SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor Weening en Ten Dam weet ik het niet. Maar de etappe van morgen is ideaal voor Hoogerland. Ik weet niet waarom hij zware bergetappes uitkiest als zijn etappes.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ook Wening en Ten Dam hebben morgen een grotere kans om te winnen. Meest schrijnende was natuurlijk Timmer, die 5 kilometer solo voor het peloton heeft gefietst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor Weening en Ten Dam weet ik het niet. Maar de etappe van morgen is ideaal voor Hoogerland. Ik weet niet waarom hij zware bergetappes uitkiest als zijn etappes.![]()
Serious??quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook Wening en Ten Dam hebben morgen een grotere kans om te winnen. Meest schrijnende was natuurlijk Timmer, die 5 kilometer solo voor het peloton heeft gefietst.(heb het gemist, vandaar.)
![]()
Danny reageert ook overal serieus op. Nul gevoel voor humor die vent.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Vladimir Lenin zal trots op hem zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Paxcon het volgende:
De tijd staat nooit stil
Zo buiten de box de denkwijze van deze man![]()
Voor kleding ook niet. Je moet wel heel veel geld krijgen om er zo bij te durven zittenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Martinello het volgende:
Danny reageert ook overal serieus op. Nul gevoel voor humor die vent.![]()
![]()
sjaak van der tak![]()
![]()
![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Jahaa!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Sjaak, doe is rustig man. Dit is weer 3 zetels verlies voor het CDA."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
lekker Sjakie , lekker veel centjes in je eigen zak steken en geld verdienen over mensen die ziek zijn![]()
Rondemiss:
1) Brunette: 7.1/10
2) Blond: 4.6/10
3) Blond 2: 6.6/10Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
alle drie matigAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Solveig moet niet teveel gaan praten. Jammer."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Is jammer als je ouders dronken zijn als ze een naam voor je moeten verzinnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Solveig moet niet teveel gaan praten. Jammer.![]()
Die kijkt liever naar Ben Johnsonquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Waar is Karina om een gefundeerde mening te ventileren over de dames?
Wie dit leest is gek![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vond het ook een misselijke actie van Froome. Op deze manier zet je je kopman voor lul.![]()
Froome is nu beterquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vond het ook een misselijke actie van Froome. Op deze manier zet je je kopman voor lul.![]()
Precies, of je moet gaan of je blijft netjes bij hem zonder deze rare acties.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vond het ook een misselijke actie van Froome. Op deze manier zet je je kopman voor lul.★★★![]()
Froome had misschien een halve minuut gepakt op Wiggins, dat maakt echt geen verschil voor zaterdag hoor.![]()
Hee Karina, de rondemissen nog gezien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
Wat een schattige roze polo heeft Danny.![]()
Die heeft Dannyquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar zijn die tetten van Danielle geblevenMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nee gemistquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee Karina, de rondemissen nog gezien?Was het wat?
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er waren drie vandaag. Die rechter was wel top.![]()
Tja ik weet niet hoe de linker eruitzag natuurlijk hequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er waren drie vandaag. Die linker was wel top.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er waren drie vandaag. Die middelste was vies.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
als ze der mond houdt....quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er waren drie vandaag. Die linker was wel top."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
het lekkerste natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe de linker eruitzag natuurlijk he![]()
Dat vraag ik me ook al af. Is tegenwoordig dan alles nep?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar zijn die tetten van Danielle gebleven
![]()
![]()
Wie dit leest is gek![]()
Internet valt uit als de rondmiss komtDie rechtse was echt bizar ugly btw. Snap wel dat ze niet wilde dat der iets gevraagd werd.
![]()
![]()
Die middelste was het lelijkstquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef Djokotron het volgende:
Internet valt uit als de rondmiss komtDie rechtse was echt bizar ugly btw. Snap wel dat ze niet wilde dat der iets gevraagd werd.
![]()
1. Linksquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef Djokotron het volgende:
2. Rechts
3. Midden.★★★![]()
Hoe was Ben?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, fotootje?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nee geen fotootje ... over 50 minuten zal ze wel weer bij de finish staanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, fotootje?![]()
Nederlanders maken een dagje uit van dat zogenaamde protesteren. Met koffie en bier en broodjes.quote:![]()
Protesteren werkt alleen als je net zo lang doorgaat tot je doel is bereikt. Neem een voorbeeld aan Egypte en Libië.![]()
Jammer voor je. Zijn succes is ook al weer een jaar of 25 geleden, en al die spuiten zullen ook niet echt geholpen hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik vond hem een beetje zielig eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer voor je. Zijn succes is ook al weer een jaar of 25 geleden, en al die spuiten zullen ook niet echt geholpen hebben.![]()
Geweld is noodzakelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Protesteren werkt alleen als je net zo lang doorgaat tot je doel is bereikt. Neem een voorbeeld aan Egypte en Libië.![]()
Heeft ie ook een mini-weeniequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer voor je. Zijn succes is ook al weer een jaar of 25 geleden, en al die spuiten zullen ook niet echt geholpen hebben.Door de spuitjes.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Liposuctie is uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar zijn die tetten van Danielle gebleven![]()
wanneer/waar had ze die wel dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al af. Is tegenwoordig dan alles nep?
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het het kijken waard, dan kijk ik misschien later nog even?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje zielig eigenlijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vond ik wel, vooral omdat je hem op; het eind dus nog ziet zoals hij nu is. Dat had ik niet verwacht ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het het kijken waard, dan kijk ik misschien later nog even?![]()
Eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel een groot gat tussen 1 en de rest hoor.![]()
Danny mag zich beter kleden, net als Gert bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Wat een tegenstelling: Danny in zijn shirtje en Roemer in zijn nette pak.★★★![]()
Brave Danny, stalorders
Als ik Froome was had ik mooi gedacht ´dikke lul, ik ga vast´ . Wat willen ze doen dan? Hem van zijn fiets af trappen? Uit koers halen? Schijt aan dat gelul, gaan met die banaan.![]()
Precies, ik vind het geen gezicht wat hij aan heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Danny mag zich beter kleden, net als Gert bijvoorbeeld.![]()
Hij had laatst wel een pak aan, maar dat zag er ook niet uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, ik vind het geen gezicht wat hij aan heeft.
★★★![]()
Casual sportief moet hij hebben gedacht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Danny mag zich beter kleden, net als Gert bijvoorbeeld.
Alleen vergeet ie dat het niet werkt als je 135 kilo weegt.![]()
idd , laat iedereen maar zien dat Froome gwn beter is dan Wiggins en hem compleet eraf rijdt .quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef Djokotron het volgende:
Brave Danny, stalorders
Als ik Froome was had ik mooi gedacht ´dikke lul, ik ga vast´ . Wat willen ze doen dan? Hem van zijn fiets af trappen? Uit koers halen? Schijt aan dat gelul, gaan met die banaan.
Wiggins is een kutkampioen die niet de beste is![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij had laatst wel een pak aan, maar dat zag er ook niet uit.
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Diekstra stelt gewoon alle vragenwat een held.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Alfa mannetjequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Froom rijdt dus ergens anders volgend jaar, dat is duidelijk.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Het moet ergens prikken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Arnie wel goed voor elkaar. Met zijn baard.![]()
Ik ga hem dit seizoen bij de Jakhalzen toch anders bekijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Bij dat hek na de doping vond ik nog iets knapper.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Hij doet het geweldig. Beste Nederlander in Frankrijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij dat hek na de doping vond ik nog iets knapper.★★★![]()
HahahagaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij had zich wel iet meer mogen inlezen over dopingquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij doet het geweldig. Beste Nederlander in Frankrijk.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Mocht wel een stukje nek aan Danny gevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef jakees het volgende:
Wat heeft die danielle een lelijke nek zeg.die heeft geen nek.
★★★![]()
Is er eigenlijk iemand die naar Eurosport kijkt met het commentaar van onze Danny?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Mensen die Danielle gaan afkraken, shut The fuck up bitchesOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Beetje extra witsel op spuitenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:10 schreef Djokotron het volgende:
Die tanden van danielle zien er ook wel fris uit
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mensen die Danielle gaan afkraken, shut The fuck up bitches★★★![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mensen die Danielle gaan afkraken, shut The fuck up bitches![]()
![]()
Dit zijn gewoon wielerregels Emiel."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die gozer was aan het filmen met zijn foon. Worden mooie beelden
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die kale is net de slechtste leerling in de klas van de school voor kinderen met leerproblemen.
'Gertje dit, Gertje dat, en iedere zin beginnen met ik.'
Als iemand een leuke anekdite heeft reageert ie daar niet op, maar probeert er over heen te gaan met een anekdite over zichzelf. Komt ie weer met 'Gertje.' Want Gertje heeft een complex, een minderwaardigheidscomplex. En terwijl ik dit type zegt de kale : 'Dat was Gertje niet overkomen hoor.'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik voel mij een wrakOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij moet stoppen met over zichzelf praten in de derde persoon.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:14 schreef tong80 het volgende:
En terwijl ik dit type zegt de kale : 'Dat was Gertje niet overkomen hoor.'
Teringirritant.![]()
ja het bestaat nog ook hoor. Goed gebruikt van Gertquote:
In feite komt een hartverzwakking neer op een geleidelijke verflauwing van het vermogen van het hart om het bloed rond te pompen![]()
Erik Dijkstra.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
HahahahaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: