Ik ga ook aan de wijn vanavond. Beter schenken ze in de kroeg waar ik heen ga goede wijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alhoewel ik denk ik vanavond stiekem aan de wijn ga ipv bier. Maar goed, ook dat bevat alcohol om jezelf te benevelen
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook aan de wijn vanavond. Beter schenken ze in de kroeg waar ik heen ga goede wijn.
Geen wodka?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook aan de wijn vanavond. Beter schenken ze in de kroeg waar ik heen ga goede wijn.
Dat hoop ik toch niet, want dan hoeft het voor mij echt niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Het is tegenwoordig mode om te daten met mensen die al een relatie hebben?
Liefst terwijl je zelf ook in een relatie zit. Lekker swingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Het is tegenwoordig mode om te daten met mensen die al een relatie hebben?
Dat speelt ook wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien.Simpel wijn of een softdrink komt economisch gezien beter uit.
Mensen die niet swingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefst terwijl je zelf ook in een relatie zit. Lekker swingen.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat speelt ook wel mee natuurlijk.
Veel plezier dan
[..]
Mensen die niet swingen.
Het liefst met familie zoals hier de traditie is.
Kap dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef Nero22 het volgende:
Rationeel weet ik ook wel dat het fout is.
Oeh wat voor blind date?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef WasMachinator het volgende:
hmm ik denk dat ik in ga op de blind date
Die meid verdient wel een leuke vakantiedag, buiten mij om gebeurt dat hoogst waarschijnlijk niet.quote:
Zegt zequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die meid verdient wel een leuke vakantiedag, buiten mij om gebeurt dat hoogst waarschijnlijk niet.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die meid verdient wel een leuke vakantiedag, buiten mij om gebeurt dat hoogst waarschijnlijk niet.
Waarom moet ik nu denken aan Royco z´n kroeg?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefst terwijl je zelf ook in een relatie zit. Lekker swingen.
Dat kan ze niet regelen voor zichzelf?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hmmm... Met 0 vakantiedagen, 36 uur per week werk en een vriend waarmee je niet gezien wil worden? Denk het wel.quote:
Van wat ik heb begrepen uit haar situatie? Nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ze niet regelen voor zichzelf?
Damn, post eens een chatlog!?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hmmm... Met 0 vakantiedagen, 36 uur per week werk en een vriend waarmee je niet gezien wil worden? Denk het wel.
Mijn verliefdheid is hier bijzaak. Het gaat er mij meer om dat zij een leuke dag heeft.
dafuq.. dat ze die vriend gewoon even op laat donderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hmmm... Met 0 vakantiedagen, 36 uur per week werk en een vriend waarmee je niet gezien wil worden? Denk het wel.
Mijn verliefdheid is hier bijzaak. Het gaat er mij meer om dat zij een leuke dag heeft.
Hmm lastig lastig...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen uit haar situatie? Nee.
de optimist in mij denkt het ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Damn, post eens een chatlog!?
De pessimist in mij denkt dat je keihard gebruikt word![]()
ne ne ssst, stiekem chat je met hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
dafuq.. dat ze die vriend gewoon even op laat donderen.
die loopt zonder broek enzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:19 schreef shifto het volgende:
Ja je wil niet worden gezien met Mur want die slaat je in het openbaar enzo
Que?quote:
Is ze mee bezig, daarom juist.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
dafuq.. dat ze die vriend gewoon even op laat donderen.
Psies, en je werkt zoveel enzo dusja. puzzel bijna compleetquote:
36u is veel ja?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Psies, en je werkt zoveel enzo dusja. puzzel bijna compleetnero is alleen ineens stil
Erdingerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen witbier. Is dat goed?
Prima. Alle noodzakelijke dingen vandaag weer gedaan dus straks aan de drank. En was hele dag vrij vandaag dus lekker uitgeslapenquote:
Oh goed begin van je weekend! Ga je zo de kroeg in/terras op?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima. Alle noodzakelijke dingen vandaag weer gedaan dus straks aan de drank. En was hele dag vrij vandaag dus lekker uitgeslapen
Met jou dan?
Gisteravond al gebierd met een vriend van me. Vanavond rustig avondje (wel met drank). Zolang je maar zon hebt zit je ook in Enkhuizen wel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh goed begin van je weekend! Ga je zo de kroeg in/terras op?
Ik moest werken vandaag dus ik ga extra genieten van de 2 dagen die ik nu 'maar' heb als weekendEn dat ga ik dit weekend doen in Enkhuizen
![]()
Maar wordt wel leuk
Zoveel echte vrienden heb ik niet.... vooral heel veel kennisen, en daar spreek ik niet mee af verder, die kom ik zo nu en dan tegen.quote:
Via mijn huis, dus dat duurt misschien 10 min langer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar, hoe laat, wat doen?
Ik moet nog douchen en 1,5 uur rijden...
Lolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Via mijn huis, dus dat duurt misschien 10 min langer.
Nou dan zou ik zeker naar Leiden gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel echte vrienden heb ik niet.... vooral heel veel kennisen, en daar spreek ik niet mee af verder, die kom ik zo nu en dan tegen.
Maarja een vriend is moe en gaat niks doen, en de ander waar ik normaal mee pool op vrijdag gaat een huistoernooitje spelen en daar heb ik geen zin in. Misschien dat ik daar nog langswip, maar zal waarschijnlijk wel weer uitgestorven zijn verder dus weet niet of ik daar zin in heb...
We hebben 9 uur in the duke of oz afgesproken. Gewoon wat drankjes doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
9 uur. Duke.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vlak bij station. Ook vlakbij de Molen, waar een parkeerplek is.quote:
Rollen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan er naartoe rollen en dan nog een lift?
oh zo. Mjah, maar jij hebt faxies auto nog niet gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, als in, het is om de spreekwoordelijke hoek
grote achterbank?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh zo. Mjah, maar jij hebt faxies auto nog niet gezien.
O gaat het je daar om?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds zijn auto verkracht is, is die minder geil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 Keer alquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds zijn auto verkracht is, is die minder geil.
Uhm... ik duik even onder de douche en dan denk ik er ondertussen over naquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
S_H?Whehehe.
Maar zien we je dalijk?
HUP!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm... ik duik even onder de douche en dan denk ik er ondertussen over na![]()
't Is een eind rijden voor mij he
Lol, maar je kan er naartoe rollen dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben bereid tot diensten ter vergoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |