Awshitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef Tegan het volgende:
Nu kan je wel aan de MyAT's zien hoe divers/eenzijdig een persoon is.
Laat mij je MyAT's zien en ik vertel je wie je bent.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef Tegan het volgende:
Nu kan je wel aan de MyAT's zien hoe divers/eenzijdig een persoon is.
"Ik zie veel paars in jouw aura."quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij je MyAT's zien en ik vertel je wie je bent.
Dan heb je zeker een instabiele persoonlijkheid he?quote:
"Tijd om te gaan krassen dus! "quote:
Gelukkig zie je alleen waar ik post, niet wat ik volg.quote:
Heul wel. [FO][FEAT] MyAT privequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zie je alleen waar ik post, niet wat ik volg.
Gewoon meer FOK!ken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef Q. het volgende:
Dat schiet ook niet op. Mijn motivatie is echt helemaal verdwenen.
Dat moet ook wel, het primaire systeem waarmee ik werk ligt plat en de beheerders slapen volgens mij.quote:
daar heb ik er ook een paar vanquote:
Heerlijke momenten zijn dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, het primaire systeem waarmee ik werk ligt plat en de beheerders slapen volgens mij.
Echt?quote:
Dat win ik van jequote:
Dat beschouw ik als een compliment.quote:
Ja die van Q. is meer [Gesloten]-grijs.quote:
Alle topics waar Q in verschijnt worden geslotenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja die van Q. is meer [Gesloten]-grijs.
Het Q-effect.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alle topics waar Q in verschijnt worden gesloten
Daarmee impliceer je dat ik dat normaal wel kan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heerlijke momenten zijn dat.
"Ja, ik kan toch niets anders nuttigs doen nu."
True.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat ik dat normaal wel kan.
Mits grijs of zwart. Net als mijn ziel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop