SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★![]()
Die vent was natuurlijk geïrriteerd omdat hij die berg niet op kwam.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Diekstra kon bijna jodelen.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ja hij wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef koemleit het volgende:
als er iemand alle mogelijke moeite doet om met z´n kop op tv te komen is het die Dijkstra wel.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Niet zo naar doen over Erik hequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef koemleit het volgende:
als er iemand alle mogelijke moeite doet om met z´n kop op tv te komen is het die Dijkstra wel.![]()
![]()
Bureau Sport was ook wel leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef Djokotron het volgende:
Diekstra moet een eigen programma krijgen.
De straat op met Diekstra.
oid![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Weening heeft net 200km gefietst, met wat bergjes erin.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef Djokotron het volgende:
Weening is ook te dom om te poepen volgens mij"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar goed dat ze niet door Philips gesponsord worden. Ze zouden allemaal worden ontslagen omdat ze het licht niet hebben uitgevonden.
Er stemmen al zoveel mensen wat maakt mijn stem dan nog uit. Mijn god.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hoogerland ook. En die zegt niet van die domme dingen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weening heeft net 200km gefietst, met wat bergjes erin.![]()
Dat komt doordat de auto die hem aanreed van links kwamquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Stemt wel PVV.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hoogerland ook. En die zegt niet van die domme dingen.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Interviewtje met Hoogerland was veel later na de finish.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hoogerland ook. En die zegt niet van die domme dingen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar het is een beroerd gitarist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef koemleit het volgende:
Ik vind die Nelissen eigenlijk altijd wel goede teksten hebben
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Waarom komt Escha in beeldOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Iemand dat gifje even posten om het niveau hier ook wat op te krikken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Knapste miss staat achter de bar. Escha![]()
![]()
Waarom zijn particuliere initiatieven als de JCF niet goed?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
niet! PVV!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoogerland stemt gewoon CDA net als elk ander persoon uit Zeeland.graag op anoniem![]()
Buma.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk komt Van Haersma Buma ook nog langs![]()
Zijn goed voor erbij. Zou niet de basis moeten zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
Waarom zijn particuliere initiatieven als de JCF niet goed?![]()
Begint dat politieke circus nu al.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wellicht toch SP stemmen danquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef macca728 het volgende:
dus als we SP gaan stemmen, gaan ze niet doen wat ze beloven ? Ok![]()
Puberlach van DannyOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Donkere krullen. By far.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja welke vonden jullie nou de leukste? Die rechts stond zeker?![]()
Blijft een tof wijf die Danielle."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
nee de linker!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja welke vonden jullie nou de leukste? Die rechts stond zeker?![]()
Ik vind Voeckler juist een heldOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
C. Ronaldo bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk kun je bewondering hebben voor iemand waar je een hekel aan hebt.★★★![]()
de haat zit nog diepquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:32 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk kun je bewondering hebben voor iemand waar je een hekel aan hebt.![]()
![]()
Wat zijn dit voor politiek-correcte teksten...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan geen hekel hebben aan iemand die ik niet persoonlijk ken, dus ook niet aan hem![]()
Dit is niet GeenStijl hoor...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Djokotron het volgende:
Aan Roemert vragen of ie bewondering heeft voor Wilderts.![]()
Nee helemaal niet. Hoe kan ik nou zeggen ik haat Ronaldo? Ik heb die gozer nog nooit gesproken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor politiek-correcte teksten...
OK Wilders heb ik wel een hekel aan bijvoorbeeldMaar ik betrok het nu even op sporters,
![]()
Sjaak valt straks dood neerOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Martinello het volgende:
Hadden we hier maar een renner als VoecklerOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
het gaat over hekel aan.. en als iemand vaak op tv is ed dan kun je best zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Hoe kan ik nou zeggen ik haat Ronaldo? Ik heb die gozer nog nooit gesproken.
Ik heb een hekel aan Patty Brard bv.![]()
Tomaten zijn tering duurOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die zal je ook nooit gaan spreken, maar als ik hem zie irriteer ik me helemaal kapot aan hem, met zijn irritante gedrag, dan krijg je toch wel haatgevoelens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Hoe kan ik nou zeggen ik haat Ronaldo? Ik heb die gozer nog nooit gesproken.
★★★![]()
Wat zijn dat voor domme vragen ?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dan zou ik eerder zeggen, dat vind ik een stom wijf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
het gaat over hekel aan.. en als iemand vaak op tv is ed dan kun je best zeggen.
Ik heb een hekel aan Patty Brard bv.![]()
terwijl je haar nog nooit gesproken hebt OMG?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder zeggen, dat vind ik een stom wijf.![]()
Ik vind dat zo'n kutonderdeel met de meest debiele vragen, volgens mij alleen maar omdat mensen met hun harsens op tv willen komen.quote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
OK beetje hypocriet, je hebt gelijk, maar haar gedrag is nou niet bepaald dat ik zeg, goh dat is een leuke vrouw.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
terwijl je haar nog nooit gesproken hebt OMG?![]()
en dat is nog zacht uitgedruktquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OK beetje hypocriet, je hebt gelijk, maar haar gedrag is nou niet bepaald dat ik zeg, goh dat is een leuke vrouw.graag op anoniem![]()
Een trapkar. derannnnnnnnquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:38 schreef TheRulingEagle het volgende:
He Gert hoe heet zo'n ding met 2 wielen waar de renners op zitten![]()
Dat kan je op 2 manieren uitleggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Die van gister was ook al zo dom: ''Wat is erop en er over?''
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
je zal maar een man zijn en die lul erin steken.. wat voel ik daar ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef Djokotron het volgende:
Wrat in je vagina. Eerst aanstippen en dan chilly voor het beste resultaat.![]()
als het 16 jarig meisje was geweest had die het wel ff laten zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat kan je op 2 manieren uitleggenWere making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Knal je eerst tegen een muur aan. nastyquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je zal maar een man zijn en die lul erin steken.. wat voel ik daar ?![]()
![]()
Defuqquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Knal je eerst tegen een muur aan. nasty
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Knal je eerst tegen een muur aan. nastyje pik is getraumatiseerd voor het leven
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weer naar de tv jongsss drannnnn
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
heb je al een pimp cane?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef Djokotron het volgende:
Even dat jaske van Diekstra besteld. icm dat hoedje als een pimp over straat. Like a boss.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weer naar de tv jongsss drannnnn![]()
![]()
![]()
Ik hoor het hem zo zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weer naar de tv jongsss drannnnn
drannn met de lippe, nie van da benauwde!![]()
Een vrouw bij de reservetafel. Daar gaat het principeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sjaak komt klaarOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
We zouden een petitie in moeten dienenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil Dries in gele zwembroek![]()
![]()
Wij willen jouw bescheiden kontje ook wel in een geel zwembroekje zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil Dries in gele zwembroek![]()
Wat een schit-te-rend filmpje!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sport-bh. Ze was bang voor Gert.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waar zijn die tetten nou gebleven★★★![]()
Omdat Genee dat zegtquote:
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef Djokotron het volgende:
Sjakie had iig geen epokuurtje gevolgd. Hematocriet van 22% die tak..
![]()
Die Daniëlle zal er wel op verzoek van Gertje hebben gezeten.
Ik geef hem groot gelijk, nooit gedacht dat die al bijna 40 zou zijn.''Ja die meneer heeft kaal haar.''![]()
Slim. Niet terugkijken, is tijdverspilling.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:36 schreef Travel. het volgende:
Ik wilde het terug kijken, maar na deze TT kan ik jullie niet meer serieus nemen.★★★![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De Boer?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan zal het vanavond wel over De Boer's uitlatingen hebben.
Zomaar een gokje, hij gaat het vooral weer hebben over B-garnituur en talentloze Nederlanders enzo.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169365quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Boer?
Zomaar een gokje, hij gaat het vooral weer hebben over B-garnituur en talentloze Nederlanders enzo.![]()
heywoodu
![]()
Oh zo, ik dacht dat het over wielrennen zou gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169365
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Alsof Derksen iets zinnigs over wielrennen heeft te melden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat het over wielrennen zou gaan![]()
![]()
Misschien over homosexuele wielrenners dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat het over wielrennen zou gaan![]()
Erik Dekker toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Karina het volgende:
Wie is de andere gast? Te lui om te zoekenNet nu Ajax de 'homoclub van Nederland' moesten wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169365![]()
![]()
Erik Dekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Karina het volgende:
Wie is de andere gast? Te lui om te zoeken![]()
DankuGeen genoeg tegengas voor Derksen ben ik bang.
En wat heeft de quote alert een kek groen randje![]()
![]()
Alleen Diekstra kan dat gevenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef Karina het volgende:
DankuGeen genoeg tegengas voor Derksen ben ik bang.
![]()
heywoodu
![]()
Das waar, die komt inderdaad weer even anderhalf uur beeld vullenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof Derksen iets zinnigs over wielrennen heeft te melden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
zijn items zijn wel oke, alleen de overdreven manier waarop spreekt me niet aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:44 schreef Slurrrrp het volgende:
Diekstradie gast verkoopt zn moeder nog om 10 sec ze neus in beeld te hebben..
![]()
Was te verwachten ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef starbeach het volgende:
Schenéé is leeg:
http://www.nu.nl/achterkl(...)fred-genee-leeg.htmlMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zo, deze is speciaal voor jou zodat je nog eens van dat groene randje kunt genieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef Karina het volgende:
![]()
TDJ-hooligans! Zitten jullie er weer klaar voor?
Uitzending loopt op vrijdagavond altijd uit ivm programma ervoor wat altijd te lang duurt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ze zouden die aids moeten verbieden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:31 schreef RemcoW23 het volgende:
ivm programma ervoor wat altijd te lang duurt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zo, deze is speciaal voor jou zodat je nog eens van dat groene randje kunt genieten.Danku nu heb ik meteen het topic te pakken
![]()
![]()
HONT!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:35 schreef Khaleesi het volgende:
zijn er nou eigenlijk beelden van die hond?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:35 schreef Khaleesi het volgende:
zijn er nou eigenlijk beelden van die hond?![]()
![]()
Teuntje
Met zijn stoma
Gunter de hele uitzending in beeld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Forum Opties Forumhop: Hop naar: