Vroeger kon je echt niet wachten tot het verderging. Vorig jaar slaagden ze er eindelijk weer in om dat gevoel op te wekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Al 2 weken van de zomerstop voorbij.
Ik mis het eigenlijk niet eens.
en dit jaar falen ze weer, net als met de bevalling cliffquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Vroeger kon je echt niet wachten tot het verderging. Vorig jaar slaagden ze er eindelijk weer in om dat gevoel op te wekken.
Ik wel, want ik wil seizoen 6 zo graag zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind de cliff van dit jaar wel een stuk beter dan die van 2010 (al is dat niet zo moeilijk).
Aan de ene kant vind ik het jammer dat de cliff niet superspannend was, maar aan de andere kant zit ik nu tenminste niet de hele zomer in spanning.
Lieve schat, ik zei het al eerder en ik zeg het nu weer: De laatste aflevering van seizoen 20 was geen cliffhanger, maar gewoon de laatste aflevering van het seizoen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind de cliff van dit jaar wel een stuk beter dan die van 2010 (al is dat niet zo moeilijk).
Hmm ja de laatste aflevering van een seizoen noemt men toch vaak de seizoencliffhanger. Het einde van een aflevering is ook een cliffhanger. Seizoen 1 had ook niet echt een cliffhanger overigens en soms was de cliff tussen de afleveringen door in dat seizoen ongelooflijk slecht en totaal niet spannendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zei het al eerder en ik zeg het nu weer: De laatste aflevering van seizoen 20 was geen cliffhanger, maar gewoon de laatste aflevering van het seizoen.
Vooral in seizoen 1 stopte een aflevering soms echt op de meest vreemde momenten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ja de laatste aflevering van een seizoen noemt men toch vaak de seizoencliffhanger. Het einde van een aflevering is ook een cliffhanger. Seizoen 1 had ook niet echt een cliffhanger overigens en soms was de cliff tussen de afleveringen door in dat seizoen ongelooflijk slecht en totaal niet spannend
True, maar dat was dan ook het eerste seizoen waar ze nog aten uit een pan met Australische gerechten als het ware. Nu hebben ze een schrijversredactie die alles uitschrijft, dan is zo'n seizoen 20 cliffhanger geen cliffhanger maar écht niets meer en niets minder te noemen dan 'de laatste aflevering van het seizoen'.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ja de laatste aflevering van een seizoen noemt men toch vaak de seizoencliffhanger. Het einde van een aflevering is ook een cliffhanger. Seizoen 1 had ook niet echt een cliffhanger overigens en soms was de cliff tussen de afleveringen door in dat seizoen ongelooflijk slecht en totaal niet spannend
Ik ga nog even een voorbeeldje zoeken op youtubequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral in seizoen 1 stopte een aflevering soms echt op de meest vreemde momenten.
Ik herinner me een moment dat Peter Suzanne afzette bij haar thuis. Daar eindigde toen een aflevering mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ga nog even een voorbeeldje zoeken op youtube
Ik weet niet of ik het goed herriner, maar dat hintte dat ze wellicht weer bij elkaar kwamen, snap ik nog wel. Maar het kwam ook weleens voor dat ze ik noem maar wat naar de kroeg gingen en de gang in liepen en dat dan de aftiteling kwam. (Zeg niet dat dit echt gebeurd is, maar dit soort nietzeggende dingen kwamen weleens voor).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik herinner me een moment dat Peter Suzanne afzette bij haar thuis. Daar eindigde toen een aflevering mee.
Volgens mij was die cliff die ik bedoelde in de tijd dat ze al gewoon wat met elkaar hadden. Dus dan is er gewoon totaal geen nut aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed herriner, maar dat hintte dat ze wellicht weer bij elkaar kwamen, snap ik nog wel. Maar het kwam ook weleens voor dat ze ik noem maar wat naar de kroeg gingen en de gang in liepen en dat dan de aftiteling kwam. (Zeg niet dat dit echt gebeurd is, maar dit soort nietzeggende dingen kwamen weleens voor).
Arthur Franssen? Vond ik nog best een mooi figuur en Edmond Classen is geen slecht acteurquote:
Okee dan heb ik de verkeerde voor ogen denk ik, toen had Peter Suzanne meegenomen op een brommer en waren beiden doorweekt. Volgens mij was dat in seizoen 2 (wellicht was het niet eens een cliff).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij was die cliff die ik bedoelde in de tijd dat ze al gewoon wat met elkaar hadden. Dus dan is er gewoon totaal geen nut aan.
Dat is sowieso niet degene die ik bedoel want ik heb seizoen 2 nog niet gezien vanaf DVD 4-5.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dan heb ik de verkeerde voor ogen denk ik, toen had Peter Suzanne meegenomen op een brommer en waren beiden doorweekt. Volgens mij was dat in seizoen 2 (wellicht was het niet eens een cliff).
Zeker een geweldige rechercheur.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Arthur Franssen? Vond ik nog best een mooi figuur en Edmond Classen is geen slecht acteur
Ik zit hem stomtoevallig net te kijken, ik had het over deze:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet degene die ik bedoel want ik heb seizoen 2 nog niet gezien vanaf DVD 4-5.
Haha, ja, dat kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral in seizoen 1 stopte een aflevering soms echt op de meest vreemde momenten.
Nope, tenminste geen spannende. In Australië was de aflevering waarin David Harkema de boekenkist waarin Helen zou liggen opgroef uit het bos, Helen niet in de kist lag en opeens achter hem stond, de zomercliff.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 1 had ook niet echt een cliffhanger overigens
Arthur Franssenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |