Ik verdiep me niet diep in een film om dat te wetenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:36 schreef Breuls het volgende:
Het is al ter sprake gekomen dat Blake slechts Robin heet als knipoog, niet om te suggereren dat er nu een film met een Robin komt.
Alles is mogelijk natuurlijk, maar vanuit Nolan gezien is er geen Robin, slechts Batman.
Omdat Nolan al 7 jaar roept geen Robin in de trilogie te stoppenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet diep in een film om dat te wetenMaar waarom gooi je dan zoiets erin ?
ja precies, robin is de schuilnaam van Dick Grayson.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:36 schreef Breuls het volgende:
Het is al ter sprake gekomen dat Blake slechts Robin heet als knipoog, niet om te suggereren dat er nu een film met een Robin komt.
Alles is mogelijk natuurlijk, maar vanuit Nolan gezien is er geen Robin, slechts Batman.
Jammer is dat het een trilogie is geworden... Als je de oude Batman films bekijkt is er genoeg tijd geweest om veel bad guys naar voren te halen in de films. Nu heb ik het gevoel dat alles in elkaar gepropt is om maar zoveel mogelijk aan bod te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja precies, robin is de schuilnaam van Dick Grayson.
ze wilden dat het eindigde met iemand die de mantel overneemt nadat Bruce m heeft afgedaan.
Hoopvol.
t zou die persoon wel akelig moeilijk worden zonder geld en gadgets en hulp van fox en alfred, maar dat was het punt niet.
Er zijn meerdere robins.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Daskaar het volgende:
[..]
En enkele anderen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Yes, want Batman is een symbool.quote:ze wilden dat het eindigde met iemand die de mantel overneemt nadat Bruce m heeft afgedaan.
Hoopvol.
Er is één Robin vermoord, en die leeft inmiddels weer.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er zijn meerdere robins.
Sommige robins worden ook vermoord, dat kan wel spannend zijn
Perfect dat het een trilogie geworden is. Genoeg films voor Nolan om helemaal los te gaan en een mooi afgerond verhaal te vertellen en te weinig om te vervallen in het herhalen van een voorspelbaar trucje.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer is dat het een trilogie is geworden... Als je de oude Batman films bekijkt is er genoeg tijd geweest om veel bad guys naar voren te halen in de films. Nu heb ik het gevoel dat alles in elkaar gepropt is om maar zoveel mogelijk aan bod te krijgen.
nou idd, vanuit de fans en zeker de filmmaatschappij, had deze serie nog veel langer door mogen gaan. maar nolan wilde het verhaal vertellen wat hem interesseerde, het verhaal van bruce wayne. wat er gebeurt met een mens om zo drastisch te veranderen en het uiteindelijk weer los te laten.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer is dat het een trilogie is geworden... Als je de oude Batman films bekijkt is er genoeg tijd geweest om veel bad guys naar voren te halen in de films. Nu heb ik het gevoel dat alles in elkaar gepropt is om maar zoveel mogelijk aan bod te krijgen.
Death in the Family zou een mooie basis zijn van een film, met Superman er ook bijquote:Op maandag 23 juli 2012 18:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Er is één Robin vermoord, en die leeft inmiddels weer.
De studio bepaalt of er een deel 4 komt, niet Nolanquote:Op maandag 23 juli 2012 18:52 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou idd, vanuit de fans en zeker de filmmaatschappij, had deze serie nog veel langer door mogen gaan. maar nolan wilde het verhaal vertellen wat hem interesseerde,
Deels. Hij kwam tot leven door een verandering in de realiteit en herstelde door een badje in de pit.quote:
Er zijn veel comics die een mooie basis voor een film zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Death in the Family zou een mooie basis zijn van een film, met Superman er ook bij
Ja. En ik denk dat de creatieven die een volgende Batman-film maken bepalen wat de continuïteit wordt: vervolg op Nolan of een eigen verhaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
De studio bepaalt of er een deel 4 komt, niet Nolan
maar je snapt waar ik op doelquote:Op maandag 23 juli 2012 18:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
De studio bepaalt of er een deel 4 komt, niet Nolan
wat ze ook doen, in mijn ogen kunnen ze niet anders dan falen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. En ik denk dat de creatieven die een volgende Batman-film maken bepalen wat de continuïteit wordt: vervolg op Nolan of een eigen verhaal.
Het kan ook zomaar zijn dat er eerst een Justice League film komt en de volgende Batman daar een vervolg op wordt.
Die 12 delige issue waarin mensen worden vermoord tijdens feestdagen en alle Batmanboeven langskomen bvquote:Op maandag 23 juli 2012 18:58 schreef Breuls het volgende:
[
Er zijn veel comics die een mooie basis voor een film zijn.
Waarom, Bond heeft zichzelf ook steeds weer vernieuwd 40 jaar lang. Pas met Graig kun je een beetje van een reboot spreken.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:03 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wat ze ook doen, in mijn ogen kunnen ze niet anders dan falen.
iedereen houdt van deze films en dit niveau wordt niet snel evenaard.
ze zullen te snel proberen door te gaan.
Da's The Long Halloween. Elementen daaruit zijn al gebruikt in TDK.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die 12 delige issue waarin mensen worden vermoord tijdens feestdagen en alle Batmanboeven langskomen bv
Die is ook gebruikt voor elementen, namelijk in TDKR. Met name de lange afwezigheid, de ongewenstheid van Batman en het feit dat hij zijn dood in scène zet.quote:Die waarin Batman van pensioen terugkomt en met die gemuteerde freaks vond ik weer helemaal niks
Inderdaad. Vóór Craig was het feitelijk een semi-continuerende verhaallijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom, Bond heeft zichzelf ook steeds weer vernieuwd 40 jaar lang. Pas met Graig kun je een beetje van een reboot spreken.
De mensen bij Warner zijn niet dom. Ze hebben net dit achter de rug, willen de Justice League van de grond krijgen en Batman voortzetten, en zien wat grote concurrent Marvel doet. Reken maar dat er veel meetings in Hollywood zijn over DC en Batman.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:03 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wat ze ook doen, in mijn ogen kunnen ze niet anders dan falen.
iedereen houdt van deze films en dit niveau wordt niet snel evenaard.
ze zullen te snel proberen door te gaan.
Herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:38 schreef Breuls het volgende:
Ik ben de hele aftiteling blijven zitten, want ik moest 't echt even op me in laten werken.
Heb daarna ook nog een half uur in een koffietent voor me uit zitten staren.
hmm interessant punt.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom, Bond heeft zichzelf ook steeds weer vernieuwd 40 jaar lang. Pas met Graig kun je een beetje van een reboot spreken.
Ja, waarom niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef Daskaar het volgende:
[..]
stel dat er een verhaallijn was in Bond die persoonlijk was en je je bindt aan het karakter en de volgende film, 3 jaar later, een andere acteur Bond speelt en een heel andere kijk op het karakter is, en de film een heel andere stijl heeft, zou je dan geinteresseert zijn?
zou meerendeel van de mensen geinteresseert zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |