Gaaf. Dat moment waarop-ie Batman boven zijn hoofd hijst.. epic als je de comic kent.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Stukje gevecht Bane vs Batman met ruggenbreker. ( @3.35)
Dat is wanneer wij ontdekken dat hij het weet.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer hij Bruce Wayne bezoekt om te vragen of hij terug kan keren als Batman? Zelfs Gary Oldman wist niet dat Bruce Wayne Batman was.
Dan liever Anna Hathaway als bondgirl. Cotillard was een partijtje bedroevend bij haar doodquote:Op zondag 22 juli 2012 13:09 schreef ROFLOL het volgende:
Michael Caine als Q, Joseph Gordon-Levitt als 007, Tom Hardy en Cillian Murphy als villains en Marion Cotillard en Scarlett Johansson als bondgirl? Deal!
Dat was toch omdat Blake zoiets hetzelfde als Wayne had meegemaakt? Ook wees enzulksquote:Op zondag 22 juli 2012 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe wist Joseph Gordon-Levitt dat Bruce Wayne Batman was?
Misschien omdat hij Robin isquote:Op zondag 22 juli 2012 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe wist Joseph Gordon-Levitt dat Bruce Wayne Batman was?
De ondertiteling zat ook nog eens vol foutenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:25 schreef Nagil het volgende:
Ik vond misschien nog wel het mooiste 'kleine' moment als Talia het over haar 'knife' heeft, sluit erg mooi aan bij de Jokers speech over messen in de TDK.
Verder zoals in het andere topic al aangegeven vond ik de american-football scene erg tenenkrommend en de speeches van Bane waren me iets teveel. Hij is toch indrukwekkender als hij het allemaal kort en bondig houdt en gewoon z'n spieren laat zien. Doet verder weinig af aan de film, binnenkort in Londen in een echte IMAX kijken zonder die beroerde ondertiteling. Kan niet wachten.
Ben ik wel met je eens. De sfeer van de omgeving is best wel belangrijk voor een film en zeker als het om een fictieve stad gaat. Jammer dat Nolan daar bij TDK en TDKR minder mee gedaan heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:14 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Enige duidelijke minpunt ook voor mij. In Batman Begins heeft Nolan op het gebied van sfeer geven aan Gotham goed werk verricht. Vaak een bruine filter, en de Narrows waren echt perfect. In TDK viel het niet echt op, al was het vaak duidelijk te merken dat het om Chicago ging. Maar toch heb ik me daar nooit aan geërgerd. In Rises eerlijk gezegd wel, er is amper wat gedaan qua locatie. Het was een en al NY, en vroeg me al af wanneer Spider-Man in beeld kwam. Dan vind ik op het gebied van sfeer in Gotham de films van Burton toch een stuk beter, Gotham met een eigen gezicht. Voor de rest uiteraard prachtige trilogie. Nolan stopt in ieder geval met het maken van de films, maar hoe zit het met de acteurs? Ooit aangegeven of die het zien zitten om verder te gaan?
Dat soort momenten miste ik wel in TDKR ik vond dat vliegen steeds zo tof en het wordt eigenlijk niet meer gebruikt in TDKR.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
,
Zou dat kereltje Robin kunnen zijn?
Het kwam op mij over alsof de ondertitelaar erg weinig tijd had en het alleen op het geluid had gedaan (dus zonder de context van beeld). Aan de andere kant schoof de ondertiteling over heel het beeld heen door de film.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef bierjoost het volgende:
Die ondertiteling was echt bar slecht. Soms klopte het niet eens. You vertalen met 'jullie' terwijl er maar 1 persoon in beeld was.
Alsof ze alleen het script hadden of zo en niet de film mochten kijken.
Nee dat kereltje is Joffreyquote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
,
Zou dat kereltje Robin kunnen zijn?
Ik denk ook dat hij alleen geluid had, geen beeld en geen script. Meerdere keren werd precies het tegenovergestelde vertaald: can ipv can't. Enquote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof de ondertitelaar erg weinig tijd had en het alleen op het geluid had gedaan (dus zonder de context van beeld). Aan de andere kant schoof de ondertiteling over heel het beeld heen door de film.
Voor een film die $250 miljoen kost vond ik het abominabel.
Hoeveel db denk je dat het is geweest in die zaal?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:52 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
\
Die Bat boomerang, klonk wel super vet over de Imax speakers.
Alleen in Rdam zaal 5 resoneert er rechtsachter een stuk plaatwerk mee.
Dat is iets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |