Is die niet 50 shades of grey?quote:
Nou ja, als je van bier over kunt stappen naar wijn kun je vast ook wel iets nuttigs doen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat ik dat normaal wel kan.
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als je van bier over kunt stappen naar wijn kun je vast ook wel iets nuttigs doen lijkt me.
Boek. Over SM enzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Is dat een boek of een film of wát is het?
Witbier met ranja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.
Een boek voor vrouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Is dat een boek of een film of wát is het?
Doe mij 'the secretary' maar dan.quote:
Huuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.
Zoiets dusquote:
Vrouwen die dat al extreem vinden.quote:
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is iig niet zoals zo'n oma-romannetje. Denk ik dan heh.
Maar die vindt ze dus niet in zo'n roman.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...
Willen we het weten? Neenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...
Later als ik opa ben? Dan moet ik eerst zelf vader worden. Wederom: huuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Later als jij opa bent wil je dat heus wel weten!
Gewoon bejaard mag ook hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Later als ik opa ben? Dan moet ik eerst zelf vader worden. Wederom: huuuuuuuuuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |