Yeps! Dat heb je heel goed onthoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef belle1608 het volgende: * belle1608 maar eens op gaat staan, zometeen cachen met mijn ouders in Zoetermeer zal zwaaien MM (jij woont toch in Zoetermeer?)
Dat hoop ik niet maar nu hadden ze de vakanties al gepland. Ik hoor het ze nog zo zeggen; wij kunnen wel 2 weken zonder elkaar. Maar geen dag langer dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe.. je dacht toch niet dat belle nog een keer wegging zonder merlijn
ze moestenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet maar nu hadden ze de vakanties al gepland. Ik hoor het ze nog zo zeggen; wij kunnen wel 2 weken zonder elkaar. Maar geen dag langer dus.
Zal me gauw verstoppenquote:
valt ook niet op... zo'n bult!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zal me gauw verstoppen
(Onder t dekbed... Verder kom ik ff niet)
Disney heb ik gister pas geboektquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet maar nu hadden ze de vakanties al gepland. Ik hoor het ze nog zo zeggen; wij kunnen wel 2 weken zonder elkaar. Maar geen dag langer dus.
Nee joh, zit gewoon een kameel in m'n bed! Dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt ook niet op... zo'n bult!!
Dat kan, maar vanwege andere redenen kan ik het ook met mensen die ik nog nooit gezien heb en dat vindt hij oneerlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Kwestie van de persoon (ontvanger) goed kennen of goed kunnen inschatten.
Ohhhh das best wel dichtbijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:18 schreef belle1608 het volgende:
Ik zal zwaaien MM & Scorpie, ga naar het Westerpark ofzo?
toch heeft het wel vaak met inschatten van personen te maken.. plus vrouwen zijn er gewoon beter in..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:18 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat kan, maar vanwege andere redenen kan ik het ook met mensen die ik nog nooit gezien heb en dat vindt hij oneerlijk
quote:
die heeft 2 bultenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee joh, zit gewoon een kameel in m'n bed! Dat weet toch iedereen
M'n boven en m'n onderkant mogen best door voor 2 aparte bulten op t moment hoorquote:
google maar op barefoot . jan weigert om zn sandalen aan twee trekken.quote:
Graag!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]goedemorgen JK
Nog een bakkie koffie?
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:26 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Jammer dat je er bent, nu moet ik me weer gedragen.
Nee, ik heb belle weer genoeg geplaagd voorlopig.quote:
Dat voorlopig ook echt whahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, ik heb belle weer genoeg geplaagd voorlopig.
ik weet wel wat barefoot is..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
google maar op barefoot . jan weigert om zn sandalen aan twee trekken.
Bah, niet leuk!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben financiele shit aan het uitzoeken. Als die belastingdienst nou eens op zou schieten!
Zin welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:58 schreef JK1982 het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond bij mij in de tuin onkruid te komen wieden?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:00 schreef dolfina-chica het volgende:
whahahahaha... jk... ik wel op afstand.. jij post foto.. ik vertel wat onkruid is
quote:
* Ireth haakt inquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:58 schreef JK1982 het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond bij mij in de tuin onkruid te komen wieden?
Die heb ik ook! Wat een *piep*zooi is dat zeg! Ut valt niet uit te roeien en blijft zelfs na pure roundup nog overeind staan!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:02 schreef JK1982 het volgende:
Hè jammer weer.. moet ik het toch weer zelf doen.
Er staat vanalles, van graspollen tot paardebloemen en de ergste: heermoes.
Voor die laatste moet ik even speciaal gif kopen, wat een klerezooi is dat zeg..
welke?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaan we cammen?
Edit: laat ook maar.. ben nog steeds een bepaald MI niet kwijt..
ik vond het wel grappig, omdat ik zelf hardloop, en jan me regelmatig wil imiteren. Dit keer dus zonder sandalen .. hij heeft de hele weg zonder schoenen gelopenquote:
ow zo.. die link had ik niet gelegd..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig, omdat ik zelf hardloop, en jan me regelmatig wil imiteren. Dit keer dus zonder sandalen .. hij heeft de hele weg zonder schoenen gelopenmaf kind...
Je schijnt iets te moeten hebben waar het stofje MCPA in zit..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Wat een *piep*zooi is dat zeg! Ut valt niet uit te roeien en blijft zelfs na pure roundup nog overeind staan!
Iets met groenige drabquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
welke?
heb zoveel mi's achter gelaten
Tsja....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig, omdat ik zelf hardloop, en jan me regelmatig wil imiteren. Dit keer dus zonder sandalen .. hij heeft de hele weg zonder schoenen gelopenmaf kind...
hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je schijnt iets te moeten hebben waar het stofje MCPA in zit..
Roundup werkt inderdaad totaal niet, maar dat spul wel.
Zag gisteren een doosje bij de Welkoop staan, voor ¤ 31,95
[..]
Iets met groenige drab
je hebt ook het blotevoetenpad met allerlei verschillende ondergronden in oa heerlenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow zo.. die link had ik niet gelegd..
maar zo maf is het niet... het is mega goed voor de voeten om op blote voeten te lopen van tijd tot tijd.
jammer alleen dat het weer niet helemaal mee werkt ervoor, maar hij geeft zelf wel aan als het koud wordt.
Geen foto's nu zo vlak voor de lunch graag.quote:
Too late.. Ik heb sowieso al geen trek meer..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen foto's nu zo vlak voor de lunch graag.![]()
wij maakte in de lente/zomer altijd 1 op schoolplein... leuk joh met kleintjes!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:16 schreef belle1608 het volgende:
[..]
je hebt ook het blotevoetenpad met allerlei verschillende ondergronden in oa heerlen
maar vast ook op andere plaatsen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen foto's nu zo vlak voor de lunch graag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Ik weet nog dat mijn neefje gras eng vond toen we hem op het grasveld legden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij maakte in de lente/zomer altijd 1 op schoolplein... leuk joh met kleintjes!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]Die zit op het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
voelt ook heel eng.. als je niet weet wat het is..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn neefje gras eng vond toen we hem op het grasveld legden.
wel grappig dat je hem toch WEL open maakt..quote:
Er zijn niet veel plaatjes die mijn eetlust kunnen bederven dus ik durfde wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wel grappig dat je hem toch WEL open maakt..
Nou, ik doe het niet hoor.. Ook al is de trek al over..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Er zijn niet veel plaatjes die mijn eetlust kunnen bederven dus ik durfde wel.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik doe het niet hoor.. Ook al is de trek al over..
* JK1982 in de lotushouding bovenop z'n bureau gaat zitten om zelfbeheersing te oefenen..quote:
je bent wel nieuwsgierig.. je bent wel nieuwsgierig... je bent wel nieuwsgierig!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 in de lotushouding bovenop z'n bureau gaat zitten om zelfbeheersing te oefenen..
Oooohhmmmm....
Ik werk gewoon 5 dagen per week lieverd.. Daarom is die tuin ook nog niet klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je bent wel nieuwsgierig.. je bent wel nieuwsgierig... je bent wel nieuwsgierig!!!
trouwens, wat doe jij boven op je bureau.. je zou onkruid wieden
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik werk gewoon 5 dagen per week lieverd.. Daarom is die tuin ook nog niet klaar
tijd om vakantie dagen op te nemen.. na weekend wordt het weer lekker weer...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik werk gewoon 5 dagen per week lieverd.. Daarom is die tuin ook nog niet klaar
nee, dat doe je zelfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.En dan stel ik het uit naar het weekend maar die vult zich automatisch vanzelf al vol.
Ik mag nooit mee met de uitjes van mijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef DJMO het volgende:
it's gonna be a long, long day ...heeft bedrijfsuitje dus is pas laat thuis
gewoon 24 uur heeft vrijdag 20juli...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef DJMO het volgende:
it's gonna be a long, long day ...heeft bedrijfsuitje dus is pas laat thuis
Klopt, in het weekend heb ik allerlei andere dingen.. Had ik maar een appartementje..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.En dan stel ik het uit naar het weekend maar die vult zich automatisch vanzelf al vol.
Ssstt..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tijd om vakantie dagen op te nemen.. na weekend wordt het weer lekker weer...
je vergeet wat.. jij werkt tussen het fokken door bedoel je
ben met mijn ex een keer meegeweest, daarna mocht ik niet meer mee.. ik was te bij de hand.. hij werkte toen der tijd in de beton.. mannen onder elkaar.. bij de hand en pervers.. ik had ze stuk voor stuk stil...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik mag nooit mee met de uitjes van mijn. Zwaar irritant is dat altijd.
Ze doen altijd leuke dingen... zucht. Veel sterkte met Jan.
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben met mijn ex een keer meegeweest, daarna mocht ik niet meer mee.. ik was te bij de hand.. hij werkte toen der tijd in de beton.. mannen onder elkaar.. bij de hand en pervers.. ik had ze stuk voor stuk stil...
vonden ze niet grappig..
leidinggevende zei volgende dag: "dat wijffie van jou... niemand heeft mij ooit stil gekregen, maar dat wijffie van jou is een snelle, laat haar volgende keer maar thuis, want anders sta ik weer met mijn bek vol tanden"
ruilen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, in het weekend heb ik allerlei andere dingen.. Had ik maar een appartementje..
maar vanmiddag is het rustig?quote:[..]
Ssstt..![]()
Nee, valt wel mee hoor. Op zich is het hier behoorlijk druk, dus ik kan het me niet permitteren om té vaak op Fok te zitten..
Nèh... jij zit toch ergens helemaal in Schubbekutteveen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ruilen?
[..]
maar vanmiddag is het rustig?
ja, vlakbij 't groene drabquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nèh... jij zit toch ergens helemaal in Schubbekutteveen?
quote:
Hey meid!quote:
Gadverredamme.. ik vraag wel of ik bij Jaleesa in mag trekken, volgens mij heeft die ook een appartement (met een redelijk mooi uitzichtquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey meid!
Alles wel daar?
[..]
Gadverredamme.. ik vraag wel of ik bij Jaleesa in mag trekken, volgens mij heeft die ook een appartement (met een redelijk mooi uitzicht)
mogguh!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mogguh!!!Niet stoken jah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag dat er onder deze spoiler geen foto stond, dus daar dorst ik wel op te klikken![]()
oops dat had ik anders moeten doen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niet stoken jah..![]()
Zag dat er onder deze spoiler geen foto stond, dus daar dorst ik wel op te klikken
Bij ons (ING) is het helemaal afhankelijk van het soort 'uitje'. Soms mag de partner mee, soms zelfs het hele gezin. Maar vanavond gaat het alleen om ons teamquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
die heb ik net even flink gekortwiektquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe kleuren in MyAt maar irritant..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef Rucky het volgende:
Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren!
Ik weet nog niet wat ik ervan vind eerst maar even lunchen.
Hey kalequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
die heb ik net even flink gekortwiekt![]()
-edit-
[ afbeelding ]
Ahjoh dat went wel!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe kleuren in MyAt maar irritant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |