Nee gewoon zo'n apart broodje met filet americain.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, een hele aardappel doorgeslikt of zoiets?
Ik verwacht dat DonRaja lenzen heeft.quote:
Nee ik heb zo'n hipsterbrilquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht dat DonRaja lenzen heeft.
Dat is inmiddels mainstream en dus niet meer hipster. Echte hipster dragen zowel geen bril als lenzen, ik dus.quote:
Buddy Holly bril?quote:
Je hebt gewoon een topic gestart, op de juiste plaats, waar grote vraag naar is. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ohnoes dadelijk worden we gebanned, we zijn met meer dan 2 uit VBL
Nee, DM's en quote-alerts komen op een of andere manier heel laat door hierquote:
Ik had hem al voordat het hipster was, maar dat gelooft nu niemand.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is inmiddels mainstream en dus niet meer hipster. Echte hipster dragen zowel geen bril als lenzen, ik dus.
Doe normaal GGMM. Dit is een doodnormaal topic op de juiste plek voor een programma wat al 100 jaar op tv is. Als hier een probleem van wordt gemaakt kunnen ze het forum wel opdoeken en ik weet hoeveel waarde er aan mijn mening wordt gehecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, DM's en quote-alerts komen op een of andere manier heel laat door hier
Overigens lekker handig om nu ergens een topic aan te maken voor de vbl-sc.
Ik geloof je hoor!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had hem al voordat het hipster was, maar dat gelooft nu niemand.
JONGE ik maak een topic aan VOOR JOU en mede lingo fans. Jezusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, DM's en quote-alerts komen op een of andere manier heel laat door hier
Overigens lekker handig om nu ergens een topic aan te maken voor de vbl-sc.
Ik maak er geen probleem van, ik geef aan dat het tijdstip niet uiterst handig gekozen is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal GGMM. Dit is een doodnormaal topic op de juiste plek voor een programma wat al 100 jaar op tv is. Als hier een probleem van wordt gemaakt kunnen ze het forum wel opdoeken en ik weet hoeveel waarde er aan mijn mening wordt gehecht.
Nee, leek provocerend bedoeld. Maar okequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JONGE ik maak een topic aan VOOR JOU en mede lingo fans. Jezusjullie modstringetjes zitten wel strak de laatste weken
Ik zal de TROS eens mailen of het programma volgende keer wat later kan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak er geen probleem van, ik geef aan dat het tijdstip niet uiterst handig gekozen is.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak er geen probleem van, ik geef aan dat het tijdstip niet uiterst handig gekozen is.
Omdat? Geef mij 1 reden waarom dit topic mogelijk als vervelend kan worden beschouwd? Of is de boodschap dat wij eigenlijk beter helemaal kunnen stoppen met posten? Als dat zo is valt dat heel makkelijk op te lossen hoor, een ban heet zoiets geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef toch niet aan dat je nu gebanned moet worden..Ik zeg dat het moment waarop wat ongelukkig is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]We praten gewoon normaal en ontopic..
Moeten jullie net als de wouten een bepaald quota halen per jaar ofso?Je kan ook redenen zoeken om bans te geven..
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef toch niet aan dat je nu gebanned moet worden..Ik zeg dat het moment waarop wat ongelukkig is.
paardenlul
Omdat ik niet wil dat tegenstanders in mijn discussie het aangrijpen als een "zie je wel dat ze vervelend zijn!"-post.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Geef mij 1 reden waarom dit topic mogelijk als vervelend kan worden beschouwd? Of is de boodschap dat wij eigenlijk beter helemaal kunnen stoppen met posten? Als dat zo is valt dat heel makkelijk op te lossen hoor, een ban heet zoiets geloof ik.
Timing schmining..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef toch niet aan dat je nu gebanned moet worden..Ik zeg dat het moment waarop wat ongelukkig is.
paardenlul
Niks paniek jij zaait paniek ik zeg enkel dat ik het niet met je eens ben. Deze 'jullie moeten oppassen want' hype begint mij evenveel te vervelen als 'De sfeer is verziekt' onzin. Gelukkig word ik over 5 dagen moderator om dit met meer daadkracht aan de kaart te stellen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat tegenstanders in mijn discussie het aangrijpen als een "zie je wel dat ze vervelend zijn!"-post.
Zeg alleen dat het niet handig is, niet allemaal in paniek zijn gelijk.
kaakquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks paniek jij zaait paniek ik zeg enkel dat ik het niet met je eens ben. Deze 'jullie moeten oppassen want' hype begint mij evenveel te vervelen als 'De sfeer is verziekt' onzin. Gelukkig word ik over 5 dagen moderator om dit met meer daadkracht aan de kaart te stellen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks paniek jij zaait paniek ik zeg enkel dat ik het niet met je eens ben. Deze 'jullie moeten oppassen want' hype begint mij evenveel te vervelen als 'De sfeer is verziekt' onzin. Gelukkig word ik over 5 dagen moderator om dit met meer daadkracht aan de kaart te stellen.
Sorry, het was een heel lief gebaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad.. niet Geo wat een goed idee, dit kan wel eens een goede reeks worden.. nee .. kut SC.. timing dit dat zus zo![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, het was een heel lief gebaar.
[ afbeelding ]
Voor jou.
Weer die verrotte scientology?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |