Ik ben gek op sliertenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:56 schreef freecell het volgende:
Haha, jij liever dan ik Borisz
Niet zo gek op noedels.
Ik heb net noodles gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gek op slierten. zowel noodles(alle soorten en maten) als spaghetti, tagliatelle(ook wel overige pasta's) kan dat echt blijven eten.
.
Stickerboek, goed ideequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Hello Kitty en roze is echt de combinatie, echt! Loop een speelgoedzaak in en je kan uitzoeken
Een stickerboek vinden de meeste 3-jarigen helemaal gaaf
Lidl? Of toch Aldi? Kan ze niet op de website vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
Ik zag vandaag bij de LIDL knalroze hello Kitty dekbedovertrekken voor kinderbedden
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Sun, alles gaat goed hier! Gisteren lekker naar de sauna geweest
Niet echt veel nieuws van dit front. Niet zwanger, gewoon zelfde relatie & baan, nog steeds te dik en nog steeds veel op Fok!.
*boks!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gek op slierten. zowel noodles(alle soorten en maten) als spaghetti, tagliatelle(ook wel overige pasta's) kan dat echt blijven eten.
.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi SunFijn te lezen dat t goed met je gaat en gefeliciteerd met t afronden van je opleiding!
Ik heb sinds 1,5 maand een nwe baan en behalve het 's nachts opstaan (zodat ik doordeweeks niks leuks kan plannen) heb ik t er goed naar mn zin. Grappige gezellige mensen werken er
Mwoah.. ben bang dat mijn papiertje een stuk minder waard is dan die van jouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
't is ff werke maar dan hedde gij ook wa
Ja, sorry voor het misverstand.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maarehh.. ik moet nog een jaar hoorEen Masters degree krijg je niet zomaar ff ben ik wel achter
![]()
oooh nou n jaar is zo gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maarehh.. ik moet nog een jaar hoorEen Masters degree krijg je niet zomaar ff ben ik wel achter
![]()
Ja was gezellig! Lekker terrasje gedaan met een bandje er bij. Morgenmiddag de hardloopwedstrijd: snelle negers aanmoedigenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, sorry voor het misverstand.
Er hoort nog een jaar bij.![]()
Was het zomerfeest leuk? redelijke avond alhoewel geen lome zomeravond.
/ those were the days.
Jawel, zeker wel minder, want geen academische master. Meer vergelijkbaar met post-HBO al is het daar weer net te zwaar voor.. soort tussenvorm.. En geen banen met hoger salaris of wat dan ook mee te scoren vooral ook. Geeneens functies of taken op dit moment in de huidige cultuur binnen het onderwijs en de beleidsvorming van nu. Dus wel degelijk minder wat carrière betreft. Maar neemt niet weg dat het een verrijking van mijn professionaliteit is en daar gaat het me in beginsel omquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh nou n jaar is zo gebeurd![]()
En jouw papiertje is heus niet minder dan die van iemand anders. Alleen andere richting toch
Lidl, er lagen er nog 2 oid, dus wrs van vorige week.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lidl? Of toch Aldi? Kan ze niet op de website vinden
Zal ff kijken morgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Lidl, er lagen er nog 2 oid, dus wrs van vorige week.
Die clip!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hebben wij opgenomen voor een ander keer. Lijkt mij wel een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Kijk zo, ben een film op Ned2 aan t kijken.
Redelijk weer voor een bbq.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren een lange heavydag@work, daarna naar HHWaard voor een BBQ in de tuin van teamleider.
Had er niet zo'n zin in, maar het was hardstikke leuk om collega's te spreken die je normaal alleen maar even snel groet of een klein praatje mee houdt.
Op deze manier wordt (ook in tijden van grote crisis bij ons) het wel een echt team, die cardio
Alleen die uren in een tuin moet ik nu wel bekopen met een enOrme hooikoortsaanval
Klinkt toch hardstikke leukquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja was gezellig! Lekker terrasje gedaan met een bandje er bij. Morgenmiddag de hardloopwedstrijd: snelle negers aanmoedigenen dan 's avonds nog naar de band op het grote plein. Wordt ieder jaar gevormd door lokale mensen en ze spelen bekende nummers. Grote podium is de andere avonden voor veel te bekende acts waardoor er bijna geen dorpsgenoten terug te vinden zijn maar vooral mensen uit de omringende steden/dorpen. Geen zin in Miss Montreal bijvoorbeeld
Morgen avond is echter wel leuk dus dan gaan we nog ff kijken
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
Ik zag vandaag bij de LIDL knalroze hello Kitty dekbedovertrekken voor kinderbedden
Ja, voor Steerquote:
Hier is het droogquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Het regent weer. Ik dacht dat het vanaf vandaag droog zou worden!
Warm is het nog niet nee, en die paar buitjes komen hier ook niet voorbij als het goed is. Maar geloof dat de zon er hier vanmiddag weer doorkomt, moet wel op het terras kunnen zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook droog, niet erg warm.
Eerst bijkomen en relaxen 2.0 tavvie en gezellig om jullie hier ook weer even te zien!
Ik ook! Snak naar strand, zonnen en bbq's!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier is het droog
Vanaf maandag wordt het echt lekker geloof ikBen er ook wel aan toe!
Ga je Steer meeten ? Op het singles feestje in Tilburg?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Zomerfeesten klinkt leuk Tav!
Vnv hopelijk naar de kermis in Tilburg. Een vriendin ligt nu te kotsen van alles drank van vannacht..hopelijk wordt ze op tijd beter.
Klinkt als zomerfesten, leuk woordquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Zomerfeesten klinkt leuk Tav!
Vnv hopelijk naar de kermis in Tilburg. Een vriendin ligt nu te kotsen van alles drank van vannacht..hopelijk wordt ze op tijd beter.
Bedankt voor dit gesprek, ik bel nog wel hè?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga je Steer meeten ? Op het singles feestje in Tilburg?
Ooh is dat daar? Hahaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is hier niet ver vandaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:22 schreef AnneX het volgende:
/ Vijfhuizen. Woont André Kuipers daar? Zag ik op jeugdjournaal.![]()
Kermis, waar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
De kotsdame heeft afgezegd.
Als het andere meisje ook afzegt geen kermis vnv
Ik zie dat singleparty vrijdag 27 juli is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tilburg, nog nooit geweest en lijkt me erg leuk.quote:
Oh had je anders meegewild? Dat is heel lief Isaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Aye, Tilburg is wel héél ver weg voor mij
Ik was me net aan het bedenken wat ik vandaag eens kon gaan doen. Ross gaat vanavond raiden op de beta en ik eh...heb verder geen planquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh had je anders meegewild? Dat is heel lief Isa
Je mag langskomen hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was me net aan het bedenken wat ik vandaag eens kon gaan doen. Ross gaat vanavond raiden op de beta en ik eh...heb verder geen plan
Dat is balen! Kruidvat en Hema verkopen ze soms ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: nou, dan ga ik toch mooi weg! Hup, naar de Blokker voor een goedkoop treinkaartje. Uitverkocht
En daar komen jullie nu achter?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef borisz het volgende:
Overigens klein feestje. Bellefleur is gister 19 geworden
.
Ai ja, dat zeiden ze al dat het rap ging. Overigens doen ze het nu veel beter: het is een wegwerp chipkaart nu, dus geen geklooi met online invullen en uitprinten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: nou, dan ga ik toch mooi weg! Hup, naar de Blokker voor een goedkoop treinkaartje. Uitverkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
* MissHobje insert iets met, smorgens een dame, sávonds een damequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tilburg, nog nooit geweest en lijkt me erg leuk.
Maar ik voorzie dat het niet doorgaat. Dat het andere meisje ook af gaat zeggen. Ze zijn vannacht te heftig tekeer gegaan.
Klote want ik ben gisteravond thuis gebleven omdat ik vandaag graag mee wilde. Verstandig = saai maar wel beter alleen heeft geen zin als de anderen niet verstandig zijn en vanavond alsnog niet doorgaat.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef borisz het volgende:
Overigens klein feestje. Bellefleur is gister 19 geworden
.
's avonds een vent, 's ochtends uitslapenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
* MissHobje insert iets met, smorgens een dame, sávonds een dameofwel wat een watjes die 2
Het gaat ook niet meer door, officieel afgebeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
* MissHobje insert iets met, smorgens een dame, sávonds een dameofwel wat een watjes die 2
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen naar de Hanos geweest en allerlei prachtige zaken gehaald. Varkenswangen, kalfsmuis, kalfssucade, kalfstong, schenkels, amerikaanse ribeye mooi doorregen, etc.
Heb daarna een 15 liter pan opgezet met schenkels, een halve soepkip, een prei, knolselder, knoflook, kruiden, peen, bleekselder.
Deze boullion stond al een paar uur op en ik ga daar fond en soep van maken, maar, als helder idee, heb ik daar nu ook de twee kalfstongen opgebonden in gedaan, dan garen ze prachtig erin, krijgen een mooie smaak en geven smaak af.
Vanavond karbonade, morgen kalfstong in madeirasaus met morieljes.
Jum jum jum, een heerlijk weekend.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben aan t wandelen en liep langs de Italiaanse ijssalon. Hoor ik opeens 'He dame, kom eens!'
De eigenaar herkende me omdat ik gek ben op zijn praline-ijs en ik al 3x binnen ben geweest terwijl hij die smaak niet had.
Hij zei dat hij nog een halve beker had en vervolgens kreeg ik een grote beker amandelpraline-ijs met gebrande amandelen met slagroom on top... Gratis![]()
![]()
Pietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan gewoon de krant lezen of fokken terwijl hij trekt.
Tof!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben aan t wandelen en liep langs de Italiaanse ijssalon. Hoor ik opeens 'He dame, kom eens!'
De eigenaar herkende me omdat ik gek ben op zijn praline-ijs en ik al 3x binnen ben geweest terwijl hij die smaak niet had.
Hij zei dat hij nog een halve beker had en vervolgens kreeg ik een grote beker amandelpraline-ijs met gebrande amandelen met slagroom on top... Gratis![]()
![]()
Nee niet echt. Heb van de HA nu wat sterkere diclofenac gekregen en probeer inderdaad te blijven bewegen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
golfer al wat minder pijn in je rug?Wel proberen te blijven bewegen, ook al zie je dat niet zitten.
Ik heb geen idee hoe het voelt, spit, maar ken genoeg mensen die het hebben gehad om te weten dat het heel heel erg...kut is. Sterkte er verder mee. Ik hoop dat je wel kan slapen, pijn & doodmoe is een frustrerende combi.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
Nee niet echt. Heb van de HA nu wat sterkere diclofenac gekregen en probeer inderdaad te blijven bewegen.
Het ergste is al ik even gelegen heb. Omdraaien kan sowieso alleen via buikzijde en opstaan is echt heel erg pijnlijk. Dan zit alles helemaal vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |