Sorry, ik vind hem niet zo leukquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
Het plaatje in de OP ook, dat past toch wel bij de sc.
Ben jij de baas!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry, ik vind hem niet zo leuk
en aangezien ik TS ben
Speciaal voor jou, al die kleurtjes! Voel je je al thuis?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat hebben we nu toch weer ineens voor homofiele regenboogkleuren in de topiclijsten zeg?
Of was dat al en valt me dat nu pas op?
Nee, dat is onderdeel van de chemodernisering van Fok!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat hebben we nu toch weer ineens voor homofiele regenboogkleuren in de topiclijsten zeg?
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry, ik vind hem niet zo leuk
en aangezien ik TS ben
quote:
omdat Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef Tegan het volgende:
Nu kan je wel aan de MyAT's zien hoe divers/eenzijdig een persoon is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
Waarom hebben SEX en R&P hetzelfde kleurtje?
Aah ja.. daar zat het hem inquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef Tegan het volgende:
Je bent allround.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
In mijn MyAT zitten alle kleuren wel. Een beetje chaotisch.
Awshitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef Tegan het volgende:
Laat mij je MyAT's zien en ik vertel je wie je bent.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef Tegan het volgende:
"Ik zie veel paars in jouw aura."quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij je MyAT's zien en ik vertel je wie je bent.
Dan heb je zeker een instabiele persoonlijkheid he?quote:
Gelukkig zie je alleen waar ik post, niet wat ik volg.quote:
Heul wel. [FO][FEAT] MyAT privequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zie je alleen waar ik post, niet wat ik volg.
Gewoon meer FOK!ken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef Q. het volgende:
Dat schiet ook niet op. Mijn motivatie is echt helemaal verdwenen.
Dat moet ook wel, het primaire systeem waarmee ik werk ligt plat en de beheerders slapen volgens mij.quote:
Heerlijke momenten zijn dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, het primaire systeem waarmee ik werk ligt plat en de beheerders slapen volgens mij.
Echt?quote:
Dat beschouw ik als een compliment.quote:
Alle topics waar Q in verschijnt worden geslotenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja die van Q. is meer [Gesloten]-grijs.
Het Q-effect.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alle topics waar Q in verschijnt worden gesloten
Daarmee impliceer je dat ik dat normaal wel kan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heerlijke momenten zijn dat.
"Ja, ik kan toch niets anders nuttigs doen nu."
True.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat ik dat normaal wel kan.
Is die niet 50 shades of grey?quote:
Nou ja, als je van bier over kunt stappen naar wijn kun je vast ook wel iets nuttigs doen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat ik dat normaal wel kan.
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als je van bier over kunt stappen naar wijn kun je vast ook wel iets nuttigs doen lijkt me.
Boek. Over SM enzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Is dat een boek of een film of wát is het?
Witbier met ranja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.
Een boek voor vrouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Is dat een boek of een film of wát is het?
Doe mij 'the secretary' maar dan.quote:
Huuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.
Zoiets dusquote:
Vrouwen die dat al extreem vinden.quote:
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is iig niet zoals zo'n oma-romannetje. Denk ik dan heh.
Maar die vindt ze dus niet in zo'n roman.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...
Willen we het weten? Neenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...
Later als ik opa ben? Dan moet ik eerst zelf vader worden. Wederom: huuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Later als jij opa bent wil je dat heus wel weten!
Gewoon bejaard mag ook hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Later als ik opa ben? Dan moet ik eerst zelf vader worden. Wederom: huuuuuuuuuuu
Willen en hebben zijn toch twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:19 schreef Tegan het volgende:
Later als ik oud ben dan wil nog nog evenveel seks als ik nu wil hoor.
Maar niet perse dat dat nu meer is dan straks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Willen en hebben zijn toch twee verschillende dingen.
Dat ben ik alquote:
Lekker achter de 20-jarige verpleegstertjes aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Re het volgende:
zo dement zijn dat je in het verzorgingstehuis weer op jacht gaat ... lijkt me ook wel grappig
Daar hoef ik heul niet dement voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker achter de 20-jarige verpleegstertjes aan.
Dan had ik t 50 shaed of black and blue genoemdquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
.
Ze hebben hier electrische scooters in de verloting, ik een proefritje maken, leuke chick achterop, doen de remmen het nietWij bijna de tuin in
.
Zo stoer!!!
.
Ze gilde het halve park bij elkaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef Q. het volgende:
[..].
Met een leuke chick de struiken in is zo erg toch niet?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
.
Ze hebben hier electrische scooters in de verloting, ik een proefritje maken, leuke chick achterop, doen de remmen het nietWij bijna de tuin in
.
Zo stoer!!!
.
Ik zie nog steeds het probleem niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze gilde het halve park bij elkaar.
Dat hoort toch ook als je haar de struiken in sleurt/rijdt/trekt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kliekje natuurlijk.quote:
Daar ben ik nog aan aan het werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook als je haar de struiken in sleurt/rijdt/trekt?
Aan jou de uitdaging om haar in bed net zo te laten gillen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ben ik nog aan aan het werken.
Gewoon met de scooter het bed in rijden dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de uitdaging om haar in bed net zo te laten gillen.
Ach, zolang ze alleen gilt als een viswijf en er niet naar smaakt/ruikt...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |