quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die meid verdient wel een leuke vakantiedag, buiten mij om gebeurt dat hoogst waarschijnlijk niet.
Waarom moet ik nu denken aan Royco z´n kroeg?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefst terwijl je zelf ook in een relatie zit. Lekker swingen.
Dat kan ze niet regelen voor zichzelf?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die meid verdient wel een leuke vakantiedag, buiten mij om gebeurt dat hoogst waarschijnlijk niet.
Hmmm... Met 0 vakantiedagen, 36 uur per week werk en een vriend waarmee je niet gezien wil worden? Denk het wel.quote:
Van wat ik heb begrepen uit haar situatie? Nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ze niet regelen voor zichzelf?
Damn, post eens een chatlog!?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hmmm... Met 0 vakantiedagen, 36 uur per week werk en een vriend waarmee je niet gezien wil worden? Denk het wel.
Mijn verliefdheid is hier bijzaak. Het gaat er mij meer om dat zij een leuke dag heeft.
dafuq.. dat ze die vriend gewoon even op laat donderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hmmm... Met 0 vakantiedagen, 36 uur per week werk en een vriend waarmee je niet gezien wil worden? Denk het wel.
Mijn verliefdheid is hier bijzaak. Het gaat er mij meer om dat zij een leuke dag heeft.
Hmm lastig lastig...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen uit haar situatie? Nee.
de optimist in mij denkt het ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Damn, post eens een chatlog!?
De pessimist in mij denkt dat je keihard gebruikt word![]()
ne ne ssst, stiekem chat je met hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
dafuq.. dat ze die vriend gewoon even op laat donderen.
die loopt zonder broek enzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:19 schreef shifto het volgende:
Ja je wil niet worden gezien met Mur want die slaat je in het openbaar enzo
Que?quote:
Is ze mee bezig, daarom juist.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
dafuq.. dat ze die vriend gewoon even op laat donderen.
Psies, en je werkt zoveel enzo dusja. puzzel bijna compleetquote:
36u is veel ja?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Psies, en je werkt zoveel enzo dusja. puzzel bijna compleetnero is alleen ineens stil
Erdingerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen witbier. Is dat goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |