Volgens mij heeft ze dat wel duidelijk gemaakt...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:42 schreef jay448 het volgende:
Maar ik weet dus niet meer of ik haar kan vertrouwen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef ABombali het volgende:
Goedmaakseks filmen en op internet zetten
Wat hun zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
Zeg dat je haar alleen vergeeft als ze je pijpt, en als ze klaar is maak je het uit.
En maak het af met een Angry Dragon die je filmtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
[..]
Wat hun zeggen.
Ik spreek uit ervaring, het is het niet waard, dumpen
Denk je echt dat dat haar wat doetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Nu moet jij ook vreemdgaan. Het beste is ook nog als je het filmt en aan die kuthoer laat zien. Dat zal haar leren.
Als je haar zusje gruwelijk hard anaal vernederd en het opneemt? Ja, dat doet wel wat met ze.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat haar wat doet?
En wat als ze minderjarig is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je haar zusje gruwelijk hard anaal vernederd en het opneemt? Ja, dat doet wel wat met ze.
Precies...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat wel duidelijk gemaakt...
eens een slet altijd een slet, jong geleerd oud gedaan etc..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Laat ze lekker de hoer uit hangen nu ze nog jong is, waait wel een keer over..
Geen spijt van dat ze het gedaan heeft -> kuthoer in de dop -> gaat het vaker doen -> dumpen die slet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef jay448 het volgende:
Ze zij ook nog. Ik heb er geen spijt van dat ik het heb gedaan maar ik heb er wel spijt van dat ik je pijn heb gedaan.
Het slaat ook nergens op en ze is mij niet waard
Prima, kun je er nog een keer geld mee verdienen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eens een slet altijd een slet, jong geleerd oud gedaan etc..
In de dop?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen spijt van dat ze het gedaan heeft -> kuthoer in de dop -> gaat het vaker doen -> dumpen die slet.
That's the spiritquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Prima, kun je er nog een keer geld mee verdienen..
oh,..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
In de dop?![]()
En foei, je mag vrouwen die vreemdgaan geen slet noemen!![]()
Eh, juist.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
oh,..
we hebben n ervaringsdeskundige hier..
[ afbeelding ]
volgens mij was ze sarcastischquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
oh,..
we hebben n ervaringsdeskundige hier..
[ afbeelding ]
faalhaasquote:
Meisje heeft relatie met jongen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
In de dop?![]()
En foei, je mag vrouwen die vreemdgaan geen slet noemen!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
Meisje heeft relatie met jongen.
Meisje gaat op vakantie.
Meisje neukt onbekende jongen.
Wiskundig gezien is dit de formule:
Meisje = Slet
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]![]()
onmogelijker liefde dan dit kan haast niet - wat te doen
Vrouw is getrouwd (met kinderen).
Vrouw neukt regelmatig buiten de deur met haar exotische lover Mario.
Vrouw vindt niet echt dat ze iets fout heeft gedaan. Het is haar overkomen. Haar huwelijk is immers niet geweldig en duurt al ruim 20 jaar.
Vrouw is niet van plan haar man te vertellen wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Vrouw = slet
Maar ja, als ik dat zeg gaan mensen huilen, ben ik onvolwassen en heb ik issues.
Wat een vieze sletquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]![]()
onmogelijker liefde dan dit kan haast niet - wat te doen
Vrouw is getrouwd (met kinderen).
Vrouw neukt regelmatig buiten de deur met haar exotische lover Mario.
Vrouw vindt niet echt dat ze iets fout heeft gedaan. Het is haar overkomen. Haar huwelijk is immers niet geweldig en duurt al ruim 20 jaar.
Vrouw is niet van plan haar man te vertellen wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Vrouw = slet
Maar ja, als ik dat zeg gaan mensen huilen, ben ik onvolwassen en heb ik issues.
Twee extremen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eens.
In Afghanistan worden vrouwen hiervoor gestenigd. Maar in Nederland komt het door de maatschappij, of door haar man die niet genoeg moeite voor haar deed.
Natuurlijk is het stenigen ook een beetje extreem. Maar vreemdgaan is gewoon niet goed te praten. Op geen enkele manier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Twee extremen.![]()
In Afghanistan wordt je gestenigd voor overspel omdat je verkracht bent, in Nederland ga je bewust voluit vreemd en ben je vooral enorm zielig en is het allemaal jouw schuld niet, is het je overkomen en is het de schuld van alles en iedereen op jou na.
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natuurlijk is het stenigen ook een beetje extreem. Maar vreemdgaan is gewoon niet goed te praten. Op geen enkele manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Via de telefoon, als een baasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:35 schreef jay448 het volgende:
Nou de final call is gemaakt.
Logisch natuurlijk dat ik niet meer bij haar blijf
:kuch: slet :kuch:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:35 schreef jay448 het volgende:
Nou de final call is gemaakt.
Logisch natuurlijk dat ik niet meer bij haar blijf
:kuch: slet :kuch:
Alsof het allemaal al niet belachelijk genoeg was.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:36 schreef jay448 het volgende:
[..]
Ja zo had ze het ook aan mij verteld dus fuck haar
Stuur nog wel even haar spullen terug, desnoods als cadeautje voor haar zestiende verjaardagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:36 schreef jay448 het volgende:
[..]
Ja zo had ze het ook aan mij verteld dus fuck haar
Hm. Of het kan haar gewoon niet schelen dat het uit is, of je zult haar binnenkort aan telefoon hebben verwachtende dat je haar terugneemt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:45 schreef jay448 het volgende:
[..]
Niet meer dan Oké, en nog een keer sorry
Trouwens typ fout het moest zijn ik 15 en zij ook dus nog jongerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
16 en ze neukt al verschillende kerels
Wtfhet moet toch niet gekker worden...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:51 schreef jay448 het volgende:
[..]
Trouwens typ fout het moest zijn ik 15 en zij ook dus nog jonger
...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:51 schreef jay448 het volgende:
[..]
Trouwens typ fout het moest zijn ik 15 en zij ook dus nog jonger
waar staat 'alleen' en 'onbekend'?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dus ze is 15 en gaat alleen op vakantie en heeft seks met een onbekend iemand?
Troll.
Dat verzin ik erbij om het erger te makenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
waar staat 'alleen' en 'onbekend'?
Alsof dat topic serieus te nemen is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:53 schreef Tchock het volgende:
Trolltopic?
TS heeft trouwens op vijftienjarige leeftijd ook twee telefoons en genoeg geld om een stereoset en een pc van ¤800 te kopen?
Vertel hier wat je gekocht hebt #35
Vreemdgaan is van alle tijden. Of je eraan meedoet is voor iedereen verschillend.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:01 schreef Lidlchips het volgende:
Vreemdgaan in tegenwoordig normaal, lijkt zo.
iPhone is 2de hands van mijn moeder,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Alsof dat topic serieus te nemen is.
Al kan TS natuurlijk wel een troll zijn, daar niet van.
Ik vind het allemaal tezamen genomen toch behoorlijk wat geld voor een 15-jarige.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:09 schreef jay448 het volgende:
[..]
iPhone is 2de hands van mijn moeder,
SGS2 heb ik zelf gekocht
stereo set is niet zo duur
Sparenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal tezamen genomen toch behoorlijk wat geld voor een 15-jarige.
Je gaat toch geen discussie hier over houdenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal tezamen genomen toch behoorlijk wat geld voor een 15-jarige.
Hoezo dat dit een troll is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je gaat toch geen discussie hier over houdenwe kunnen nu wel vaststellen dat dit een troll is.
Niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin, dat kan niet want dit is FOK!.
Ach, ik houd overal discussies over.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je gaat toch geen discussie hier over houden
Hij heeft geen vriendin.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin, dat kan niet want dit is FOK!.
Kut knipoogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ach, ik houd overal discussies over.
[..]
Hij heeft geen vriendin.
Nee, vertel het aan haar ouders. Ultieme payback.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:26 schreef jay448 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Haar helemaal kappot schelden ofzo?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:26 schreef jay448 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
Zeg dat je haar alleen vergeeft als ze je pijpt, en als ze klaar is maak je het uit.
Niets.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:26 schreef jay448 het volgende:
[..]
Ouders....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Niets.
Wat voor goeds denk je dat haar uitschelden via de telefoon zal doen?
Ach, dat kind is 13 wellicht, die weet niet eens wat houden van isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:28 schreef Strawberrystra. het volgende:
Als ze van jou hield, dan zou ze niet met een ander neuken.
Nou, ouders ja. Dan zitten we straks met een topic dat zij haar omgeving heeft verteld dat TS vreemd is gegaan en haar nu lastig valt via de telefoon om haar uit te schelden omdat zij het uit heeft gemaakt.quote:
Ik zag het.quote:En ik vroeg je wat.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:28 schreef Strawberrystra. het volgende:
Als ze van jou hield, dan zou ze niet met een ander neuken.
Ben het met je eens, ga er gewoon geen aandacht verder aan besteden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nou, ouders ja. Dan zitten we straks met een topic dat zij haar omgeving heeft verteld dat TS vreemd is gegaan en haar nu lastig valt via de telefoon om haar uit te schelden omdat zij het uit heeft gemaakt.
Laat haar lekker stikken, TS.
[..]
Ik zag het.
Goeie manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:54 schreef Lidlchips het volgende:
Een vriendin within een vriendin
Vriendinception
Dus je wilquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nou, ouders ja. Dan zitten we straks met een topic dat zij haar omgeving heeft verteld dat TS vreemd is gegaan en haar nu lastig valt via de telefoon om haar uit te schelden omdat zij het uit heeft gemaakt.
Laat haar lekker stikken, TS.
[..]
Ik zag het.
Ik durf te wedden dat ik meer weet dan jij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat kind is 13 wellicht, die weet niet eens wat houden van is
Maar jij bent dan ook geen 13? ;pquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef Strawberrystra. het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik meer weet dan jij.
Ja, je hebt vast heel veel levenservaring enzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef Strawberrystra. het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik meer weet dan jij.
Wat de neuk?...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:01 schreef Dumbless het volgende:
Wat was jij aan het doen op het moment dat zij een lul in haar kutje ontving ?
Had jij contact met haar toen haar kutje nog vol zat met zijn sperma ? (Zo van; 'Hey schatje, hoe is het ?' *Voelt ondertussen wat sperma van die andere kerel wegdruppen*).
Heeft hij haar kutje en kontgaatje gelikt ?
Heeft hij haar tieten en kont goed betast ?
Hebben ze lekker lang lopen zoenen ?
(Hoe) heeft ze hem gepijpt ?
Heeft hij haar doggy geneukt en dus haar heerlijke kont kunnen bekijken ?
Wat dacht ze toen ze zijn lul zag ?
Is ze klaargekomen toen haar clit door hem gestreeld werd ?
Hijgde ze veel ?
Schreeuwde ze ?
Vond ze het lekker ?
Lekkerder dan met jou ?
Was hij groter geschapen ?
Wist hij dat ze een relatie heeft ?
Dacht ze aan jou ?
Denkt ze aan hem als ze met jou is ?
Weten haar vriendinnen dat ze je nou naait ? Sta ik dan niet voor lul ?
Heeft ze het vaker gedaan ?
Gaat ze het vaker doen ?
Leuke vragen die je jezelf gaat stellen de komende tijd (wanneer je bij haar blijft of van haar blijft houden). Succes
Kan overigens al verklappen dat 95% van deze vragen met 'Ja' te beantwoorden zijn. Wat je kunt doen is het leren geil te vinden. Leuk voor fantasieen thuis als wanneer je haar zelf neukt.
Op die leeftijd zijn ze al gevorderd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
16 en ze neukt al verschillende kerels
Wtfhet moet toch niet gekker worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |