Wat zijn dit voor politiek-correcte teksten...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan geen hekel hebben aan iemand die ik niet persoonlijk ken, dus ook niet aan hem
Dit is niet GeenStijl hoor...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Djokotron het volgende:
Aan Roemert vragen of ie bewondering heeft voor Wilderts.
Nee helemaal niet. Hoe kan ik nou zeggen ik haat Ronaldo? Ik heb die gozer nog nooit gesproken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor politiek-correcte teksten...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:34 schreef Martinello het volgende:
Hadden we hier maar een renner als Voeckler
het gaat over hekel aan.. en als iemand vaak op tv is ed dan kun je best zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Hoe kan ik nou zeggen ik haat Ronaldo? Ik heb die gozer nog nooit gesproken.
Die zal je ook nooit gaan spreken, maar als ik hem zie irriteer ik me helemaal kapot aan hem, met zijn irritante gedrag, dan krijg je toch wel haatgevoelens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Hoe kan ik nou zeggen ik haat Ronaldo? Ik heb die gozer nog nooit gesproken.
Dan zou ik eerder zeggen, dat vind ik een stom wijf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
het gaat over hekel aan.. en als iemand vaak op tv is ed dan kun je best zeggen.
Ik heb een hekel aan Patty Brard bv.
terwijl je haar nog nooit gesproken hebt OMG?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder zeggen, dat vind ik een stom wijf.
Ik vind dat zo'n kutonderdeel met de meest debiele vragen, volgens mij alleen maar omdat mensen met hun harsens op tv willen komen.quote:
OK beetje hypocriet, je hebt gelijk, maar haar gedrag is nou niet bepaald dat ik zeg, goh dat is een leuke vrouw.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
terwijl je haar nog nooit gesproken hebt OMG?
en dat is nog zacht uitgedruktquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OK beetje hypocriet, je hebt gelijk, maar haar gedrag is nou niet bepaald dat ik zeg, goh dat is een leuke vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |