En ook het slowchat- en zwaaigehalte mag wel wat minderquote:Op zondag 22 juli 2012 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Denken jullie een beetje aan niet persoonlijk worden?
\quote:Op zondag 22 juli 2012 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
Denken jullie een beetje aan niet persoonlijk worden?
Eens.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ook het slowchat- en zwaaigehalte mag wel wat minder
Oh ok.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
tegen wie zeg je dat Liesje??? persoonijk worden ze wel in pm ben net voor teringwijf uitgescholden gaat lekker hier op FOK maar een pm terug kan niet ze heeft hem geblokkeerd laf he
maar ik
wel even naar haar
![]()
Nee ik wordt niet bedreigt anders gaan ze dat er weer van maken, ik ben een teringwijf gewoon wordt er in die pm gezegt, beetje laf om dan gauw je pm box voor mij te sluiten omdat je van te voren weet dat ik wel ff terug pm. teringwijf pppffttt ach het is triest om zulke dingen via pm te doen. Maar ja als je geen leven hebt moet je er toch wat van maken, Opa elke dag in de gaten houden, iets over Hondjes en dat ie met zijn vingers in zijn mond zit af en toe, dat ie Groot AJAX FAN is, (er werd een keertje door de desbetreffende persoon gezegd, als AJAX had verloren hij zich zelf wel mocht verhangen, heb ik nog een logje van en anders heeft PB dat nog wel) een lieve vrouw heeft een prachtig kleinkindje, kortom een leuk leven, al die mensen zeggen ik kijk nooittttttttttttttttttttttttt maar wel alles weten, al die mensen die zeggen Opa boehoeeeeee moet je ermee, maar wel cappen dat het een lieve lust is want stel je voor ze missen wat.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Oh ok.
In plaats van je druk maken met zwaaien kan je dreigPm doorsturen naar de FA.
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:39 schreef annie68 het volgende:
[..]
oke liesje maar ik zie wel meer links staan mag dat wel ben nog niet zo goed thuis op Fok.
Trusten voor straks
mzzzz nou ik gooi maar ff een doos kleenex naar binnen ,tja het valt allemaaal niet mee natuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik wordt niet bedreigt anders gaan ze dat er weer van maken, ik ben een teringwijf gewoon wordt er in die pm gezegt, beetje laf om dan gauw je pm box voor mij te sluiten omdat je van te voren weet dat ik wel ff terug pm. teringwijf pppffttt ach het is triest om zulke dingen via pm te doen. Maar ja als je geen leven hebt moet je er toch wat van maken, Opa elke dag in de gaten houden, iets over Hondjes en dat ie met zijn vingers in zijn mond zit af en toe, dat ie Groot AJAX FAN is, (er werd een keertje door de desbetreffende persoon gezegd, als AJAX had verloren hij zich zelf wel mocht verhangen, heb ik nog een logje van en anders heeft PB dat nog wel) een lieve vrouw heeft een prachtig kleinkindje, kortom een leuk leven, al die mensen zeggen ik kijk nooittttttttttttttttttttttttt maar wel alles weten, al die mensen die zeggen Opa boehoeeeeee moet je ermee, maar wel cappen dat het een lieve lust is want stel je voor ze missen wat.![]()
Oh en AJAX heeft vanavond gewonnen he, dus Opa was in een superbesthemeurtje, kan aanraden dat sommige maar eens een voorbeeld aan hem moeten nemen en meer moeten lachen in hun leven.
En mensen die gewoon helemaal niks met opa hebben. Dat is toch wel het gros.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:07 schreef Houtvester het volgende:
[..]
mzzzz nou ik gooi maar ff een doos kleenex naar binnen ,tja het valt allemaaal niet mee natuurlijk.
kijk je heb opa voorstanders en opa tegenstanders en allen hebben een eigen mening ..
Tja die komen hier normaliter nooitquote:Op zondag 22 juli 2012 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En mensen die gewoon helemaal niks met opa hebben. Dat is toch wel het gros.
wel hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Tja die komen hier normaliter nooit
quote:Op zondag 22 juli 2012 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen, afgelopen met het gespam naar allerlei chats.
Geen persoonlijke aanvallen of sneren, geen nabeschouwingen over de ruzies op andere chats, het gaat hier gewoon over een opa die in een stoel zit , zijn vrouw, zijn vogel Ajax en wat ze eten.
Have fun
Wat nou? bespeur ik hier een licht denigrerende ondertoon betreffende onze Oop?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Geen persoonlijke aanvallen of sneren, geen nabeschouwingen over de ruzies op andere chats, het gaat hier gewoon over een opa die in een stoel zit , zijn vrouw, zijn vogel Ajax en wat ze eten.
Have fun
Hij is idd buitengewoon.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? bespeur ik hier een licht denigrerende ondertoon betreffende onze Oop?
Gewoon een opa tss...
Ohhjee, U bent veels te lievv voor dit topic merk ik al...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is idd buitengewoon.
Veel te jong nog om zich al als een opa te gedragen.
Maar niet denigrerend bedoeld hoor.
Kan daar ook aan toegevoegd worden geen vreemde emoticons van ander foraquote:Op zondag 22 juli 2012 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Have fun
We hebben genoeg emoticons hier zou je denken he , dus laten we die gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Kan daar ook aan toegevoegd worden geen vreemde emoticons van ander foraen als ze al geplaatst worden dan met een berichtje erbij wat over opaatje gaat
IDD als ik aan een opa denk dan is het deze das pas een stoere opa ..is 92 heeft verschillende wijngaarde die hij zelf onderhoud.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is idd buitengewoon.
Veel te jong nog om zich al als een opa te gedragen.
Maar niet denigrerend bedoeld hoor.
Vond je bericht applausje waard en die staan hier niet, dat er wat anders van wordt gemaakt is jammer!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben genoeg emoticons hier zou je denken he , dus laten we die gebruiken.
Dankjewel, en we maken er niets anders vanquote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vond je bericht applausje waard en die staan hier niet, dat er wat anders van wordt gemaakt is jammer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |