Was dat niet in de nieuwe batman-vijand?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zagen ze er eerst ook niet goatse in, of was dat weer een ander logo?
Twente gewoon gelijk gespeeld vandaagquote:
Wel London, ander logo:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was dat niet in de nieuwe batman-vijand?
[ afbeelding ]
Wat een prachtig logo verderquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel London, ander logo:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel London, ander logo:
[ afbeelding ]
Ja in zomer hé.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou die komt wel op een laat tijdstip bij je eten zeg
HMF gaat je doden, dat je lacht om een tong80 topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Man veroordeeld wegens ontucht met paard.
Nee joh. Steven houdt het in de gaten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:29 schreef DonRaja het volgende:
Aangezien ik nu ga slapen, zal er straks wel weer een knallende rel komen
Hmf heeft een lepel gekregen zodat ie de stontresten uit mijn anus kan etenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF gaat je doden, dat je lacht om een tong80 topic.
Ja maar of dat nou zo goed isquote:
het verschuift toch elk jaar met 11 dagen ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:31 schreef Caland het volgende:
Eerst was rammedan altijd toen ik nog op school zat, is dat opeens verplaatst?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:31 schreef Caland het volgende:
Jepquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het verschuift toch elk jaar met 11 dagen ofzo
En dan altijd lekker uitgebreid gaan eten voor de neus van die turken kindjes uit de klas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:31 schreef Caland het volgende:
Daar kan ik tegen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan altijd lekker uitgebreid gaan eten voor de neus van die turken kindjes uit de klas.
Heb mijn redenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
Maagjerammeltdan, snap niet dat je er aan mee doet Stylo
Ja man mijn klas. Ben gozer met bijen shirt.quote:
Ik bleef er altijd maar uit de buurt. Ik heb sowieso al het idee dat een slechte mondhygiëne wat vaker voorkomt onder Moslims. Maar tijdens rammedan was die stank al helemaal niet meer te harden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan altijd lekker uitgebreid gaan eten voor de neus van die turken kindjes uit de klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |