quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:35 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten, Mikey doe de groeten aan die lelijkerd
Heb jij op school gezeten ja?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan altijd lekker uitgebreid gaan eten voor de neus van die turken kindjes uit de klas.
Broodjes ham op ze gooien in de pauze.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan altijd lekker uitgebreid gaan eten voor de neus van die turken kindjes uit de klas.
Is dat weer niet wat overdreven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Broodjes ham op ze gooien in de pauze. _O\
Die knoflook geur die ze verspreiden is soms niet te harden inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bleef er altijd maar uit de buurt. Ik heb sowieso al het idee dat een slechte mondhygiëne wat vaker voorkomt onder Moslims. Maar tijdens rammedan was die stank al helemaal niet meer te harden.
een schaap slachten voor een feestje niet dan?quote:
Ja maar op een volle vluchtelingen boot is er niet echt kans om te douchen pikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die knoflook geur die ze verspreiden is soms niet te harden inderdaad.
Net als Negers die net uit Afrika komen die stinken ook altijd zo erg.
Je eet zelf toch ook gewoon vlees?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een schaap slachten voor een feestje niet dan?
quote:
Als ze het elke jaar toe lieten, dan verdienen ze het ook gewoon.quote:
Maar niemand slacht het zelf nu. Gaan naar boerderij en zij doen dan gewoon alles.quote:
Niet meer schapie slachten op het balkonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze het elke jaar toe lieten, dan verdienen ze het ook gewoon.
[..]
Maar niemand slacht het zelf nu. Gaan naar boerderij en zij doen dan gewoon alles.
Heeft mijn vader nooit gedaan. Alleen een gozer vertelde wel ooit aan me, dat zijn vader het in de douche deed. Maar geloofde er niets van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet meer schapie slachten op het balkon
Een keer bij me keel gepakt meer niét.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze het elke jaar toe lieten, dan verdienen ze het ook gewoon.
[..]
Maar niemand slacht het zelf nu. Gaan naar boerderij en zij doen dan gewoon alles.
jij bent egt een boefje hihiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een keer bij me keel gepakt meer niét.
Ach joh, herinnert dat beest zich toch niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schaap slachten is prima maar doe het dan op de meest pijnloze manier.
En dus niet ritueel. Want dat die diertjes extra pijn hebben omdat de mensheid zo nodig weer een of ander geloof regeltje moet volgen is natuurlijk gewoon barbaars.
Ben er wel mee eens, maar is het echt bewezen dat nieuwe manier veel minder pijnlijk is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schaap slachten is prima maar doe het dan op de meest pijnloze manier.
En dus niet ritueel. Want dat die diertjes extra pijn hebben omdat de mensheid zo nodig weer een of ander geloof regeltje moet volgen is natuurlijk gewoon barbaars.
vergassen net als met die kutjoden uit 1940-1945quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben er wel mee eens, maar is het echt bewezen dat nieuwe manier veel minder pijnlijk is?
Hoe test je zo iets uit?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben er wel mee eens, maar is het echt bewezen dat nieuwe manier veel minder pijnlijk is?
Ja dat weet ik ook niet, daarom was ik er benieuwd naar.quote:
Maar dat ritueel niet de juiste manier is natuurlijk wel duidelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet, daarom was ik er benieuwd naar.
Ja maar dat gebeurt bijna niet meer. Al die (Turkse) slagers vlees in Nederland komen van een Nederlandse leverancier. Alleen verschil is dat, dan een Imam erbij staat. Moet ook gewoon toegeven dat slagers van niet Nederlands afkomst vaak gewoon slecht zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat ritueel niet de juiste manier is natuurlijk wel duidelijk.
Tenzij het door een echte slager gebeurd. Die weet wel hoe je een slagader in 1 keer kapot krijgt maar als Hamiet van drie hoog achter het doet reken maar dat het beestje nog wel een tijdje levend is.
Lekker boeiend manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat ritueel niet de juiste manier is natuurlijk wel duidelijk.
Tenzij het door een echte slager gebeurd. Die weet wel hoe je een slagader in 1 keer kapot krijgt maar als Hamiet van drie hoog achter het doet reken maar dat het beestje nog wel een tijdje levend is.
Ja dieren moet niet lijden vanwegen een geloof.quote:
is de doner wel gewoon open?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt bijna niet meer. Al die (Turkse) slagers vlees in Nederland komen van een Nederlandse leverancier. Alleen verschil is dat, dan een Imam erbij staat. Moet ook gewoon toegeven dat slagers van niet Nederlands afkomst vaak gewoon slecht zijn.
Ja.quote:
Dieren moeten gewoon geen pijn lijden. Geloof of niet. Daar zal iedereen mee eens zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dieren moet niet lijden vanwegen een geloof.
Niet helemaal waar ik zou graag schoenen hebben van krokodillen leer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dieren moeten gewoon geen pijn lijden. Geloof of niet. Daar zal iedereen mee eens zijn.
Lacoste schoenen zijn niet van krokodillen leer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar ik zou graag schoenen hebben van krokodillen leer.
Die troep moet ik niet hebben..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lacoste schoenen zijn niet van krokodillen leer.
Niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die troep moet ik niet hebben..
Nee de ecte eckte zo als deze
[ afbeelding ]
Alleen omdat het een turk is?quote:
Al uitgespeeld epische story mode.quote:
Ja ik ga hem sowieso halen. Hoe lang duurt de story mode?quote:
op de X360 hebben ze twee discs nodig voor de single player..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik ga hem sowieso halen. Hoe lang duurt de story mode?
Mijn X360 is nu alleen kapot.
Ben jij echt zo dom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een mp3 speler uitspelen
Fuck nee toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
op de X360 hebben ze twee discs nodig voor de single player..
hij duurt echt fucking lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |