Volgens mij heeft ze dat wel duidelijk gemaakt...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:42 schreef jay448 het volgende:
Maar ik weet dus niet meer of ik haar kan vertrouwen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef ABombali het volgende:
Goedmaakseks filmen en op internet zetten
Wat hun zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
Zeg dat je haar alleen vergeeft als ze je pijpt, en als ze klaar is maak je het uit.
En maak het af met een Angry Dragon die je filmtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
[..]
Wat hun zeggen.
Ik spreek uit ervaring, het is het niet waard, dumpen
Denk je echt dat dat haar wat doetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Nu moet jij ook vreemdgaan. Het beste is ook nog als je het filmt en aan die kuthoer laat zien. Dat zal haar leren.
Als je haar zusje gruwelijk hard anaal vernederd en het opneemt? Ja, dat doet wel wat met ze.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat haar wat doet?
En wat als ze minderjarig is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je haar zusje gruwelijk hard anaal vernederd en het opneemt? Ja, dat doet wel wat met ze.
Precies...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat wel duidelijk gemaakt...
eens een slet altijd een slet, jong geleerd oud gedaan etc..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Laat ze lekker de hoer uit hangen nu ze nog jong is, waait wel een keer over..
Geen spijt van dat ze het gedaan heeft -> kuthoer in de dop -> gaat het vaker doen -> dumpen die slet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef jay448 het volgende:
Ze zij ook nog. Ik heb er geen spijt van dat ik het heb gedaan maar ik heb er wel spijt van dat ik je pijn heb gedaan.
Het slaat ook nergens op en ze is mij niet waard
Prima, kun je er nog een keer geld mee verdienen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eens een slet altijd een slet, jong geleerd oud gedaan etc..
In de dop?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen spijt van dat ze het gedaan heeft -> kuthoer in de dop -> gaat het vaker doen -> dumpen die slet.
That's the spiritquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Prima, kun je er nog een keer geld mee verdienen..
oh,..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
In de dop?![]()
En foei, je mag vrouwen die vreemdgaan geen slet noemen!![]()
Eh, juist.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
oh,..
we hebben n ervaringsdeskundige hier..
[ afbeelding ]
volgens mij was ze sarcastischquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
oh,..
we hebben n ervaringsdeskundige hier..
[ afbeelding ]
faalhaasquote:
Meisje heeft relatie met jongen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
In de dop?![]()
En foei, je mag vrouwen die vreemdgaan geen slet noemen!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
Meisje heeft relatie met jongen.
Meisje gaat op vakantie.
Meisje neukt onbekende jongen.
Wiskundig gezien is dit de formule:
Meisje = Slet
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]![]()
onmogelijker liefde dan dit kan haast niet - wat te doen
Vrouw is getrouwd (met kinderen).
Vrouw neukt regelmatig buiten de deur met haar exotische lover Mario.
Vrouw vindt niet echt dat ze iets fout heeft gedaan. Het is haar overkomen. Haar huwelijk is immers niet geweldig en duurt al ruim 20 jaar.
Vrouw is niet van plan haar man te vertellen wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Vrouw = slet
Maar ja, als ik dat zeg gaan mensen huilen, ben ik onvolwassen en heb ik issues.
Wat een vieze sletquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]![]()
onmogelijker liefde dan dit kan haast niet - wat te doen
Vrouw is getrouwd (met kinderen).
Vrouw neukt regelmatig buiten de deur met haar exotische lover Mario.
Vrouw vindt niet echt dat ze iets fout heeft gedaan. Het is haar overkomen. Haar huwelijk is immers niet geweldig en duurt al ruim 20 jaar.
Vrouw is niet van plan haar man te vertellen wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Vrouw = slet
Maar ja, als ik dat zeg gaan mensen huilen, ben ik onvolwassen en heb ik issues.
Twee extremen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eens.
In Afghanistan worden vrouwen hiervoor gestenigd. Maar in Nederland komt het door de maatschappij, of door haar man die niet genoeg moeite voor haar deed.
Natuurlijk is het stenigen ook een beetje extreem. Maar vreemdgaan is gewoon niet goed te praten. Op geen enkele manier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Twee extremen.![]()
In Afghanistan wordt je gestenigd voor overspel omdat je verkracht bent, in Nederland ga je bewust voluit vreemd en ben je vooral enorm zielig en is het allemaal jouw schuld niet, is het je overkomen en is het de schuld van alles en iedereen op jou na.
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natuurlijk is het stenigen ook een beetje extreem. Maar vreemdgaan is gewoon niet goed te praten. Op geen enkele manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |