Kijk dit vind ik nou eens interressante informatie om de zomer door te komenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, tenminste geen spannende. In Australië was de aflevering waarin David Harkema de boekenkist waarin Helen zou liggen opgroef uit het bos, Helen niet in de kist lag en opeens achter hem stond, de zomercliff.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 04:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Louis Talpe staat deze week in de Grazia. In pak.![]()
Ja ontzettend interessant.
Nou ja, echt weten hoe de seizoenen daar verder liepen weet ik niet, ik weet alleen dat de verschillen steeds groter werden, vooral qua personages en verhaallijnen. Claire de Moor heeft daar bijvoorbeeld tot het einde ingezeten, hier was ze vertrokken na een half jaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nou eens interressante informatie om de zomer door te komen
Hoe liepen de seizoenen daar verder ten opzichte van hier? En wat is nou eigenlijk de laatste echt Australische verhaallijn?
Ja, dat herinner ik me ook jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kloptIk kan me een aflevering uit de beginmaanden herinneren dat Peter zich bezatte in Huize Alberts en op een humoristische manier uitviel tegen Laura, waarna hij stomdronken de deur uitliep en Laura achterbleef. En dat was dan de afleveringscliff
Die cliff snapte ik ook niet. Ik dacht dat Laura verliefd was op Peter ofzo.quote:
Mijn scanner heeft kuren.quote:
Hmm, heb ik hem toch iets anders onthouden dan dat het in feite zat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
toch seizoen 1 dus. Vind ik op zich nog wel een aardige cliff, voor het eerst sinds het begin van het seizoen lijkt het erop dat Peter en Suzanne weer bij elkaar komen.
PARK Magazine, toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef LetsGame het volgende:
Hoe PeterKelder aan al deze informatie komt is voor mij een raadsel..
Beetje opschieten, dan ben je klaar als seizoen 6 komt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
PARK Magazine, toch?
Hafijn, ik ga even opzoeken waar ik ben gebleven met de DVD's van seizoen 2 en dan ga ik eens kijken
Komt goed. Ik hoef enkel nog Seizoen 2, 3 en 5.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Beetje opschieten, dan ben je klaar als seizoen 6 komt.
Gr Rohanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef vencodark het volgende:
Ik droomde vannacht serieus dat Ludo Bing, Janine Aysen en Nick Jack een aantal hele slechte dingen in Meerdijk hadden gedaan en daar was men net achtergekomen. Dus toen hadden ze bij zee met elkaar afgesproken om zichzelf alledrie op te blazen. Gearmd en met een glas wijn gingen ze afscheid nemen...
Zou dat niet wat zijn voor de ultieme cliffhanger als gtst ermee stopt?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef vencodark het volgende:
Ik droomde vannacht serieus dat Ludo, Janine en Nick een aantal hele slechte dingen in Meerdijk hadden gedaan en daar was men net achtergekomen. Dus toen hadden ze bij zee met elkaar afgesproken om zichzelf alledrie op te blazen. Gearmd en met een glas wijn gingen ze afscheid nemen...
Zou dat niet wat zijn voor de ultieme cliffhanger als gtst ermee stopt?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef LetsGame het volgende:
Hoe PeterKelder aan al deze informatie komt is voor mij een raadsel..
Ook, jaquote:
Ok, in that case: Enkele verhaallijnen die je eventueel kunt noemen met karakters die we kennen uit het Nederlandse GTST, maar die niet zijn gebruikt in de Nederlandse versie? Zoals bijvoorbeeld de Australische Peter en Arnie die werden aangevallen door een slang, volgens een interview met Wim Zomer in het 12,5 jaar boekquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ook, jaOm een preciezer antwoord te geven; ik lees er veel over in magazines en op internet, waar veel informatie staat over GTST, The Restless Years, etc. En de "achter de schermen-feitjes", zoals het ontslag van Proper, heb ik weer via direct betrokkenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |