Nehh, past niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Als ik aangeef dat ik jou als persoonlijke mod wil, kom ik dan ook in je onderschrift?
Ooja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:33 schreef Happel het volgende:
De mods zijn er weer, dus iedereen verschuilt zich.
Bullshit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
This just in:
Herkenbaarheid DM'de me zojuist. Dat meisje heeft helemaal geen kwade intenties gehad hier en ik vind de manier hoe ze hier aangepakt is dan ook buiten proporties gasten. Jullie lopen steeds te kankeren dat ik een zeikerd ben omdat ik klaag over het niveau dat hier omlaag geflikkerd is door alle newbies, en dat ik beter kan accepteren dat ze hier zijn omdat ze toch niet meer zullen vertrekken...
Well, good job en dat hebben jullie zelf uitermate goed gedaan (Hoi Steven). Dat meisje kwam hier gewoon met de intentie leuk mee te posten nu haar 'vaste' slowchattopic gesloten was en probeerde haar Fok!-horizon te verleggen. Om iemand op haar uiterlijk te pakken is al 'laag', maar om het te doen op zo'n manier terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is (zoals Paon die het echt aan zichzelf te danken heeft). Tja, het is niet mijn stijl zegmaar. Kan je nagaan: übermongool HMF vindt iets 'ver' gaan.
Dus, wat mij betreft is ze hartstikke welkom. Heb haar nog wat tips meegegeven hoe ze zich moet gedragenen dan komt het helemaal goed. Sowieso mogen hier wat mij betreft wat meer vrouwen komen, fucking sausagefest. Waar is de tijd dat BrandX, Yvonne, Jojoortje, Dromenvangertje etc. meeposten in de slowchat...
Dus.
Tragischquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:38 schreef AFCNiels het volgende:
Levensgevaarlijk zo'n Batman-première.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)premiere-in-VS.dhtml
Op de tc?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik heb een keer met jou op de tc gezeten weetjenog
De tijd van onbezorgdheid is voorbij, vandaag begint de lange (nieuwe?) weg naar morgen...quote:
Ik heb hier geen grote bek gehad? Ik begrijp echt niét hoe je daar aan komt. Ben altijd een grote lobii voor iedereen man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bullshit.
Iedereen mag hier meeposten, als je een beetje wordt aangepakt en je kaatst terug is er niks aan de hand. Maar niet eerst een grote bek opzetten en dan gaan janken. En kap jij eens met het geweten van iedereen te willen spelen.
Same here. Ik lag onschuldig op de bank tv te kijken mang, de hele bende gemistquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GVD ik ben WEER een avondje weg en gelijk is 't weer een grote teringbende hier.
Zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, klopt ja![]()
Was toen wel gezellig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |