ik dacht dat Blake idd naar die scene refereerde of zit hij helemaal niet in de eerste 2 films?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
,
Zou dat kereltje Robin kunnen zijn?
die combo van Bane als ie batman tegen die pilaar slaatquote:
En het is dus ook gewoon géén Batman-film. Er zitten maar drie acts in met Batman. Drie! In een film van twee en een half uur. De rest is politiewerk en Bruce.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef maniace het volgende:
Vond de film goed maar episch zoals ie had kunnen zijn nee dat was ie zeker niet.
Sowieso zit er minimaal aan 56.000 dollar aan IMAX geld in. Filmen van 1 mintuut kostte destijds 1.000 dollar per minuut.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef Kwamo het volgende:
Kan het zijn trouwens dat het grootste gedeelte van het budget is opgegaan aan pauken, cymbalen en andere orkest-ongein? Ik dacht dat de opening al bombastisch was maar het werd erger en erger. Op een gegeven moment was de hele Batman-deun er gewoon uit. Gruwelijk storend.
Juist heerlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef Kwamo het volgende:
Kan het zijn trouwens dat het grootste gedeelte van het budget is opgegaan aan pauken, cymbalen en andere orkest-ongein? Ik dacht dat de opening al bombastisch was maar het werd erger en erger. Op een gegeven moment was de hele Batman-deun er gewoon uit. Gruwelijk storend.
Ik ga "Begins" binnenkort weer eens kijken..quote:Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik dacht dat Blake idd naar die scene refereerde of zit hij helemaal niet in de eerste 2 films?
wat bedoel je ?quote:
Dat Nolan een geintje maaktequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |