ik dacht dat Blake idd naar die scene refereerde of zit hij helemaal niet in de eerste 2 films?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
,
Zou dat kereltje Robin kunnen zijn?
die combo van Bane als ie batman tegen die pilaar slaatquote:
En het is dus ook gewoon géén Batman-film. Er zitten maar drie acts in met Batman. Drie! In een film van twee en een half uur. De rest is politiewerk en Bruce.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef maniace het volgende:
Vond de film goed maar episch zoals ie had kunnen zijn nee dat was ie zeker niet.
Sowieso zit er minimaal aan 56.000 dollar aan IMAX geld in. Filmen van 1 mintuut kostte destijds 1.000 dollar per minuut.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef Kwamo het volgende:
Kan het zijn trouwens dat het grootste gedeelte van het budget is opgegaan aan pauken, cymbalen en andere orkest-ongein? Ik dacht dat de opening al bombastisch was maar het werd erger en erger. Op een gegeven moment was de hele Batman-deun er gewoon uit. Gruwelijk storend.
Juist heerlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef Kwamo het volgende:
Kan het zijn trouwens dat het grootste gedeelte van het budget is opgegaan aan pauken, cymbalen en andere orkest-ongein? Ik dacht dat de opening al bombastisch was maar het werd erger en erger. Op een gegeven moment was de hele Batman-deun er gewoon uit. Gruwelijk storend.
Ik ga "Begins" binnenkort weer eens kijken..quote:Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik dacht dat Blake idd naar die scene refereerde of zit hij helemaal niet in de eerste 2 films?
wat bedoel je ?quote:
Dat Nolan een geintje maaktequote:
Ik verdiep me niet diep in een film om dat te wetenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:36 schreef Breuls het volgende:
Het is al ter sprake gekomen dat Blake slechts Robin heet als knipoog, niet om te suggereren dat er nu een film met een Robin komt.
Alles is mogelijk natuurlijk, maar vanuit Nolan gezien is er geen Robin, slechts Batman.
Omdat Nolan al 7 jaar roept geen Robin in de trilogie te stoppenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet diep in een film om dat te wetenMaar waarom gooi je dan zoiets erin ?
ja precies, robin is de schuilnaam van Dick Grayson.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:36 schreef Breuls het volgende:
Het is al ter sprake gekomen dat Blake slechts Robin heet als knipoog, niet om te suggereren dat er nu een film met een Robin komt.
Alles is mogelijk natuurlijk, maar vanuit Nolan gezien is er geen Robin, slechts Batman.
Jammer is dat het een trilogie is geworden... Als je de oude Batman films bekijkt is er genoeg tijd geweest om veel bad guys naar voren te halen in de films. Nu heb ik het gevoel dat alles in elkaar gepropt is om maar zoveel mogelijk aan bod te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja precies, robin is de schuilnaam van Dick Grayson.
ze wilden dat het eindigde met iemand die de mantel overneemt nadat Bruce m heeft afgedaan.
Hoopvol.
t zou die persoon wel akelig moeilijk worden zonder geld en gadgets en hulp van fox en alfred, maar dat was het punt niet.
Er zijn meerdere robins.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja precies, robin is de schuilnaam van Dick Grayson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |