eens!'
De eigenaar herkende me omdat ik gek ben op zijn praline-ijs en ik al 3x binnen ben geweest terwijl hij die smaak niet had.
Hij zei dat hij nog een halve beker had en vervolgens kreeg ik een grote beker amandelpraline-ijs met gebrande amandelen met slagroom on top... Gratis![]()
![]()
Pietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan gewoon de krant lezen of fokken terwijl hij trekt.
Tof!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben aan t wandelen en liep langs de Italiaanse ijssalon. Hoor ik opeens 'He dame, kom eens!'
De eigenaar herkende me omdat ik gek ben op zijn praline-ijs en ik al 3x binnen ben geweest terwijl hij die smaak niet had.
Hij zei dat hij nog een halve beker had en vervolgens kreeg ik een grote beker amandelpraline-ijs met gebrande amandelen met slagroom on top... Gratis![]()
![]()
Nee niet echt. Heb van de HA nu wat sterkere diclofenac gekregen en probeer inderdaad te blijven bewegen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
golfer al wat minder pijn in je rug?Wel proberen te blijven bewegen, ook al zie je dat niet zitten.
Ik heb geen idee hoe het voelt, spit, maar ken genoeg mensen die het hebben gehad om te weten dat het heel heel erg...kut is. Sterkte er verder mee. Ik hoop dat je wel kan slapen, pijn & doodmoe is een frustrerende combi.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
Nee niet echt. Heb van de HA nu wat sterkere diclofenac gekregen en probeer inderdaad te blijven bewegen.
Het ergste is al ik even gelegen heb. Omdraaien kan sowieso alleen via buikzijde en opstaan is echt heel erg pijnlijk. Dan zit alles helemaal vast.
In de buurt dusquote:
Nee, kon niet slapen! Ben je al aan het tijdsverschil gewend?quote:
Je wilt dat anderen dat voor je betalen?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk dat je wat had Isa! En morgen ook leuke plannen![]()
Vervelend dat de pijn nog niet minder is geworden Golfer... Hopelijk wordt t ook niet erger..
Nou, uiteindelijk heb ik een vriendin om half 8 opgehaald in Den Haag en zijn we doorgereden naar Scheveningen-Haven. Daar ff gekeken en toen naar de strandtenten gelopen en bij Copacobana wat gegeten, gedronken en gekletst. Gelukkig ging het goed met haar en hield ze haar eten binnen.
Heb een brief van de Belastingdienst.. Mag 675 euro huurtoeslag terugbetalen omdat ik nu een baan heb. Mag dat zomaar? Al zou ik t nou nog ontvangen terwijl ik een baan had ok, maar terugbetalen wat ik heb gekregen toen ik een uitkering had vind ik lullig.
Je post op 23 sec. 2+3 = 5, dus ja dan gaat dat moeilijk hequote:Op zondag 22 juli 2012 10:46 schreef Vork het volgende:
Is er wat te doen daar dan, dat ze nu al aan het bier zitten te schreeuwen?
Eindelijk, een nuttige bijdrage.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Je post op 23 sec. 2+3 = 5, dus ja dan gaat dat moeilijk he
Liever niet want dat is met rentequote:Op zondag 22 juli 2012 08:12 schreef freecell het volgende:
Terugbetalen kan wel vrijwel altijd in termijnen
Dat merk ik ja maar goed om te weten dat dit dus idd zo gaat. Wel een bummerquote:Op zondag 22 juli 2012 09:55 schreef Vork het volgende:
Het is altijd opletten geblazen met de huurtoeslag. Ze kijken naar je jaarinkomsten. Dus als je een half jaar werkloos op de bank zit en er recht op hebt ( er vanuit gaande dat je daarop je jaarinkomen baseert), dan krijg je het wel, maar heb je daarna werk, waardoor je in totaal in een jaar meer hebt verdiend dan wanneer je recht hebt op je huurtoeslag, dan kun je dus flink terugbetalen.
Andersom kun je er ook profijt van hebben, toen ik nog studeerde, toen was m'n inkomen niet zo hoog en had ik recht op huursubsidie. Ik ben toen in september van 't jaar gaan werken, maar met dat salaris had ik over het hele jaar gezien nog steeds recht op huursubsidie, dus kun je die het eind van het jaar door laten lopen.
De grens voor huurtoeslag is niet zo hoog, als je al werkt en het is iets meer dan het minimum loon dan heb je er al geen recht meer op.
Neequote:Op zondag 22 juli 2012 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Liever niet want dat is met rente
Lekker Vork!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:47 schreef Vork het volgende:
Sinds ik mijn porties een beetje heb aangepast (iets kleiner heb gemaakt) en weer veel op de fiets zit gaat het trouwens wel rap met het gewicht. De goede kant op welteverstaan
Staat in de brief, vorderingsrente.quote:
Bel even de belastngtelefoon. Vraag uitleg.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb een brief van de Belastingdienst.. Mag 675 euro huurtoeslag terugbetalen omdat ik nu een baan heb. Mag dat zomaar? Al zou ik t nou nog ontvangen terwijl ik een baan had ok, maar terugbetalen wat ik heb gekregen toen ik een uitkering had vind ik lullig.
Ja gaat goed. Behalve dat ik binnenkort dan geen werk meer heb. Ik heb dinsdag vrij gepland om daar de hele dag aan te werken en ik ga me binnenkort bij de kvk inschrijven, zodat ik toekomstige vormgeefklusjes ook wit kan doen. Verder wil ik eind augustus een weekje door België/Luxemburg heen fietsen, dus ik werk aan een betere conditie en iedere kilo die ik kwijt kan raken hoef ik straks niet mee te sjouwen. Ik wil qua gewicht minimaal op het niveau zijn van toen ik naar Denemarken ging en qua conditie in ieder geval beter dan dat. In beide gevallen lig ik prima op schema.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Vork!
En hoe gaat het verder met je? Al een beetje over de scheiding heen?
Ja! Heen was eitje, want we kwamen om 21.30 lokale tijd in het hotel. Dus na een rondje Times Square lekker een normale nacht!quote:Op zondag 22 juli 2012 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, kon niet slapen! Ben je al aan het tijdsverschil gewend?
Dat kan nog steedsquote:Op zondag 22 juli 2012 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Als je dat kan is dat erg goed
FFT ik betaalde belasting toen ik een tijdje veel minder geld had, altijd op eigen houtje in een paar delen.
Dan deelde ik het bedrag wat op de acceptgiro door 3 of 4 en maakte dat deel over... kreeg ik gewoon weer een acceptgiro met het restant. Werd nooit moeilijk over gedaan, of een dwangbrief of zo...
Maar dat is wel een aantal jaren geleden.
Die zal wel heel laag zijn, zal maar een paar EUR schelen, denk ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Staat in de brief, vorderingsrente.
Druk Vork! Maar je bent goed bezig!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja gaat goed. Behalve dat ik binnenkort dan geen werk meer heb. Ik heb dinsdag vrij gepland om daar de hele dag aan te werken en ik ga me binnenkort bij de kvk inschrijven, zodat ik toekomstige vormgeefklusjes ook wit kan doen. Verder wil ik eind augustus een weekje door België/Luxemburg heen fietsen, dus ik werk aan een betere conditie en iedere kilo die ik kwijt kan raken hoef ik straks niet mee te sjouwen. Ik wil qua gewicht minimaal op het niveau zijn van toen ik naar Denemarken ging en qua conditie in ieder geval beter dan dat. In beide gevallen lig ik prima op schema.
Mja scheiding, het is een beetje een tussenfase, half wel wat en half niet. Ik weet nog niet waar dat heen gaat, maar ik heb besloten om me daar voorlopig even niet zo druk om te maken. De focus ligt op andere dingen.
Totaal gemist vandaag, die optocht en eindsprint.quote:
Britten domineren flink deze tour. Wat een sprint dit ook weer zegquote:
langs of door?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:58 schreef Vork het volgende:
Ha z80, ik kwam gisteren nog langs dat dorp van je.
Als je de snelste route van Kleve naar Millingen neemt, dan kom je er volgens de borden wel door, maar eigenlijk niet echt (tenzij het echt niet groter dan die 3 huisjes is die je dan ziet).quote:
je bent dus door het dorp gekomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Als je de snelste route van Kleve naar Millingen neemt, dan kom je er volgens de borden wel door, maar eigenlijk niet echt (tenzij het echt niet groter dan die 3 huisjes is die je dan ziet).
ik heb ook nooit beweerd in een groot dorp te wonen.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:31 schreef Vork het volgende:
Ik zit het even na te kijken, die weg loopt er deels langs en een klein stukje door. Meer door dan ik dacht. Dan stelt het inderdaad niet zoveel voor
Ja, dat dorp, zelfde dorp als je waar je volgens Facebook schijnt te wonen.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:35 schreef z80 het volgende:
ik heb ook nooit beweerd in een groot dorp te wonen.
maar we hebben het wel over het zelfde dorp? het eerste dorp na de stad.
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gegrilde bakbanaan gemaakt vandaag
Smeert Isa in met yoghurt....quote:Op zondag 22 juli 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Weer op weg naar huis, ben knal rood van de zon
Dat is snelquote:Op zondag 22 juli 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
quote:
Je verbrand ook altijd hequote:Op zondag 22 juli 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
een beetje cointreau erbij op het bord. lekker.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gegrilde bakbanaan gemaakt vandaag
Mag ik het oplikken?quote:
Oh, goed idEE!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef z80 het volgende:
[..]
een beetje cointreau erbij op het bord. lekker.
Herkenbaarquote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet nooit meer pannenkoeken. Nooit lekker gevonden en vandaag weer niet lekker. Mn ouders hebben de helft van mn pannenkoek opgegeten. Jammer want het ziet er heerlijk uit maar het is toch niet mijn ding..
Zoet of hartig? Ik had gisteren voor mezelf een pannenkoek gemaakt met o.a. mierikswortelspread en mosterd en peper door het beslag en dan gebakken met wat oude kaas en gegeten met een heel klein beetje stroop. Dan is het lekker pittig van smaak en heel wat anders dan een plak met suiker. Heel wat anders en ook lekker (al ben ik ook dol op zoete pannenkoeken, al eet ik niet zo vaak pannenkoeken).quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet nooit meer pannenkoeken. Nooit lekker gevonden en vandaag weer niet lekker. Mn ouders hebben de helft van mn pannenkoek opgegeten. Jammer want het ziet er heerlijk uit maar het is toch niet mijn ding..
Gisteren heeft B. ze nog voor ons gebakken. Wel met Alpromelk,. Toch heerlijk.quote:
Alpromelk (soja melk) heb ik nog niet geprobeerd. maar minus-L melk is wat zoeter.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij heeft dat amper smaakverschil. Ik heb ze ook wel eens met karnemelk gemaakt, nog steeds lekker.
dit is lactose vrije melk. en wordt hier in Duitsland gewoon in de supermarkt verkocht.quote:
Met van alles en nog wat zoals kaas/salami/kruiden heb ik weleens geprobeerd maar vind het beleg dan wel lekker alleen de pannenkoek nietquote:Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Zoet of hartig? Ik had gisteren voor mezelf een pannenkoek gemaakt met o.a. mierikswortelspread en mosterd en peper door het beslag en dan gebakken met wat oude kaas en gegeten met een heel klein beetje stroop. Dan is het lekker pittig van smaak en heel wat anders dan een plak met suiker. Heel wat anders en ook lekker (al ben ik ook dol op zoete pannenkoeken, al eet ik niet zo vaak pannenkoeken).
Alprosojamelk is ook wat zoeter. Net als minus-L.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:22 schreef z80 het volgende:
Alpromelk (soja melk) heb ik nog niet geprobeerd. maar minus-L melk is wat zoeter.
Sojamelk is uit zichzelf niet zoet, maar komt door toegevoegd suiker (sacharose). Minus-L heeft de lactose opgesplitst in galactose + glucose door lactase en is daardoor zoeter dan normaal koeienmelk met lactose.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Alprosojamelk is ook wat zoeter. Net als minus-L.
Yes! En op facebook te zien was het geslaagdquote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Nooit eerder van gehoord! Maar is dus wel van koemelk gemaakt, interessant.
Ik zag net op station rdam waarom het van morgen zo akelig druk was in de trein met uitgelaten mannen: open dag feyenoord
Waarom ga je dan in godsnaam naar zo'n restaurantquote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Geen zin meer in de trein. Als iedereen die ik leuk vind nou eens wat centraler ging wonen, allemaal richting Utrecht of zo. Lijkt me ook geen straf om te wonen.
IK wil wel een keer komen hoor!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Geen zin meer in de trein. Als iedereen die ik leuk vind nou eens wat centraler ging wonen, allemaal richting Utrecht of zo. Lijkt me ook geen straf om te wonen.
Eenschquote:Op zondag 22 juli 2012 21:36 schreef Vork het volgende:
Laat ik alvast maar de rest van de meute hier voor zijn door te zeggen dat ik die Belg bij Zomergasten een zeer prettige presentator vind.
Ja, maar Arnhem. Dat associeer ik met tokkietuigquote:
en een paar kilometer verder is zeker weer een brug te ver?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar Arnhem. Dat associeer ik met tokkietuig
Omdat het je ouders zijn en je niet hoort te zeggen dat je het verschrikkelijk vind. Dat geldt voor mij als Nederlandse al, laat staan voor een beleefdere cultuur.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in godsnaam naar zo'n restaurantEn je ouders weten toch inmiddels ook wel dat je dat niet lekker vind
Waarom nemen ze je dan mee
Verleden tijd. Echt, ze wonen hier nog wel (net als in iedere andere stad), maar er is hier de laatste jaren een hoop veranderd, veel leuke initiatieven, er wordt ook veel opgeknapt en afgemaakt. Het begint ergens op te lijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar Arnhem. Dat associeer ik met tokkietuig
Ik nam hen meequote:Op zondag 22 juli 2012 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in godsnaam naar zo'n restaurantEn je ouders weten toch inmiddels ook wel dat je dat niet lekker vind
fokkietuigquote:Op zondag 22 juli 2012 21:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Verleden tijd. Echt, ze wonen hier nog wel (net als in iedere andere stad), maar er is hier de laatste jaren een hoop veranderd, veel leuke initiatieven, er wordt ook veel opgeknapt en afgemaakt. Het begint ergens op te lijken.
En ik ben toch geen tokkietuig?
Eh.......... Denk ik te weten wat je bedoeld?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat het je ouders zijn en je niet hoort te zeggen dat je het verschrikkelijk vind. Dat geldt voor mij als Nederlandse al, laat staan voor een beleefdere cultuur.
Vast wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh.......... Denk ik te weten wat je bedoeld?
Ze hebben er ook Zelenograd (autocorrect voor zelden lol) iets anders dan pannenkoekenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja ze hadden kaasfonduequote:Op zondag 22 juli 2012 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben er ook Zelenograd (autocorrect voor zelden lol) iets anders dan pannenkoeken
Je kunt ze ook stoppen voordat ze wijn erbij gietenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja ze hadden kaasfonduemaar met witte wijn
Ik heb het gevraagd maar ze hadden het al voorbereid dus het kon niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt ze ook stoppen voordat ze wijn erbij gieten
eerste wereld probleemquote:Op zondag 22 juli 2012 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Het Internet in de trein is sinds Utrecht een dramageen ver binding of heeel traag
Het.....ging......over....traag.....inter...netquote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef MaximusTG het volgende:
www.spatiegebruik.nl.
Nog een eerstewereldprobleem.
Wat een bullshitquote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat het je ouders zijn en je niet hoort te zeggen dat je het verschrikkelijk vind. Dat geldt voor mij als Nederlandse al, laat staan voor een beleefdere cultuur.
Herkenbaar he (met onze letters)quote:Op zondag 22 juli 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Fft heeft denk ik idd een people pleaser probleem. Dat maakt je een heel aardig mens. Voor anderen, niet voor jezelf.
Hoe kan die antisemiet Gibson willen spelen in een film die geregisseerd werd door ene Grunberg?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1567609/
Net naar deze film met Mel Gibson geweest: *veel* beter dan ik had verwacht, aanrader
Mooi. Da's er dan eentje voor vrijdagquote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1567609/
Net naar deze film met Mel Gibson geweest: *veel* beter dan ik had verwacht, aanrader
In Nederland heet het: 'How I spent my summer vacation'quote:Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi. Da's er dan eentje voor vrijdag
La chaim!quote:Op maandag 23 juli 2012 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kan die antisemiet Gibson willen spelen in een film die geregisseerd werd door ene Grunberg?
Lechajimquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Doorgeslagen conflictvermijdendheid denk ik
* golfer slaat FFt haar mandje weer in!quote:Op maandag 23 juli 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Ik word gek! Ben al op de bank gaan zitten met een krantje maar val maar niet in slaap
Ja. Dat wist ik alquote:Op maandag 23 juli 2012 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Nederland heet het: 'How I spent my summer vacation'
Waarom paracetamollen danquote:Op maandag 23 juli 2012 07:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen..... Paracetamollen in mn mik en gaan.
Van 2.45utot 4.45u geslapen. Zo klote om bijna 5 uur in bed te liggen zonder dat ik in slaap val. Dat wordt ook geen muziek maken vnv, stom slaapprobleem
Pleasen als in: het graag goed willen doen voor anderen is helemaal niets mis mee. Als je doorslaat wordt het wel een probleem, en ik denk ook niet dat je daarmee op langere termijn voor anderen een aardig en leuk mens bent.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Herkenbaar he (met onze letters)
Het lukt me steeds beter om niet altijd maar te willen pleasen overigens.
Duurt wel tot je overgang, maar dan heb je ook wat
Dat je je ouders wilt tracteren is niet gekquote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Tav; het is ook niet doorgeslagen. Mn ouders doen veel voor me en als ik ze dan op een pannenkoek wil trakteren lijkt mij dat niet gek.
@ Sun; succes met inrichten. Zo'n 1 a 2x per week pieker ik denk onbewust nog over bepaalde dingen. Denk dat ik daardoor nog slapeloze nachten heb. Maar weet zeker dat t vanavond beter gaat
.
Ik reageerde dan ook meer in algemene zin dan op jouw situatiequote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Tav; het is ook niet doorgeslagen. Mn ouders doen veel voor me en als ik ze dan op een pannenkoek wil trakteren lijkt mij dat niet gek.
Nou zij wilden naar McDonald's omdat ik dat lekker vind maar ik weet dat zij t vreselijk vinden. Ik dacht; bij de p.boerderij kun je zitten en ook iets anders bestellen maar dat deed ik niet omdat ik dacht dat ik misschien nu een pannenkoek wel lekker zou vinden. Eigen schuldquote:Op maandag 23 juli 2012 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je je ouders wilt tracteren is niet gekLeuk zelfs!
Maar waarom tracteer je ze dan in godsnaam op iets wat je zelf niet lust. Er zijn tig andere mogelijkheden in dezelfde prijscategorie.
Nee hoor je hebt gelijk, dat voel ik zelf ook. Maar ik doe t niet om aardig gevonden te worden. T zit gewoon in me dat ik veel aan anderen denk, maar mag best ook weleens aan mezelf denken.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook meer in algemene zin dan op jouw situatie.
Hoewel ik los van dit voorbeeld wel het gevoel heb dat je zo af toe inderdaad teveel wilt pleasen, maar daar heb ik uiteindelijk geen reet mee te maken.
Heeerlijk he! Voel er nu niks van maar vanmiddag pak ik een terrasje in Leidenquote:
Have fun!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:42 schreef AnneX het volgende:
Een zomerdag en de Parade staat in Utrecht.
Dus...
![]()
Wat ga je ermee doen, met dat terrasje?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Voel er nu niks van maar vanmiddag pak ik een terrasje in Leiden
Ben je lekker vroeg vrij?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeerlijk he! Voel er nu niks van maar vanmiddag pak ik een terrasje in Leiden
Je lekker laten masseren wellicht een idee?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Have fun!
Ik ga proberen mijn boek van Leon de Winter op het balkon uit te lezen en tussendoor wat bewegen om de nog steeds pijnlijke en stijve rug wat soepeler te krijgen.
Masseren helpt volgens mij niet echt bij spit.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Je lekker laten masseren wellicht een idee?
In beweging blijven, op de bank of bed liggen doet het geen goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Masseren helpt volgens mij niet echt bij spit.
Af-en-toe even de rode lamp er op en verder vooral soepel houden en veel pijnstillers.
Heerlijk! Dat is echt wel het grote voordeel van vroeg beginnen hoor, nu lekker de zon inquote:
Ben wel kapot hoor, voel goed dat ik een hele dag achter de rug heb en 2 uur heb geslapen. Maar de zon geeft me energiequote:Op maandag 23 juli 2012 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijk! Dat is echt wel het grote voordeel van vroeg beginnen hoor, nu lekker de zon in
quote:
Wandelen kan/mag je niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:22 schreef golfer het volgende:
Om te beginnen weer iets van conditie op te bouwen en wat gewicht te verliezen 15 minuten gefietst op de hometrainer met rustig gangetje (ca. 20 km/u) en niet al te zwaar verzet. Na 10 minuten al hevig aan het zweten. Rug kon het hebben.
Nu langzaam aan gaan opbouwen.
Ja, maar daar heb ik momenteel wat meer moeite mee. Ben wel van plan ook dat te gaan doen.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 23 juli 2012 17:03 schreef golfer het volgende:
Hier zoete aardappels uit de oven met lamsworstjes en een Italiaanse salade.
nu? Spaanse saladequote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
avocado vergeten bedenk ik me nu.. bummer..
Steerquote:Door een stroomstoring is er vanavond geen treinverkeer van en naar Eindhoven mogelijk. Dat meldde de NS. Het is niet bekend wanneer de problemen zijn opgelost.
waar? buiten zeker.quote:
Succes! Ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef Vork het volgende:
Morgen rondje solliciteren. Met dit weer? Ja, met dit weer.
FFT niet want die houdt vast niet van witbierquote:Op maandag 23 juli 2012 21:05 schreef Vork het volgende:
Ja jammer misschien, maar wie kan er morgenmiddag al op het terras zitten en aan een witbiertje lurken, terwijl de rest van de werkenden gewoon nog tot een uurtje of 5 moeten zwoegen en zweten?
Wel goed voor je hooikoorts. Ik heb weer vet veel lastquote:Op maandag 23 juli 2012 21:19 schreef z80 het volgende:
[..]
waar? buiten zeker.
de hele dag binnen gezeten. nu wat dingen voor bereiden voor morgen (weer binnen) en morgen de hele dag in een server hok zonder ramen. gaat goed. met regen vrij en met zon in een afgesloten hok zitten te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |