Ik ga ook aan de wijn vanavond. Beter schenken ze in de kroeg waar ik heen ga goede wijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alhoewel ik denk ik vanavond stiekem aan de wijn ga ipv bier. Maar goed, ook dat bevat alcohol om jezelf te benevelen
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook aan de wijn vanavond. Beter schenken ze in de kroeg waar ik heen ga goede wijn.
Geen wodka?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook aan de wijn vanavond. Beter schenken ze in de kroeg waar ik heen ga goede wijn.
Dat hoop ik toch niet, want dan hoeft het voor mij echt niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Het is tegenwoordig mode om te daten met mensen die al een relatie hebben?
Liefst terwijl je zelf ook in een relatie zit. Lekker swingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:05 schreef Barbusse het volgende:
Het is tegenwoordig mode om te daten met mensen die al een relatie hebben?
Dat speelt ook wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien.Simpel wijn of een softdrink komt economisch gezien beter uit.
Mensen die niet swingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefst terwijl je zelf ook in een relatie zit. Lekker swingen.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat speelt ook wel mee natuurlijk.
Veel plezier dan
[..]
Mensen die niet swingen.
Het liefst met familie zoals hier de traditie is.
Kap dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef Nero22 het volgende:
Rationeel weet ik ook wel dat het fout is.
Oeh wat voor blind date?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef WasMachinator het volgende:
hmm ik denk dat ik in ga op de blind date
Die meid verdient wel een leuke vakantiedag, buiten mij om gebeurt dat hoogst waarschijnlijk niet.quote:
Zegt zequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die meid verdient wel een leuke vakantiedag, buiten mij om gebeurt dat hoogst waarschijnlijk niet.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die meid verdient wel een leuke vakantiedag, buiten mij om gebeurt dat hoogst waarschijnlijk niet.
Waarom moet ik nu denken aan Royco z´n kroeg?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefst terwijl je zelf ook in een relatie zit. Lekker swingen.
Dat kan ze niet regelen voor zichzelf?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |