Dat wist de dader niet want die had de film nog niet gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:32 schreef Graslul het volgende:
Kunnen we straks weer kijken hoe schijnheilig die acteurs van deze film hun medeleven gaan betuigen. Dat er in die film een veelvoud aan kogels worden afgevuurt word dan even vergeten.
Dat 9 van de 10 amerikanen een gun heeft, klopt idd geen bal van hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, als je het zo neerzet snap ik wat je wil zeggen.
WTF. Ik snap dat soort mensen nietquote:Geruchten over een 15e dode bleken onjuist. Een man deed zich voor als politiecommissaris tegenover lokaal radiostation.
by Redactie NU.nl 12:36 PM
Slaat nergens op inderdaad. Meten met 2 maten. Als er in Afrika een heel dorp wordt uitgemoord of er in Syrië weer een massaslachting plaatsvindt wordt er ook geen extra journaal ingelast.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Extra journaals op Nederland 2. Beetje overtrokken imho...
Nee lekker vergelijkbaar ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Slaat nergens op inderdaad. Meten met 2 maten. Als er in Afrika een heel dorp wordt uitgemoord of er in Syrië weer een massaslachting plaatsvindt wordt er ook geen extra journaal ingelast.
Vind ik geen probleem, maar doe dat nu dan ook niet.
De situatie is anders ja. Maar 2000 doden door een massaslachting is dus geen reden voor een extra journaal en 15 doden door een schietpartij wel? Leg me eens uit....quote:
Voor zover ik kan ontdekken; ja, maar nog maar één keer uitgevoerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:50 schreef Travel. het volgende:
Trouwens, directe vraag, maar hebben ze de doodstraf in die staat? En amateur filmpje op CNN!
En ik wilde aangeven dat dit gemiddelde niets zegtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat 9 van de 10 amerikanen een gun heeft, klopt idd geen bal van hoorMaar 't is wel degelijk een gemiddeld cijfer, dat 88 guns per 100 inwoners.
Nou stel dat deze slachting niet in de VS maar in Zuid-Amerika, Mexico of in een ander niet Westers land (Israël is westers) plaats gevonden had, dan was er ook geen extra journaal. Kan je hypocriet vinden maar we hebben geen band met dat soort landenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De situatie is anders ja. Maar 2000 doden door een massaslachting is dus geen reden voor een extra journaal en 15 doden door een schietpartij wel? Leg me eens uit....
Dan zal de tweede wel volgen. Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor zover ik kan ontdekken; ja, maar nog maar één keer uitgevoerd.
En ook op FOK!
omdat een acteur een pistool afvuurt in een film betekent natuurlijk niet dat hij zelf ook mensen wil dood schieten, mongoolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:32 schreef Graslul het volgende:
Kunnen we straks weer kijken hoe schijnheilig die acteurs van deze film hun medeleven gaan betuigen. Dat er in die film een veelvoud aan kogels worden afgevuurt word dan even vergeten.
Ze zijn daar al een tijdje bezig om de doodstraf af te schaffen, maar nog niks officieels dacht ik.quote:
Dat lijkt mij dan ook meer voor het gevoel van veiligheid voor die bezoekersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreemd dat er dan direct gedacht wordt aan extra beveiliging in andere bioscopen. 't is een eenmansactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |