quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef Fok-it het volgende:
Returns zijn 7-8 augustus, voor diegene die het vroeg
Ok thanks, dan mogen die fokkers wel opschieten met mijn scquote:
En ze hebben geloof ik 26 spitsen rondlopen waar Feyenoord alleen van kan dromen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef Slobeend het volgende:
Die Kranjcar van Spurs speelt tegenwoordig ook bij Kiev.En Kiev is al bezig met de competitie, dus daar hebben ze al een voorsprong in.
twitter:Feyenoord_Stats twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 12:26:12Meest waardevolle spelers zijn: Andriy Yarmolenko (A), Brown Ideye (A), Vukojevic (M), Veloso (M), Kranjcar (M) en Milevskiy (A) reageer retweet
We zijn ook zeker niet kansloos. Toch had ik liever Kopenhagen of Panathinaikos gehad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Ach mannen, kansloos om nu al te gaan roepen dat we kansloos zijn.
We moeten daar gelijk spelen, en thuis moeten we er als 1 man achter staan.
Doelpuntje maken daar zou nice zijn.
We moeten niet blindstaren naar namen van spelers, ik kan mij goed herinneren dat Kopenhagen een tijd geleden aardig partij gaf tegen Barca. We moeten maar zo denken, als Ajax kan winnen van Kiev, moeten wij dat ook kunnen met een heksenketel van een publiek erachter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zijn ook zeker niet kansloos. Toch had ik liever Kopenhagen of Panathinaikos gehad.
Als je van Kiev verliest moet je alsnog voorronde spelen voor E.L hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Al het CL geld naar Amsterdamnice.
Geen probleem toch jongens, lekker beetje in de EL ballen en daar ver komen. Gun ik Feyenoord wel.
Serieus? Nee toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van Kiev verliest moet je alsnog voorronde spelen voor E.L hoor.
Barca.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
We moeten niet blindstaren naar namen van spelers, ik kan mij goed herinneren dat Kopenhagen een tijd geleden aardig partij gaf tegen Barca. We moeten maar zo denken, als Ajax kan winnen van Kiev, moeten wij dat ook kunnen met een heksenketel van een publiek erachter.
Pas als je deze ronde overleeft ben je verzekerd van groepsfase ELquote:
Dat is wel zwaar fucked up zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas als je deze ronde overleeft ben je verzekerd van groepsfase EL
We hoeven niet een paar keer te winnen. Die miljoenen, die moeten we hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jammer voor Feyenoord natuurlijk, maar eerlijk gezegd is de ploeg ook meer op zijn plaats in de Europa League. Kunnen ze in ieder geval een aantal keer winnen.
Gelukkig is Feyenoord Europese topquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Wat doen we nou moeilijk, alsof Kiev een europese topper is man, doe toch eens normaal, is ook een middelmatig ploegje, maar heeft wel wat aardige namen rondlopen maar dat zegt niks.
Wie zegt dat dan? Doe niet zo bladmongool.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord Europese top
Inderdaad, we zijn écht niet kansloos. In de praktijk is elk team die wij konden loten beter dan ons, nu moeten wij maar laten zien dat we ze kunnen pakken, of dat nou Kiev of Fenerbache is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Wat doen we nou moeilijk, alsof Kiev een europese topper is man, doe toch eens normaal, is ook een middelmatig ploegje, maar heeft wel wat aardige namen rondlopen maar dat zegt niks.
Dit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord Europese top
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef satecl het volgende:
Fuck it.. Ik ga bier drinken en me niet meer druk maken.. Kut CL!
Hij heeft wel gelijk, normaal gesproken zonder fatsoenlijke spits word je als Feyenoord zijnde overklast. Alleen de thuiswedstrijd mogen we hopen op een goed resultaatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Doe niet zo bladmongool.
Ja en? Met die mentaliteit van 'oh het word toch niets' kan je beter thuisblijven, dan word het namelijk ook niets. Wij hadden in 2002 kwalitatief gezien ook niets te zoeken in Milaan, en eigenlijk ook niet tegen Dortmund.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, normaal gesproken zonder fatsoenlijke spits word je als Feyenoord zijnde overklast. Alleen de thuiswedstrijd mogen we hopen op een goed resultaat
In 2002 werden we ook afgedroogd door ploegen als Sparta Praag en Spartak Moskou meen ik me te herinneren..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en? Met die mentaliteit van 'oh het word toch niets' kan je beter thuisblijven, dan word het namelijk ook niets. Wij hadden in 2002 kwalitatief gezien ook niets te zoeken in Milaan, en eigenlijk ook niet tegen Dortmund.
Doe de groeten aan mijn moeder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:37 schreef satecl het volgende:
Fuck it.. Ik ga bier drinken en me niet meer druk maken.. Kut CL!
ok man!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef Devv het volgende:
Met Guidetti, Kuijt of Castaignos in de spits hadden jullie misschien nog een kans gemaakt.
Joh, verdwijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:49 schreef Devv het volgende:
Het is op zich wel zonde, want je had zomaar even een paar miljoen bij kunnen schrijven op je rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |