Ik ben gek op sliertenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:56 schreef freecell het volgende:
Haha, jij liever dan ik Borisz
Niet zo gek op noedels.
Ik heb net noodles gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gek op slierten. zowel noodles(alle soorten en maten) als spaghetti, tagliatelle(ook wel overige pasta's) kan dat echt blijven eten.
.
Stickerboek, goed ideequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Hello Kitty en roze is echt de combinatie, echt! Loop een speelgoedzaak in en je kan uitzoeken
Een stickerboek vinden de meeste 3-jarigen helemaal gaaf
Lidl? Of toch Aldi? Kan ze niet op de website vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
Ik zag vandaag bij de LIDL knalroze hello Kitty dekbedovertrekken voor kinderbedden
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Sun, alles gaat goed hier! Gisteren lekker naar de sauna geweest
Niet echt veel nieuws van dit front. Niet zwanger, gewoon zelfde relatie & baan, nog steeds te dik en nog steeds veel op Fok!.
*boks!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gek op slierten. zowel noodles(alle soorten en maten) als spaghetti, tagliatelle(ook wel overige pasta's) kan dat echt blijven eten.
.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi SunFijn te lezen dat t goed met je gaat en gefeliciteerd met t afronden van je opleiding!
Ik heb sinds 1,5 maand een nwe baan en behalve het 's nachts opstaan (zodat ik doordeweeks niks leuks kan plannen) heb ik t er goed naar mn zin. Grappige gezellige mensen werken er
Mwoah.. ben bang dat mijn papiertje een stuk minder waard is dan die van jouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
't is ff werke maar dan hedde gij ook wa
Ja, sorry voor het misverstand.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maarehh.. ik moet nog een jaar hoorEen Masters degree krijg je niet zomaar ff ben ik wel achter
![]()
oooh nou n jaar is zo gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maarehh.. ik moet nog een jaar hoorEen Masters degree krijg je niet zomaar ff ben ik wel achter
![]()
Ja was gezellig! Lekker terrasje gedaan met een bandje er bij. Morgenmiddag de hardloopwedstrijd: snelle negers aanmoedigenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, sorry voor het misverstand.
Er hoort nog een jaar bij.![]()
Was het zomerfeest leuk? redelijke avond alhoewel geen lome zomeravond.
/ those were the days.
Jawel, zeker wel minder, want geen academische master. Meer vergelijkbaar met post-HBO al is het daar weer net te zwaar voor.. soort tussenvorm.. En geen banen met hoger salaris of wat dan ook mee te scoren vooral ook. Geeneens functies of taken op dit moment in de huidige cultuur binnen het onderwijs en de beleidsvorming van nu. Dus wel degelijk minder wat carrière betreft. Maar neemt niet weg dat het een verrijking van mijn professionaliteit is en daar gaat het me in beginsel omquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh nou n jaar is zo gebeurd![]()
En jouw papiertje is heus niet minder dan die van iemand anders. Alleen andere richting toch
Lidl, er lagen er nog 2 oid, dus wrs van vorige week.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lidl? Of toch Aldi? Kan ze niet op de website vinden
Zal ff kijken morgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Lidl, er lagen er nog 2 oid, dus wrs van vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |