Ja maar dat gebeurt bijna niet meer. Al die (Turkse) slagers vlees in Nederland komen van een Nederlandse leverancier. Alleen verschil is dat, dan een Imam erbij staat. Moet ook gewoon toegeven dat slagers van niet Nederlands afkomst vaak gewoon slecht zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat ritueel niet de juiste manier is natuurlijk wel duidelijk.
Tenzij het door een echte slager gebeurd. Die weet wel hoe je een slagader in 1 keer kapot krijgt maar als Hamiet van drie hoog achter het doet reken maar dat het beestje nog wel een tijdje levend is.
Lekker boeiend manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat ritueel niet de juiste manier is natuurlijk wel duidelijk.
Tenzij het door een echte slager gebeurd. Die weet wel hoe je een slagader in 1 keer kapot krijgt maar als Hamiet van drie hoog achter het doet reken maar dat het beestje nog wel een tijdje levend is.
Ja dieren moet niet lijden vanwegen een geloof.quote:
is de doner wel gewoon open?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt bijna niet meer. Al die (Turkse) slagers vlees in Nederland komen van een Nederlandse leverancier. Alleen verschil is dat, dan een Imam erbij staat. Moet ook gewoon toegeven dat slagers van niet Nederlands afkomst vaak gewoon slecht zijn.
Ja.quote:
Dieren moeten gewoon geen pijn lijden. Geloof of niet. Daar zal iedereen mee eens zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dieren moet niet lijden vanwegen een geloof.
Niet helemaal waar ik zou graag schoenen hebben van krokodillen leer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dieren moeten gewoon geen pijn lijden. Geloof of niet. Daar zal iedereen mee eens zijn.
Lacoste schoenen zijn niet van krokodillen leer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar ik zou graag schoenen hebben van krokodillen leer.
Die troep moet ik niet hebben..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lacoste schoenen zijn niet van krokodillen leer.
Niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die troep moet ik niet hebben..
Nee de ecte eckte zo als deze
[ afbeelding ]
Alleen omdat het een turk is?quote:
Al uitgespeeld epische story mode.quote:
Ja ik ga hem sowieso halen. Hoe lang duurt de story mode?quote:
op de X360 hebben ze twee discs nodig voor de single player..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik ga hem sowieso halen. Hoe lang duurt de story mode?
Mijn X360 is nu alleen kapot.
Ben jij echt zo dom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een mp3 speler uitspelen
Fuck nee toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
op de X360 hebben ze twee discs nodig voor de single player..
hij duurt echt fucking lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |