Zo kwam Aukje ook terug de eerste keer. In de vrijdagcliff lag Toncy van Eersel nog op de grond en maandag ineens Aukje.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef PeterKelder het volgende:
Mag overigens hopen dat de transformatie van De Rozenboom en AA&F niet net zo gebeurd als in Goudkust: aflevering van vrijdag een scène, die een vervolgscène heeft in de aflevering van maandag. Op vrijdag nog het "oude" decor, op maandag het nieuwe - alsof alles binnen een half uurtje is verbouwd
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef PeterKelder het volgende:
Mag overigens hopen dat de transformatie van De Rozenboom en AA&F niet net zo gebeurd als in Goudkust: aflevering van vrijdag een scène, die een vervolgscène heeft in de aflevering van maandag. Op vrijdag nog het "oude" decor, op maandag het nieuwe - alsof alles binnen een half uurtje is verbouwd
Dan ligt eerst Toncy van Eersel beneden en daarna Aukje van Ginneken.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:52 schreef kissaa het volgende:
Daarom
Daarom is geen reden etc. Als je van de trap afvalt
Maan/lantaarnlicht?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet gewoon heel erg slecht gefotoshopped anno 1991/1992 om het te laten voordoen alsof het avond is?
Kijk eens naar de randjes van het gebouw en naar hoe het licht van boven de daken af komtquote:
Pffffquote:Op maandag 23 juli 2012 02:06 schreef LetsGame het volgende:
Achja, details buiten de leader om merk ik toch niet op
Ach, in aflevering 432 van Goudkust vindt er midden in de aflevering een recast plaats: eerst is er een scène met Rutger Weemhoff als Henri van Cloppenburg, een paar scènes later is het ineens Filip Bolluyt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo kwam Aukje ook terug de eerste keer. In de vrijdagcliff lag Toncy van Eersel nog op de grond en maandag ineens Aukje.
Yups, is ook slecht gefotoshoptquote:Op maandag 23 juli 2012 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet gewoon heel erg slecht gefotoshopped anno 1991/1992 om het te laten voordoen alsof het avond is?
EDIT: Een of twee afleveringen verder, inderdaad precies hetzelfde shot bij daglicht
[ afbeelding ]
Huize Alberts werd echt verbouwd.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
Maar het is gewoon vaag dat een decor ineens zomaar veranderd. Ik mag toch niet hopen dat dat in seizoen 10 ook gebeurd in Huize Alberts; dat Robert in de aflevering van vrijdag met Laura wil praten (in het oude decor), en de vervolgscène op maandag ineens in het nieuwe decor is
Zoiets is mij wel bijgebleven, ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was de verbouwing ook echt te zien?
Ja en toen kregen we de garage te zienquote:Op maandag 23 juli 2012 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoiets is mij wel bijgebleven, ja.
Was in dezelfde tijd als dat Robert's kapsel ook verbouwd werd.
Ja net gezien op RTL4, meisje leek sprekend op Vicky inderdaad, maar kan niet met zekerheid zeggen of ze het was.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Heeft iemand die nieuwe trailer van 'Wie is Tim?' gezien?
Ik zag hem in een flits voorbij komen, met volgens mij Vicky..
Kan het alleen nergens terug vinden.
En die oma leek op die naziomaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja net gezien op RTL4, meisje leek sprekend op Vicky inderdaad, maar kan niet met zekerheid zeggen of ze het was.
Hoopt op Marcusquote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Recasting wat leuk komt straks heel familie Tim in gtst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |