Dus elke groep van 100 inwoners heeft gezamenlijk exact 88 wapens. Bizarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een exact getal. Heeft niets met gemiddelde te maken.
Zal mij niets verbazen als het een religieus gerelateerde actie was. 'Dark Knight rises' enz. Er zijn religieuze gekken die dit aangrijpen om het kwaad (Dark Knight)/illuminatie/ insert anything te bestrijden en geloven dat ze iets goed doen ook nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
2 gemaskerde mannen. Gezellig weer
In welke hoek moet dit nou weer gezocht worden?
88,8quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus elke groep van 100 inwoners heeft gezamenlijk exact 88 wapens. Bizar
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Een man en vrouw zijn in het ziekenhuis, maar weten niet waar hun 7-jarige zoon is, die bij hen was in de bioscoop.
een 7-jarige mee naar zo'n film?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Een man en vrouw zijn in het ziekenhuis, maar weten niet waar hun 7-jarige zoon is, die bij hen was in de bioscoop.
En DAT is wat je daaruit pikt?quote:
16quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef Ener-G het volgende:
Ik gok dat die bioscoop wel meerdere zalen heeft
Lijkt me ook..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die mag niet eens naar binnen bij een Batman film lijkt me.
een van de dingen ja..quote:
Die krijgt wel een speciale behandeling ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
Hopelijk hebben ze die dader eerst even per ongeluk laten vallen en de deur per ongeluk tegen 'm aan geslagen....
Wat een idioot.
Het schijnt dat meerdere mensen zich als Batman of een andere character hadden verkleed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef FredVleespet het volgende:
Dader droeg een gasmasker en kogelvrijvest. Zo word je natuurlijk niet raar aangekeken als je bij die film binnenkomt![]()
[ afbeelding ]
Nou inderdaad..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
Hopelijk hebben ze die dader eerst even per ongeluk laten vallen en de deur per ongeluk tegen 'm aan geslagen....
Wat een idioot.
wat dacht je van de Olympische Spelen dalijk...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus.
Moet wel zeggen dat een première van een film een goed doelwit is als je veel slachtoffers wilt maken. Verbaast me dat het niet vaker voorkomt.
De veiligheidsmaatregelen zijn natuurlijk totaal niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef marcel-o het volgende:
wat dacht je van de Olympische Spelen dalijk...
Ag dat zegt niks. Is er iets tijdens het EK gebeurd? Nee. Altijd weer die paniekzaaierij voor een groot evenementquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wat dacht je van de Olympische Spelen dalijk...
Mmm, als je het zo neerzet snap ik wat je wil zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus elke groep van 100 inwoners heeft gezamenlijk exact 88 wapens. Bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |