Yeps! Dat heb je heel goed onthoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef belle1608 het volgende: * belle1608 maar eens op gaat staan, zometeen cachen met mijn ouders in Zoetermeer zal zwaaien MM (jij woont toch in Zoetermeer?)
Dat hoop ik niet maar nu hadden ze de vakanties al gepland. Ik hoor het ze nog zo zeggen; wij kunnen wel 2 weken zonder elkaar. Maar geen dag langer dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe.. je dacht toch niet dat belle nog een keer wegging zonder merlijn
ze moestenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet maar nu hadden ze de vakanties al gepland. Ik hoor het ze nog zo zeggen; wij kunnen wel 2 weken zonder elkaar. Maar geen dag langer dus.
Zal me gauw verstoppenquote:
valt ook niet op... zo'n bult!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zal me gauw verstoppen
(Onder t dekbed... Verder kom ik ff niet)
Disney heb ik gister pas geboektquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet maar nu hadden ze de vakanties al gepland. Ik hoor het ze nog zo zeggen; wij kunnen wel 2 weken zonder elkaar. Maar geen dag langer dus.
Nee joh, zit gewoon een kameel in m'n bed! Dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt ook niet op... zo'n bult!!
Dat kan, maar vanwege andere redenen kan ik het ook met mensen die ik nog nooit gezien heb en dat vindt hij oneerlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Kwestie van de persoon (ontvanger) goed kennen of goed kunnen inschatten.
Ohhhh das best wel dichtbijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:18 schreef belle1608 het volgende:
Ik zal zwaaien MM & Scorpie, ga naar het Westerpark ofzo?
toch heeft het wel vaak met inschatten van personen te maken.. plus vrouwen zijn er gewoon beter in..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:18 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat kan, maar vanwege andere redenen kan ik het ook met mensen die ik nog nooit gezien heb en dat vindt hij oneerlijk
quote:
die heeft 2 bultenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee joh, zit gewoon een kameel in m'n bed! Dat weet toch iedereen
M'n boven en m'n onderkant mogen best door voor 2 aparte bulten op t moment hoorquote:
google maar op barefoot . jan weigert om zn sandalen aan twee trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |