quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef Fok-it het volgende:
Returns zijn 7-8 augustus, voor diegene die het vroeg
Ok thanks, dan mogen die fokkers wel opschieten met mijn scquote:
En ze hebben geloof ik 26 spitsen rondlopen waar Feyenoord alleen van kan dromen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef Slobeend het volgende:
Die Kranjcar van Spurs speelt tegenwoordig ook bij Kiev.En Kiev is al bezig met de competitie, dus daar hebben ze al een voorsprong in.
twitter:Feyenoord_Stats twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 12:26:12Meest waardevolle spelers zijn: Andriy Yarmolenko (A), Brown Ideye (A), Vukojevic (M), Veloso (M), Kranjcar (M) en Milevskiy (A) reageer retweet
We zijn ook zeker niet kansloos. Toch had ik liever Kopenhagen of Panathinaikos gehad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Ach mannen, kansloos om nu al te gaan roepen dat we kansloos zijn.
We moeten daar gelijk spelen, en thuis moeten we er als 1 man achter staan.
Doelpuntje maken daar zou nice zijn.
We moeten niet blindstaren naar namen van spelers, ik kan mij goed herinneren dat Kopenhagen een tijd geleden aardig partij gaf tegen Barca. We moeten maar zo denken, als Ajax kan winnen van Kiev, moeten wij dat ook kunnen met een heksenketel van een publiek erachter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zijn ook zeker niet kansloos. Toch had ik liever Kopenhagen of Panathinaikos gehad.
Als je van Kiev verliest moet je alsnog voorronde spelen voor E.L hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Al het CL geld naar Amsterdamnice.
Geen probleem toch jongens, lekker beetje in de EL ballen en daar ver komen. Gun ik Feyenoord wel.
Serieus? Nee toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van Kiev verliest moet je alsnog voorronde spelen voor E.L hoor.
Barca.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
We moeten niet blindstaren naar namen van spelers, ik kan mij goed herinneren dat Kopenhagen een tijd geleden aardig partij gaf tegen Barca. We moeten maar zo denken, als Ajax kan winnen van Kiev, moeten wij dat ook kunnen met een heksenketel van een publiek erachter.
Pas als je deze ronde overleeft ben je verzekerd van groepsfase ELquote:
Dat is wel zwaar fucked up zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas als je deze ronde overleeft ben je verzekerd van groepsfase EL
We hoeven niet een paar keer te winnen. Die miljoenen, die moeten we hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jammer voor Feyenoord natuurlijk, maar eerlijk gezegd is de ploeg ook meer op zijn plaats in de Europa League. Kunnen ze in ieder geval een aantal keer winnen.
Gelukkig is Feyenoord Europese topquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Wat doen we nou moeilijk, alsof Kiev een europese topper is man, doe toch eens normaal, is ook een middelmatig ploegje, maar heeft wel wat aardige namen rondlopen maar dat zegt niks.
Wie zegt dat dan? Doe niet zo bladmongool.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord Europese top
Inderdaad, we zijn écht niet kansloos. In de praktijk is elk team die wij konden loten beter dan ons, nu moeten wij maar laten zien dat we ze kunnen pakken, of dat nou Kiev of Fenerbache is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Wat doen we nou moeilijk, alsof Kiev een europese topper is man, doe toch eens normaal, is ook een middelmatig ploegje, maar heeft wel wat aardige namen rondlopen maar dat zegt niks.
Dit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord Europese top
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef satecl het volgende:
Fuck it.. Ik ga bier drinken en me niet meer druk maken.. Kut CL!
Hij heeft wel gelijk, normaal gesproken zonder fatsoenlijke spits word je als Feyenoord zijnde overklast. Alleen de thuiswedstrijd mogen we hopen op een goed resultaatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Doe niet zo bladmongool.
Ja en? Met die mentaliteit van 'oh het word toch niets' kan je beter thuisblijven, dan word het namelijk ook niets. Wij hadden in 2002 kwalitatief gezien ook niets te zoeken in Milaan, en eigenlijk ook niet tegen Dortmund.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, normaal gesproken zonder fatsoenlijke spits word je als Feyenoord zijnde overklast. Alleen de thuiswedstrijd mogen we hopen op een goed resultaat
In 2002 werden we ook afgedroogd door ploegen als Sparta Praag en Spartak Moskou meen ik me te herinneren..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en? Met die mentaliteit van 'oh het word toch niets' kan je beter thuisblijven, dan word het namelijk ook niets. Wij hadden in 2002 kwalitatief gezien ook niets te zoeken in Milaan, en eigenlijk ook niet tegen Dortmund.
Doe de groeten aan mijn moeder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef satecl het volgende:
Fuck it.. Ik ga bier drinken en me niet meer druk maken.. Kut CL!
ok man!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef Devv het volgende:
Met Guidetti, Kuijt of Castaignos in de spits hadden jullie misschien nog een kans gemaakt.
Joh, verdwijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:49 schreef Devv het volgende:
Het is op zich wel zonde, want je had zomaar even een paar miljoen bij kunnen schrijven op je rekening.
Niet gewoon alle negen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Lastpost het volgende:
Wel aardig gek, dat team heeft gewoon 9 spitsen waarvan er 5 zo in de basis zouden kunnen staan bij ons.
Mooi verwoord, ik denk er precies hetzelfde over. We moeten hier niet denken dat teams als Kopenhagen koekenbakkers zijn. Kiev speelt waarschijnlijk als los zand, het is niet dat Veloso naar Kiev is gekomen omdat het zo een geweldige club is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef elCholo het volgende:
Ik vind het niet eens zo een hele slechte loting.
Tegen Kopenhagen zouden de verwachtingen te hoog gespannen zijn, en Feyenoord is niet goed in het spel maken.
Fenerbache had ik het zwaarst ingeschat, en ben blij dat we die niet hebben.
Nu tegen Kiev zijn wij de underdog en dat is ideaal, en het is echt wel een voordeel dat wij eerst uit spelen.
Een gelijkspel of een nipt verlies 1-0, 2-1, en alles is mogelijk in een kolkende Kuip!
Dus dat, en Rusland is toch aan switchen qua competitieperiode?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
Ach, tis vroeg in het seizoen, waarom zou Feyenoord niet kunnen winnen?
Ik gun het ze wel, en geef ze best nog wel een kans ook.
Probleem? Dat zou machtig mooi zijn man voor de ontwikkeling als club zijnde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kiev is pittig maar het kan wel het is geen super top ploeg ofzo.
Probleem is wel als we goed spelen tegen zulke teams dat sheiks dan gelijk je hele team willen opkopen.
Vanavond pas.quote:
Zal ik doen ouwe reus! Ik kan d'r alleen niet meer vinden... Komt wel goed!quote:
Haha, oke geniet er van gap.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Zal ik doen ouwe reus! Ik kan d'r alleen niet meer vinden... Komt wel goed!
Volgens mij kan je in Kiev ook nog eens een mooie oost-europese nacht beleven als de verhalen inderdaad waar zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanavond pas.
Zit nog te twijfelen of ik er heen ga. Vlucht is plus minus ¤250, dus dat valt nog wel mee. Hotel heb je voor ongeveer ¤40 per nacht.
Je zou zeggen dat dat juist positief nieuws is voor Feyenoord. Een soort City of PSG. Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als een sjeik Ajax over zou nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kiev is pittig maar het kan wel het is geen super top ploeg ofzo.
Probleem is wel als we goed spelen tegen zulke teams dat sheiks dan gelijk je hele team willen opkopen.
Liever nog 20 jaar grijze middenmoter dan dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat juist positief nieuws is voor Feyenoord. Een soort City of PSG. Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als een sjeik Ajax over zou nemen.
Ik wel hoor, je weet nooit hoelang ze hun speeltje houden en kijk naar ManU dat zijn geen sjeiks maar hebben van de meest winstgevende club ter wereld een schuldenpaleis gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat juist positief nieuws is voor Feyenoord. Een soort City of PSG. Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als een sjeik Ajax over zou nemen.
Ook als de clubcultuur in stand blijft? Met een sjeik aan het roer gaan deuren open die normaal gesproken gesloten blijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Liever nog 20 jaar grijze middenmoter dan dat.
Dat geloof je zelf? Met sjeiks die elke trainer ontslaan als ze twee keer achter elkaar verliezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Ook als de clubcultuur in stand blijft? Met een sjeik aan het roer gaan deuren open die normaal gesproken gesloten blijven.
Je bent dan gewoon een speeltje geworden van iemand die totaal geen binding heeft met de club, de aanhang, de tradities en het gewoon ziet als een leuk project om te kijken of succes gekocht kan worden en wanneer het faalt trekken ze de stekker eruit en ben je de lul als club.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Ook als de clubcultuur in stand blijft? Met een sjeik aan het roer gaan duren open die normaal gesproken gesloten blijven.
Feyenoord ¤300.000.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
Kiev heeft al 25 miljoen uitgegeven dit seizoen.
Ajax betaalde ruim 16 miljoen voor een reservespeler.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
Ach, dat valt toch best mee?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
Ja maar die laten ook hun beste speler in het tweede rondhuppelen. Ik ga er gemakshalve vanuit dat ze bij Kiev een iets beter beleid hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ajax betaalde ruim 16 miljoen voor een reservespeler.
leuke palendansclubsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij kan je in Kiev ook nog eens een mooie oost-europese nacht beleven als de verhalen inderdaad waar zijn.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Liever nog 20 jaar grijze middenmoter dan dat.
?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:21 schreef Adames het volgende:Alleen die sfeer daar is moeilijk nu je weer een blik jonkies open trekt voor in de basis.
Gewoon de schade beperkt houden daar. In de Kuip kunnen er gekke dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:21 schreef Adames het volgende:
Maar Kiev moet toch wel te doen zijn. Als Feyenoord net zo draait als vorig seizoen, dan zitten ze misschien wel op hetzelfde niveau. Alleen die sfeer daar is moeilijk nu je weer een blik jonkies open trekt voor in de basis.
Idd, gelijk spelen met het liefste een doelpuntquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon de schade beperkt houden daar. In de Kuip kunnen er gekke dingen gebeuren.
Kan toch overweldigend zijn, jullie hadden al een jong team die niet veel gewend is op Europees gebied en dan heb je misschien nu weer het verlies van Vlaar die wordt opgevangen door eigen jeugd.quote:
Een verschil is dat we geen Guidetti hebben die iedereen kon opzwepen en kon aanzetten tot grootste daden op het veld. Nu moeten we het doen met Guyon Fernandez en eventueel Cisse.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:21 schreef Adames het volgende:
Maar Kiev moet toch wel te doen zijn. Als Feyenoord net zo draait als vorig seizoen, dan zitten ze misschien wel op hetzelfde niveau. Alleen die sfeer daar is moeilijk nu je weer een blik jonkies open trekt voor in de basis.
Dat stadium is Feyenoord toch al een beetje voorbij, ze zijn tweede geworden met dat jonge team. Er is wel weer zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een verschil is dat we geen Guidetti hebben die iedereen kon opzwepen en kon aanzetten tot grootste daden op het veld. Nu moeten we het doen met Guyon Fernandez en eventueel Cisse.
Op zich niet eens onmogelijk. Heeft Ajax ze ook niet uitgeeschakeld vorig jaar, of het jaar ervoor?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, gelijk spelen met het liefste een doelpunt
En dan thuis afmaken.
PSV vorig seizoen toch ook?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
Mwua, valt best mee hoor. Denk dat we zeker niet hoeven te vrezen voor Kiev. Uit de schade beperkt houden en het thuis gewoon afmaken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan toch overweldigend zijn, jullie hadden al een jong team die niet veel gewend is op Europees gebied en dan heb je misschien nu weer het verlies van Vlaar die wordt opgevangen door eigen jeugd.
1,2 toch ? Singh en Immers?quote:
Yup.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Op zich niet eens onmogelijk. Heeft Ajax ze ook niet uitgeeschakeld vorig jaar, of het jaar ervoor?
Appartement veel goedkoper, wij hebben met vier man geboekt voor maandag-donderdag voor ¤250 oidquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanavond pas.
Zit nog te twijfelen of ik er heen ga. Vlucht is plus minus ¤250, dus dat valt nog wel mee. Hotel heb je voor ongeveer ¤40 per nacht.
Mij lijkt een thuiswedstrijd tegen een russische ploeg (muv winter) lastiger dan een uitwedstrijd. Ik denk juist dat Feyenoord thuis met 0-1 verliest, en daar wint met 2-1 ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, gelijk spelen met het liefste een doelpunt
En dan thuis afmaken.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:12 schreef elCholo het volgende:
Nog een punt waarom wij Kiev uitschakelen: Koeman heeft vorig seizoen bewezen een meester te zijn in een ploeg tactisch en mentaal perfect neer te zetten voor dit soort wedstrijden.
Net zoals we ons naar de 2e plaats gepraat hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
We praten onszelf zo weer die finale in
Nee hoor, maar er wordt nu wel gedaan alsof we totaal kansloos zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
We praten onszelf zo weer die finale in
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 14:15:23"@VijftigCentWie is sneller usain bolt of jij zelf? #vraagruben " reageer retweet
Was positief bedoeld, we hebben het afgelopen seizoen bewezen juist in beladen duels sterk te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef elCholo het volgende:
Nee hoor maar
[..]
Nee hoor, maar er wordt nu wel gedaan alsof we totaal kansloos zijn.
Dat Kiev sterker is, zie ik ook wel. Maar kansloss zijn we echt niet.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef bianconeri het volgende: in Eredivisie is Feyenoord kwalitatief maar plaats 10 ofzo
De Ziener heeft gesproken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef bianconeri het volgende:
Kiev haha
Zijn iets sterker dan Feyenoord natuurlijk(maar ja zelfs in Eredivisie is Feyenoord kwalitatief maar plaats 10 ofzo en werden toch 2de) maar Kiev is gewoon klein clubje waar je niet overdreven bang voor hoeft te bang zijn.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef bianconeri het volgende:
Kiev haha
Zijn iets sterker dan Feyenoord natuurlijk(maar ja zelfs in Eredivisie is Feyenoord kwalitatief maar plaats 10 ofzo en werden toch 2de) maar Kiev is gewoon klein clubje waar je niet overdreven bang voor hoeft te bang zijn.
Haha ja jij gaat zeker zeggen dat Feyenoord kwalitatief op die 2e plek hoort hahaquote:
Tiende, tuurlijk. Feyenoord strijdt gewoon om de plaats 4 met deze selectie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha ja jij gaat zeker zeggen dat Feyenoord kwalitatief op die 2e plek hoort haha
Zelfs als grootste feyenoord fan moet je toegeven dat Feyenoord kwalitatief verre van de 2e plek is.
Ik vind weinig ploegen écht kwalitatief beter dan Feyenoord. En al helemaal geen negen. De enigen die kwalitatief beter zijn dat zijn Ajax hoewel die met het vertrek van Vertongen en eventueel een Anita ook behoorlijk inleveren aan kwaliteit en PSV hoewel die dan weer een baggerverdediging hebben. Verder kan ik eigenlijk geen ploeg opnoemen die beduidend beter is dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha ja jij gaat zeker zeggen dat Feyenoord kwalitatief op die 2e plek hoort haha
Zelfs als grootste feyenoord fan moet je toegeven dat Feyenoord kwalitatief verre van de 2e plek is.
Je bent niet goed bij je appel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
NAC en RKC natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind weinig ploegen écht kwalitatief beter dan Feyenoord. En al helemaal geen negen. De enigen die kwalitatief beter zijn dat zijn Ajax hoewel die met het vertrek van Vertongen en eventueel een Anita ook behoorlijk inleveren aan kwaliteit en PSV hoewel die dan weer een baggerverdediging hebben. Verder kan ik eigenlijk geen ploeg opnoemen die beduidend beter is dan Feyenoord.
Volgens mij op Erwin Mulder na ook de speler met de meeste wedstrijden voor Feyenoord op zijn naam. Zo gek is dat niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:38 schreef TheRulingEagle het volgende:
Stefan de Vrij de nieuwe aanvoerder volgens VI
Wat goed is komt snel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:38 schreef TheRulingEagle het volgende:
Hij was afgelopen seizoen ook al reserve-aanvoerder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:38 schreef TheRulingEagle het volgende:
Die heeft pas 1 goed seizoen gedraaid.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef PIETR het volgende:
Hmm. Ik had Clasie aanvoerder gemaakt. Is toch meer een natuurlijke leider dan de Vrij.
Dat wij niet de openingswedstrijd hebben, lummel.quote:
Hoe is het verder Bob, tijdje niet gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat wij niet de openingswedstrijd hebben, lummel.
Psv,Az, Ajax, Heerenveen en Twente zijn sowieso al beter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef inZanity het volgende:
Ik vind weinig ploegen écht kwalitatief beter dan Feyenoord. En al helemaal geen negen. De enigen die kwalitatief beter zijn dat zijn Ajax hoewel die met het vertrek van Vertongen en eventueel een Anita ook behoorlijk inleveren aan kwaliteit en PSV hoewel die dan weer een baggerverdediging hebben. Verder kan ik eigenlijk geen ploeg opnoemen die beduidend beter is dan Feyenoord.
Nee van Heerenveen is veel overgebleven....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Psv,Az, Ajax, Heerenveen en Twente zijn sowieso al beter.
Ja 10e is overdreven wat ik zei maar dat snapt iedereen natuurlijk.
Maar deze 4 zijn sowieso al sterker.
Want wie heeft Feyenoord nou dan die kwalitatief sterk is? Als Guidetti weg is.
Helemaal niemand, paar leuke verdedigers maar meer ook niet.
AZ schat ik persoonlijk hoger in dan Heerenveen. Maar goed, ik schat 3 clubs; Ajax, PSV, en Fc Twente hoger in dan Feyenoord (Fc Twente heeft zich toch wel erg goed versterkt, zeker als Castaignos er nog bij komt), maar AZ, Heerenveen, en eventueel Vitesse schat ik even hoog of net iets minder hoog in als Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Psv,Az, Ajax, Heerenveen en Twente zijn sowieso al beter.
Ja 10e is overdreven wat ik zei maar dat snapt iedereen natuurlijk.
Maar deze 4 zijn sowieso al sterker.
Want wie heeft Feyenoord nou dan die kwalitatief sterk is? Als Guidetti weg is.
Helemaal niemand, paar leuke verdedigers maar meer ook niet.
Vakantie geweest, nu weer terug om Feyenoord dit seizoen kampioen te zien worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is het verder Bob, tijdje niet gezien
Cool, doe je pa de groetjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vakantie geweest, nu weer terug om Feyenoord dit seizoen kampioen te zien worden.
Precies, van dat selectieve gelul waarbij van de ene club alleen de vertrokken spelers worden benadrukt en van andere teams alleen de aanwinsten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Nee van Heerenveen is veel overgebleven....
Twente heeft nog steeds Mclaren. Speelden ook gelijk tegen fucking Inter Tutu (oid). Twente wordt hem ook dit seizoen niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
AZ schat ik persoonlijk hoger in dan Heerenveen. Maar goed, ik schat 3 clubs; Ajax, PSV, en Fc Twente hoger in dan Feyenoord (Fc Twente heeft zich toch wel erg goed versterkt, zeker als Castaignos er nog bij komt), maar AZ, Heerenveen, en eventueel Vitesse schat ik even hoog of net iets minder hoog in als Feyenoord.
Feyenoord heeft sowieso een ontzettend goed middenveld met Vormer, Clasie en waarschijnlijk Immers, die ik misschien nog wel zie uitgroeien tot een nieuwe Bosvelt qua wedstrijdinstelling en speelstijl.
Laatste voorronde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef J2T het volgende:
Als Kiev jullie eruit knikkert, zijn jullie dan automatisch geplaatst voor de Europa League? Of stromen jullie dan de laatste voorronde in?
Dat is dan opgelost. Maar wie wacht er in de tweede ronde?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Hmm geen clubkaartverplichting, hopen dat m'n kameraden geluk hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef Multiply het volgende:
Weet niet of ik eroverheen heb gelezen maar de return is vastgesteld op 7 augustus:
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Hoop dat ik het haal.. kom die dag om half 5 aan in Calais vanuit Londen. Even doorscheuren.
Malaga, lekker naar de Costa del Sol in Augustus; engelse sletjes neuken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is dan opgelost. Maar wie wacht er in de tweede ronde?
De zoetheid van het leven als voetbalsupporter!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:59 schreef elCholo het volgende:
[..]
Malaga, lekker naar de Costa del Sol in Augustus; engelse sletjes neuken.
Seizoenskaarthouders hebben geen gratis toegang of wel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm geen clubkaartverplichting, hopen dat m'n kameraden geluk hebben.
Welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Seizoenskaarthouders hebben geen gratis toegang of wel?
Jawel toch, eerste Europese thuiswedstrijd gratis?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Seizoenskaarthouders hebben geen gratis toegang of wel?
quote:"Ik ben blij dat we niet tegen Feyenoord hebben geloot", laat Kuyt weten. "Ze hebben wel een lastige tegenstander, maar ik weet zeker dat ze verder gaan. Succes Feyenoord!"
Medium Dirk.quote:"Ik ben blij dat we niet tegen Feyenoord hebben geloot", laat Kuyt weten. "Ze hebben wel een lastige tegenstander, maar ik weet zeker dat ze verder gaan. Succes Feyenoord!"
Zal wel loslopen denk ik. Is natuurlijk ook vakantietijd he..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Denken jullie dat het snel uitverkocht is? Ik zit dan waarschijnlijk op mijn werk. Ik heb geen seizoenskaart.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 19:38:09De website van Dynamo Kiev meldt dat de wedstrijd in Oekraïne tussen #Feyenoord en Kiev gespeeld wordt op dinsdag 31 juli om 20.00 uur. reageer retweet
Het heeft lang geduurd voor de ogen van mensen werden geopend. Dirk is lang populair geweest doordat hij altijd maar roept wat mensen graag willen horen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dorpspastoor Dirk is ook alweer in de pen geklommen zie ik. Wat een vermoeiende gozert. In retrospect is het maar beter dattie naar Fener is gegaan. Iemand die alleen maar positief is valt niet serieus te nemen.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:47 schreef Nozem. het volgende:
Jullie hebben alleen een hekel aan Kuyt omdat die niet naar Feyenoord is gekomen.
Nee, voorronde Champions League wordt uitgezonden door Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kiev, nu de dag om is ben ik ondanks alle stemmingswisselingen toch tot de conclusie gekomen dat dit misschien wel het beste is.
Tegen een 'makkelijke' ploeg win je en kom je de ronde erna sowieso tegen een ploeg waarvan het niveau een stuk hoger ligt.
Tegen een 'moeilijke' ploeg win je en kom je de ronde erna een ploeg tegen waarvan het niveau gelijk is. Tevens doen we het tegen een zogenaamd goede ploeg altijd goed, dus kom maar op Kiev!
Ik zit overigens in het buitenland maar kan wel NL'e TV checken. Ik mag toch hopen dat NOS dit live uitzend?
Op huurbasis.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:45 schreef satecl het volgende:
Ryo misschien naar Ajax... Dat zou ik écht kut vinden:'(
Uit welk perspectief? Ik vind het maar een saaie draver dat niets toevoegt aan Ajaxquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:45 schreef satecl het volgende:
Ryo misschien naar Ajax... Dat zou ik écht kut vinden:'(
Nee dat is hij zeker niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit welk perspectief? Ik vind het maar een saaie draver dat niets toevoegt aan Ajax
Man, Met een Ryodinho ga je in de CL de oorlog niet winnen. Het doel is overwinteren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:51 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee dat is hij zeker niet.
heeft meer acties op de flanken dan jullie sinds Richard Witschge gezien hebben.
Paar doelpunten en liet wel wat zien. Vliegensvlug sowieso. Aanwinst voor onze club en ook voor hunnie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:01 schreef Luni het volgende:
Ryo begon stormachtig bij Feyenoord, maar zakte daarna ver weg vond ik. Weet niet hoe hij het bij Bolton gedaan heeft?
Ben benieuwd.twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 11:04:28Zoals verwacht: Omar Elabdellaoui meldt zich vandaag bij #Feyenoord, volgens zijn vriend John Guidetti een absolute aanwinst reageer retweet
Het is van oorsprong zelfs een middenvelder geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopen dat die Omar een versterking is
Weet iemand zijn positie? Ik dacht een linksbuiten, maar volgens mij kan hij op verschillende posities uit de voeten.
Kans dat hij weer terug komt naar Feyenoord?quote:John Guidetti heeft na zijn spraakmakende avontuur bij Feyenoord nog steeds geen duidelijkheid over zijn toekomst, behalve dat die waarschijnlijk niet ligt bij Manchester City. De Zweedse spits verwelkomt de interesse van Galatasaray. 'Het is geweldig om te horen dat zo'n grote club geïnteresseerd is. Istanbul is een geweldige stad en Johan Elmander heeft zich steeds positief uitgelaten over Galatasaray.'
Kan het niveau daar totaal niet aan, 13 wedstrijden ofzo gespeeld en 2 assists ofzo en dat voor een buitenspeler. Fysiek is hij veel te zwak voor engeland en heeft niet de kwaliteiten om het op technisch gebied te laten zien.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:01 schreef Luni het volgende:
Ryo begon stormachtig bij Feyenoord, maar zakte daarna ver weg vond ik. Weet niet hoe hij het bij Bolton gedaan heeft?
Ik denk niet dat de kans groot is, hij traint nog niet eens toch? Die moet heel veel weer inhalen, die zit nog wel 2 maand aan de kant tot hij enige kans maakt op een paar minuutjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:45 schreef RvLaak het volgende:
Ik lees net op VI:
[..]
Kas dat hij weer terug komt naar Feyenoord?
Zo fanatiek dat hij was na vorig seizoen om een basisplaats af te dwingen bij City, lijkt me sterk dat hij niet traintquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kans groot is, hij traint nog niet eens toch? Die moet heel veel weer inhalen, die zit nog wel 2 maand aan de kant tot hij enige kans maakt op een paar minuutjes.
Hij zal misschien indivueel trainen maar volgens mij is hij nog niet hersteld!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo fanatiek dat hij was na vorig seizoen om een basisplaats af te dwingen bij City, lijkt me sterk dat hij niet traint
Hmm... Dat kan positief zijn voor Feyenoord. Gewoon weer huren, maar dan voor een lagere prijs. Hij is immers geblesseerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zal misschien indivueel trainen maar volgens mij is hij nog niet hersteld!
Denk niet dat Van Geel een speler wil die in oktober ofzo pas weer fit is. Maar als er eind augustus nog steeds geen transfer voor Guidetti in zit kan hij best wel eens komen ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:45 schreef RvLaak het volgende:
Ik lees net op VI:
[..]
Kans dat hij weer terug komt naar Feyenoord?
Ik blijf hopen op Super Gquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk niet dat Van Geel een speler wil die in oktober ofzo pas weer fit is. Maar als er eind augustus nog steeds geen transfer voor Guidetti in zit kan hij best wel eens komen ja.
Maargoed, Koeman wil ervaring en Feyenoord heeft een spits nodig. 1+1=2. Maar wie die ervaren spits gaat zijn?
Bulykin gelukkig niet. Misschien Vagner Lovequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk niet dat Van Geel een speler wil die in oktober ofzo pas weer fit is. Maar als er eind augustus nog steeds geen transfer voor Guidetti in zit kan hij best wel eens komen ja.
Maargoed, Koeman wil ervaring en Feyenoord heeft een spits nodig. 1+1=2. Maar wie die ervaren spits gaat zijn?
Vorig seizoen heeft hij ook niet alle wedstrijden meegedaan, toch is Feyenoord 2e geworden. In de wedstrijden waar hij wel meedeed, was hij belangrijk. Liever driekwart seizoen Guidetti dan een heel seizoen een middelmatige spits.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet, liever een spits die gewoon fit is.
Dat was ie ook lang niet alle wedstrijden hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft hij ook niet alle wedstrijden meegedaan, toch is Feyenoord 2e geworden. In de wedstrijden waar hij wel meedeed, was hij belangrijk. Liever driekwart seizoen Guidetti dan een heel seizoen een middelmatige spits.
We hebben geen cent te besteden, liever geen risico nemen met spelers die al maandenlang niet getraind hebben dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft hij ook niet alle wedstrijden meegedaan, toch is Feyenoord 2e geworden. In de wedstrijden waar hij wel meedeed, was hij belangrijk. Liever driekwart seizoen Guidetti dan een heel seizoen een middelmatige spits.
Maar ik heb dan ook geen verstand van voetbal
Da's dan wel weer een goed punt... Hoeveel schuld heeft Feyenoord nog? En kan dat helemaal afgelost worden dmv de CL inkomsten (indien ze verder komen dan de voorrondes)?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben geen cent te besteden, liever geen risico nemen met spelers die al maandenlang niet getraind hebben dus.
Dat is onduidelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een goed punt... Hoeveel schuld heeft Feyenoord nog? En kan dat helemaal afgelost worden dmv de CL inkomsten (indien ze verder komen dan de voorrondes)?
Jullie doel is overwinteren in de CL? Mag ik lachen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Met een Ryodinho ga je in de CL de oorlog niet winnen. Het doel is overwinteren.
Dat is zijn doelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jullie doel is overwinteren in de CL? Mag ik lachen?
Als we over 2 wedstrijden de betere zijn tegen Kiev, verdienen we al 2,1 miljoen. Voor Feyenoord een enorm bedrag. En dat is echt niet onmogelijk. Zo goed is Kiev niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is onduidelijk.
En CL inkomsten zullen ons nagenoeg uit de brand helpen gok ik zo. Maar dat is een haast onmogelijke opgave. De groepsfase van de EL halen is dat al, en daar verdien je geen reet mee.
Flink wat uitstekende spelers, gewoon een team dat de EL wel zou kunnen winnen bijvoorbeeld. Zijn ook al begonnen in de competitie. Ik acht ons redelijk kansloos.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als we over 2 wedstrijden de betere zijn tegen Kiev, verdienen we al 2,1 miljoen. Voor Feyenoord een enorm bedrag. En dat is echt niet onmogelijk. Zo goed is Kiev niet.
Nou nou.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Flink wat uitstekende spelers, gewoon een team dat de EL wel zou kunnen winnen bijvoorbeeld. Zijn ook al begonnen in de competitie. Ik acht ons redelijk kansloos.
Ach, gewoon counteren met onze Schaken en dan komt het wel goed. Bless.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Flink wat uitstekende spelers, gewoon een team dat de EL wel zou kunnen winnen bijvoorbeeld. Zijn ook al begonnen in de competitie. Ik acht ons redelijk kansloos.
Ik mag toch hopen dat Schaken heel snel een plek op de bank weet te bemachtigen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, gewoon counteren met onze Schaken en dan komt het wel goed. Bless.
Ik hoop dat die Omar wat is. Cisse-Fernandez-Goede Omar/Schaken kun je wel lekker counteren denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Schaken heel snel een plek op de bank weet te bemachtigen.
Denk ook wel dat we uit daar verliezen. Maar met Cisse, Schaken en Fernandez moet het zeker mogelijk zijn om op de counter een doelpuntje te maken. 3-2, 2-1 verliezen zou helemaal geen slechte uitslag zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals Koeman al zei, die ploegen zijn uit vaak nog beter.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk ook wel dat we uit daar verliezen. Maar met Cisse, Schaken en Fernandez moet het zeker mogelijk zijn om op de counter een doelpuntje te maken. 3-2, 2-1 verliezen zou helemaal geen slechte uitslag zijn.
Het is een goede tegenstander, maar ook weer geen Barcelona, kom op zeg. Dramaqueen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Tsja, als iemand Europees zijn ploegen altijd uitstekend voor de dag laat komen (tactisch) is het Koeman wel. Maar ik denk dat Kiev, ook helemaal gezien het tijdstip en het groot aantal veranderingen binnen de selectie, én te vroeg komt én gewoon een maatje of twee te groot is.
Ik spreek me niet uit over volgorde hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
AZ schat ik persoonlijk hoger in dan Heerenveen. Maar goed, ik schat 3 clubs; Ajax, PSV, en Fc Twente hoger in dan Feyenoord (Fc Twente heeft zich toch wel erg goed versterkt, zeker als Castaignos er nog bij komt), maar AZ, Heerenveen, en eventueel Vitesse schat ik even hoog of net iets minder hoog in als Feyenoord.
Feyenoord heeft sowieso een ontzettend goed middenveld met Vormer, Clasie en waarschijnlijk Immers, die ik misschien nog wel zie uitgroeien tot een nieuwe Bosvelt qua wedstrijdinstelling en speelstijl.
Heerenveen beter dan feijenoord? Ben je goed bij je paasei?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik spreek me niet uit over volgorde hoorNoemde ze random.
Az en Heerenveen schat ik toch wat hoger in dan Feyenoord, al mist Heerenveen nu toch wel wat spelers maar toch. Vitesse dacht ik ook aan, maar onbekende namen en presteren ook lang niet altijd zo best. Maar zal idd zeer gelijkwaardig zijn.
Groningen in normaal seizoen ook, maar die vielen erg tegen.
Amoah in de spitsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:33 schreef PIETR het volgende:
Heerenveen stelt helemaal niets voor joh, zonder die voorhoede
quote:Nog altijd traint Ron Vlaar mee met Feyenoord, steeds meer in onzekerheid levend over zijn nabije toekomst. Bij de Rotterdammerse club groeit de irritatie over Aston Villa, dat de aanvoerder eerst uitnodigde in Birmingham en vervolgens niets meer liet horen.
'Ron mag onderhand wel eens weten waar hij aan toe is, en wij ook', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Vooral naar Ron toe vind ik dit niet netjes. Als club vind ik dat je het moreel verplicht bent om enige duidelijkheid te scheppen richting een beoogde nieuwe speler. Nu leidt het alleen maar tot onduidelijkheid. Bij ons, maar ook bij Ron zelf. Die zit daar enorm mee in zijn maag, dat merk ik aan hem.'
'Als ik Ron was, zou ik zelf een deadline stellen. Ik heb begrepen dat zijn zaakwaarnemer dat ook gaat doen', aldus Van Geel in AD Sportwereld.
Koeman hekelt Villa
Ook Koeman hoopt snel op duidelijkheid. De oefenmeester liet gisteren weten zo snel mogelijk naar een vaste basiself te willen werken, maar de onzekerheid over Vlaars toekomst voorkomt dat voorlopig. 'Want ik wil zo langzamerhand wel weten waar ik aan toe ben. Als ik niet de zekerheid heb dat Ron blijft, ga ik in de laatste oefenwedstrijden spelen met een centrum zonder hem.'
'Het is leuk als je een speler uitnodigt en hem een positief gevoel geeft, maar het lijkt mij dat je de transfer vervolgens direct afrondt als je die speler écht wilt hebben', zei de Zaandammer gistermiddag. 'Zo duur is hij niet.'
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch? Gewoon met de Vrij en BMI spelen.
Wie zijn eigenlijk de back van Feyenoord? Ik kan er niet één verzinnen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef PIETR het volgende:
Popov staat daar back. Die draai je toch helemaal dol zeker.
Leerdam ja?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Leerdam en Ramsteijn speelde vorig seizoen tot zijn blessure ook LB
Ah oké. Dacht al, dan heb ik wat gemist.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doelde er op dat Leerdam op RB speelde en Ramsteijn op LB
Ja, dat is echt geen serieuze optiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
Indi en Nelom kunnen links. Mokotjo, Leerdam en Janmaat rechts. En dan nog de variant Ramsteijn of Tonny op links. Al vind ik die laatste niet echt relevant. Hij is links maar daar is ook alles mee gezegd.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
Janmaat zal in ieder geval blij zijn dat Timmeehhhhh niet meer speelt.
Dat kan Nelom ook, met wat meer zekerheid. Het kan wel, met Vilhena op links maar dan vind ik dat je gewoon 3-4-3 moet spelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef PIETR het volgende:
Tegen zwakkere tegenstanders is dat zeer zeker wel een serieuze optie. Zo krijg je veel meer voetballend vermogen in de ploeg.
Met 3 verdedigers gaan spelen moet je sowieso niet doen. Ook tegen zwakkere tegenstanders een te groot risicoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan Nelom ook, met wat meer zekerheid. Het kan wel, met Vilhena op links maar dan vind ik dat je gewoon 3-4-3 moet spelen.
Een typisch geval van 'het kan verkeren'..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Merkie het volgende:
Waarom is iedereen ineens zo gecharmeerd van Ramsteijn? Ik kan me vergissen hoor, maar ik dacht dat 99% van de users hier Ramsteijn wekelijks de slechtste man van het veld vond. Speelt mijn geheugen me nou parten of wat? Ik vond hem ook vrij dramatisch.
Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee van zijn capaciteiten als CV.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef Merkie het volgende:
Waarom is iedereen ineens zo gecharmeerd van Ramsteijn? Ik kan me vergissen hoor, maar ik dacht dat 99% van de users hier Ramsteijn wekelijks de slechtste man van het veld vond. Speelt mijn geheugen me nou parten of wat? Ik vond hem ook vrij dramatisch.
Benieuwd of de FSV nog met een aantrekkelijk reisaanbod komt. Was ook vergeten dat je een paspoort moet hebben, dat bedrag zou er dus voor mij nog eens bovenop komen. Twijfel.quote:Animo onder Feyenoord fans voor Kiev is enorm.
In het Algemeen Dagblad meldt een woordvoerder van reisbureau Buitenlandse Zaken dat de animo onder Feyenoord fans voor Dinamo Kiev - Feyenoord enorm is.
"Ik heb mijn telefoon al vier keer moeten opladen. De animo is echt geweldig. De beschikbaarheid in Kiev is echter dramatisch. Kiev is niet zo'n vakantiebestemming als Athene of Istanbul, maar daardoor zijn er ook minder vluchten.
Een vlucht kost nu al enkele honderden euro's. Zeker als je net terugkomt van vakantie schrikt die prijs sommige fans af."
Zou niet te lang twijfelen anders heb je je paspoort niet op tijd binnen. Heb hem zelf gisteren aangevraagd, woensdag wss ophalen. Maandag aanvragen was vrijdag ophalen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of de FSV nog met een aantrekkelijk reisaanbod komt. Was ook vergeten dat je een paspoort moet hebben, dat bedrag zou er dus voor mij nog eens bovenop komen. Twijfel.
Je kunt ook versneld, maar dan betaal je nog eens 40 eu extra.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:04 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Zou niet te lang twijfelen anders heb je je paspoort niet op tijd binnen. Heb hem zelf gisteren aangevraagd, woensdag wss ophalen. Maandag aanvragen was vrijdag ophalen.
Daarom ben ik dus ook gisteren al gegaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt ook versneld, maar dan betaal je nog eens 40 eu extra.
Die gozert kreeg toen toch rood tegen de joden?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 15:08:13Oud #Feyenoord verdediger Norichio Nieveld is op proef bij FC Zwolle. Nieveld kwam de afgelopen jaren uit voor Excelsior. reageer retweet
Vilhena back? Ik vind Vilhena een geweldig talent, maar toch niet als back..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef PIETR het volgende:
Heb je er al 4 dus. Mokotjo en Vilhena kunnen eventueel ook back
Volgens mij Groningen-thuisquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Die gozert kreeg toen toch rood tegen de joden?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 15:08:13Oud #Feyenoord verdediger Norichio Nieveld is op proef bij FC Zwolle. Nieveld kwam de afgelopen jaren uit voor Excelsior. reageer retweet
Stel je voor...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
Groot financieel nieuws vandaag om 4 uur op rijnmond.
Pim Plakband zal die 30 miljoen wel bij elkaar hebben.
Ja, Ondertussen hebben we al 40-45 keer gehoord dat de 30 miljoen toch echt bijna binnen was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voordat hij die 30 miljoen bij elkaar had?
O, dat wist ik niet. Ik hou dit topic in de gaten rond vier uur, en alvast van harte!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Ondertussen hebben we al 40-45 keer gehoord dat de 30 miljoen toch echt bijna binnen was.
Als je totaal niet weet waar het over gaat kan je maar beter niet mee willen praten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Ik hou dit topic in de gaten rond vier uur, en alvast van harte!![]()
(Gaat Feyenoord nu Twente leegkopen?)
Die 30 miljoen is om uit de financiële problemen te komen, niet om er weer keihard in te gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Ik hou dit topic in de gaten rond vier uur, en alvast van harte!![]()
(Gaat Feyenoord nu Twente leegkopen?)
Dankie. Iek begraip.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die 30 miljoen is om uit de financiële problemen te komen, niet om er weer keihard in te gaan.
Klopt, tackle op de knie van Van der Laak. In het stadion dacht ik dat 't niets was maar thuis in de herhaling schrok ik me echt kapot van die tackle. Echt bijna een Bouaouzannetje.quote:
Volgens mij daarvoor of daarna werd er nog zo'n horrortackle ingezet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, tackle op de knie van Van der Laak. In het stadion dacht ik dat 't niets was maar thuis in de herhaling schrok ik me echt kapot van die tackle. Echt bijna een Bouaouzannetje.
[ afbeelding ]
Echt bizar maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij daarvoor of daarna werd er nog zo'n horrortackle ingezet.
RTV du Rijnmonde?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
Ah. Blokland schuift zo aan. Lijkt me duidelijk dan.
Hoe laat? Zit Tour te kijken.. Wat ik al niet af kan kijken door Dordt - Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
Ah. Blokland schuift zo aan. Lijkt me duidelijk dan.
Geen idee, tussen 4 en 5.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe laat? Zit Tour te kijken.. Wat ik al niet af kan kijken door Dordt - Feyenoord.
Dit seizoen zit Nieveld zonder club, aangezien zijn contract bij Feyenoord niet werd verlengdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Is Nieveld transfervrij of krijgen we nog een opleidindingsvergoeding van een paar tientjes?
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 16:21:33,, Pim #Blokland bevestigt inderdaad bij #Rijnmond dat de #VvF de 30 mln. binnen hebben voor #Feyenoord." reageer retweet
Gewoon een verkapte lening, ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Maar die 30 miljoen is toch geen gratis geld? Alles moet toch terug betaald worden?
Dat is onjuist. Een citaat van Blokland die op verschillende manieren geïnterpreteerd kon worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef Maastoren het volgende:
Volgens mij MOET Feyenoord die aandelen binnen een bepaalde termijn terugkopen. Tenminste ik dacht dat ze dat zeiden bij die forumavond van de Varkenoordgroep.
Ok. Zullen vast wel afspraken over gemaakt zijn lijkt mij?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Een citaat van Blokland die op verschillende manieren geïnterpreteerd kon worden.
Maar ik neem aan met minder kosten aan interest e.d.? Gezien het aandelen zijn die verplicht terug gekocht moeten worden toch?quote:
Precies, ze zijn er op deze manier oneindig veel beter vanaf dan via een bank ofzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik neem aan met minder kosten aan interest e.d.? Gezien het aandelen zijn die verplicht terug gekocht moeten worden toch?
Maar dat geeft normaal toch wel een tonnetje of wat per jaar op aangezien je die rente dan niet meer hoeft te betalen?
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 16:29:34VVF heeft schriftelijk vast laten leggen wat #Feyenoord mag uitgeven aan versterkingen. Blokland beaamt de noodzaak vd komst van een spits reageer retweet
Ah, I get it. Niets mis mee dan zo op het oog.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, ze zijn er op deze manier oneindig veel beter vanaf dan via een bank ofzo.
Keurig toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 16:29:34VVF heeft schriftelijk vast laten leggen wat #Feyenoord mag uitgeven aan versterkingen. Blokland beaamt de noodzaak vd komst van een spits reageer retweet
In een risico onderneming zoals betaald voetbal kost lenen je wel 7%+ dan spreek je over een aardig bedrag, ik meen dat v/d Herik 11% kreeg voor zijn uitstaande leningenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik neem aan met minder kosten aan interest e.d.? Gezien het aandelen zijn die verplicht terug gekocht moeten worden toch?
Maar dat geeft normaal toch wel een tonnetje of wat per jaar op aangezien je die rente dan niet meer hoeft te betalen?
Tegen Barendrecht stond ie toch ook LB.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:32 schreef Caland het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tony linksachter een hersenscheet van Koeman is.
Ik denk dat sinds de komst van Van Geel er nu verstandiger beleid wordt gevoerd. De VvF moet zich niet teveel met het beleid gaan bemoeien. Ontkom je natuurlijk niet aan als je 49% vd aandelen uit handen geeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Keurig toch?
De laatste keer dat er de vrije hand in de uitgaven was resulteerde dat in een schuld van ¤ 42.000.000
Blijkbaar ziet hij het niet zitten in Nelom en Goossens...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:32 schreef Caland het volgende:
AMC is hij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:32 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |